Luku 7 - Lento

68 10 0
                                    

‼️Alussa Oleksi smuuttia :3‼️

Aleksi
Pakkasin tavaroitani matkalaukkuihin. "Allu onko sulla kaikki tarvittavat mukana?" Äitini kysyy katsoessaan minua. "Joo on paitsi et mun kaverit ja Olli ei." Sanon pettyneenä. "Voi pieni sä tuut kyllä näkemään ne vielä usko mua." Äitini vakuuttelee, vitut mä niitä nää. Lukio kestää monta vuotta jos haluaa vielä ylioppilaaksi joskus. "Sähän voit jäädä sinne opiskelemaan vielä musaa." Äitini kertoilee. Joo aivan varmasti sitten en ainakaan näkisi Ollia tai muita. Oveemme koputetaan ja äiti katoaa avaamaan sen. "Moi! Onko Aleksi kotona?" Tuttu ääni kuuluu. "Huoneessaan." Äitini vastaa ja pian huoneen oveen koputetaan. "Joo?" Sanon, ovi avautuu ja sieltä tuli Olli.

"Moi! Mä toin sulle läksiäislahjan." Olli sanoo ja ojentaa minulle lahjan. "Kiitos ihana." Avaan sen ja katson sinne. "Siellä on sulle suklaata, monen monta kuvaa meistä ja sit kaulakoru jossa on O." Olli selittää. Minä vain nyökkäilen ja hymyilen. Annan Ollille lahjan missä on kaulakoru ja siinä on A. "Kiitos tää on ihana." Olli sanoo ja suutelee minua. Vastaan suudelmaan ja se muuttuu intohimoisemmaksi kokoajan. Pian meidän vaatteet lentelevät pitkin huonettani. Tämä tuntui niin oikealta juuri nyt. Olli oli päälläni, hän pusutteli kaulaani mutta vaihtoi sen suudelmaksi. Pian hän ajautui alemmas ja otti kaluni suuhun, hän leikki kielellään ja alkoi liikuttaa päätään.

Minä puolestani huokailin ja laitoin käden Ollin hiuksiin. Tahti vain kiihtyi ja olin pian tulemaisillani. Huokaisen ja tulen Ollin suuhun. Seuraavaksi tuo asettuu jalkojeni väliin, rullaa kortsun, levittää liukkaria ja työntyi sisääni. Huokaisen uudelleen ja pian tuo alkaa liikkua sisälläni tasaiseen tahtiin joista me molemmat nautimme. "Aahh Ollih!" Henkäisen terävästi. Pakko myöntää että tämä on parasta seksiä koskaan. Tulemme molemmat samaanaikaan. Olli solmii kortsun ja heittää sen roskiin, painaa huulilleni suudelman ja käy makaamaan viereeni. "Mulle tulee ikävä sua." Olli ilmoittaa. "Niin mullakin sua me nähään ehkä vasta joskus 5 vuoden päästä." Sanon tuolle. Olli vain nyökkää.

Joonas
Olin vihdoin toipunut meidän linnanmäki reissusta. Tänään menisimme Mummin ja Nikon kanssa markkinoille. Kyllä olemme nyt yhdessä Nikon kanssa. Liimaudun tuohon kiinni ja kerjään huomiota. Niko pussailee minua ja minä häntä. Hän myös halii minua ja antaa paljon rakkauden osoituksia. "Hihi kiitos muru." Hymyilen tuolle. "Ei mitään rakas mä mielelläni annan sulle huomiota." Niko kertoo ja minä vain nyökyttelen. "Mennäänkö me tänään saattaa Allu?" Katson Nikoa. "Joo, koska sit me ei nähä Aleksia hetkeen." Niko sanoo, tuo riipaisi sydäntäni. Olisin halunnut viettää kesällä aikaa Aleksin kanss enkä päästää tuota maailmalle. "Aleksi soittaa meille varmasti joka päivä." Niko sanoo.

"Nii varmasti tekee." Mutisen vain ja nousen.
"Eihän meiän vielä piä mennä?" Niko katsoo minua. "Kyllä pitää Mummi oottaa jo." Tokaisen ja suuntaamme kenkien laiton jälkeen autolle jossa Elle meitä odottaa. Istun taakse samoin Niko istuu taakse. "Onhan kaikki mukana?" Elle kysyy. "Juu on tottakai." Sanon ja luon katseen ulos ikkunasta. Niko ottaa minua kädestä ja silittää kämmenselkää.
"Kaikki on rakas hyvin." Niko kuiskaa. Minä nyökkään pienesti hymyillen. Elle mummi ajaa markkinoille ja pian pääsemme perille. Nousemme autosta ja lähdemme kävelemään käsikädessä sisälle. Markkinat pidetään sisällä sillä ulkona on huono keli. Taivas itkee niinkuin minäkin sitten illalla. Katson lahjaa Aleksille.

"Toi olis hyvä Aleksille, se ainaki muistais meidät vai mitä mieltä sä oot Niksu tästä?" Katson poikaystävääni. "Se on täydellinen se tulee tykkäämään tuosta varmasti." Niko hymyilee ja pussaa minua poskelle. Hymyilen ja lähdemme kiertämään lisää paikkoja. Mummi antoi minulle ja Nikolle rahaa eli saadaan ostaa mitä vaan. Ostin Aleksille metrilakua samalla kuin ostin itselleni ja Niko itselleen. "Kiitos." Kiitän tuota ja lähdemme kävelemään. Pian kello olikin sen verran paljon että odotimme lentoa tai siis olimme Aleksin tukena. Halaamme Aleksia tiukasti ja itkimme.
Aleksi ja Olli suutelivat ja halaavat. "Heippa rakas tulee kova ikävä." Olli sanoo tuolle.
"Samoin." Aleksi sanoo ja lähtee.
~~~~~~~~
Uus luku valmiina, anteeks ettei oo tullu näitä mut nyt tulee taas :)

Kertokaa ihmeessä mitä haluatte että tässä tapahtuu. Kaikki ideat otetaan vastaan.

Sanoja 628

I will always love you // Jiko [VALMIS]Where stories live. Discover now