Tähän tulee nyt muutaman päivän timeskip :)
Niko
Söpöilemme sängyllämme ja välillä varastan suudelmia Joonakselta ja hän minulta. "Pojat tulee varmaan kohta tänne." Sanon tuolle blondi tukkaiselle pojalle. "Joo ehkä ne tulee." Joonas sanoo ja hymyilee. "Mulla on kauhee ikävä Aleksia." Joonas jatkaa ja huokaa.
"Soitetaanko Aleksille?" Kysyn tuolta ja Joonas nyökkää. Soitamme Aleksille ja hän vastaa pian. "Moi Jonsku ja Niko!" Aleksi hymyilee.
"Moi! ihana nähä miten sulla menee?" Kysyn tuolta. "Tosi hyvin menee mä oon päässy asettuu jo kodiks." Aleksi kertoo. "Me tullaan käymään pian." Joonas sanoo tuolle pojalle.
"Kiva kun tuutte, te ootte tervetulleita." Aleksi sanoo hymyillen.Puhuimme 2h Aleksin kanssa ja nyt jatkoimme Joonaksen kanssa söpöilyä. Meidät kutsuttiin Perjantaina bileisiin mutta emme tiedä vielä menemmekö sinne ja jos menemme niin päätyykö joku meistä sairaalaan. Meillä on myös tarkoitus mennä festareille tänä kesänä. Ehkä me joskus itse olemme päälavalla esiintymässä. "Mitä sä mietit noin tarkkaan?" Joonas kysyy. "Eiku mietin niit bileitä ja festareita, kelaa me voidaan joskus ite olla se bändi joka on päälavalla soittamassa isolle yleisölle." Selitän tuolle. "Totta, tos on ideaa meiän on pakko joskus perustaa bändi." Joonas innostuu onhan hän haaveillut siitä pitkään ehkä lukiossa voimme toteuttaa tämän.
Yhdisän omat ja Joonaksen huulet ja suutelemme."Niko ja Joonas täällä olis ruokaa." Joonaksen äiti sanoo ovelta. "Juu me tullaan ihan just." Joonas sanoo ja katselee minun silmiä. "Mä rakastan sua Jonskuponsku tosi paljon." Sanon tuolle blondille pojalle. "Mäkin sua, millon muuten kerrotaan äidille i mean se saattais haluta tietää tästä." Joonas katsoo minua. "Kerrotaan samalla siinä kun syödään toivottavasti sun isä ei oo mikään homofoobikko." Totean. "Ei se oo, se on luvannu tukea mua ja äitiä oli tilanne mikä tahansa." Joonas selittää minulle samalla kun kuuntelen hänen ihanaa ääntä. Nousemme ja suuntaamme keittiöön. Totta puhuen meitä jännitti ihan kauhesti tämä tilanne mitä jos meitä ei hyväksytä.
Joonas
Istumme pöydän ääreen ja katsomme Juulia, Jarkkoa ja Elleä. "No mitäs asiaa teillä on?" Elle mummini kysyy. "Ömh no tota meil on asiaa Nikon kans." Aloitan. "Kertokaa vaan ei me teitä tuomita." Isäni Jarkko sanoo. "Me ollaan Nikon kanssa yhessä." Sanon ja nielaisen. Nuo katsovat meitä hiljaa kunnes kaikki alkaa hymyillä ja tulevat halimaan ja onnittelemaan. "Ihana nähdä että meillä on täällä nuori pari." Isäni sanoo. "Joo uskon mut me edetään Nikon kans varovasti ja rauhassa." Selitän noille ja Niko nyökyttelee.
Aloimme syödä ja nautimme ruuasta. Mummi ja äiti oli tehnyt meille ruuaksi perunalaatikkoa ja jälkkäriksi vohveleita. Nam."Mennäänkö me hengailee tänään poikien kanssa?" Niko kysyy katsoessaan minua. "Joo, voidaan mennä." Vastaan Nikolle. "Aiotteko te sit muuttaa yhteen kun menette lukioon?" Mummini kysyy. "Mä en vielä tiedä me jutellaan sit Nikon kanssa tästä." Sanon hymyillen. "Ihana juttu me autetaan teitä sit muuttaa ja semmosta." Juuli äitini sanoo innoissaan. Tiesin ettei äiti oikeasti ole iloinen meidän puolesta. "Kiitti ruuasta ja me lähetään nyt poikien kans hengailee." Sanon ja nousemme pöydästä ja veimme astiamme. Suuntaamme eteisen pukemaan ja lähdemme sitten Joelille. Kävelemme käsikädessä sinne. Näytämme varmaan pariskunnalta mutta sitähän me tavallaan ollaan vaikka ei ollu vielä kihloissa tai naimisissa. Hymyilen ajatuksilleni.
Pääsimme Joelin ovelle ja pian tuo blondi pitkä tukkainen poika tulee avaamaan oven. "Moi tulkaa sisälle Olluska ja Tomppa on jo täällä." Joel ilmoittaa ja päästää meidät sisälle. Riisumme ulkovaatteet pois ja menemme muiden luo. "Kattokaas Jiko on saapunut." Tommi iloitsee. Tuolla on hyvä päivä selvästi.
"Mistä te voitte jo tietää?" Katson noita. "Heii sen näkee jo kilometrien päästä että ootte yhessä tehän ootte liimaantunu toisiinne." Joel vitsailee. Tottahan se on en mä voinut olla erossa mun ihanasta Niksusta. "Lutuset pojat." Olli hihittää. Menen Ollin syliin ja muiskaisen tuolle pusun. "Hyi Joonas pöpöjä." Olli sanoo. Nauramme ja halaan tuota poikaa.
~~~~~~~~
Uusi luku ja uudet kujeet :)Pitäskö mun kirjoittaa vähän Aleksin ja muiden näkökulmaa? Voitte kertoa ideoita ja semmosia.
Sanoja 620
YOU ARE READING
I will always love you // Jiko [VALMIS]
FanfictionKaksi nuorta Niko ja Joonas ovat tunteneet toisensa todella pitkältä ajalta he ovat samassa koulussa muiden poikien kanssa Aleksin, Ollin, Tommin ja Joelin kanssa. Joonas ja Niko eivät tiedä mihin heidän tunteensa ovat menossa entä pystyvästkö he ke...