Niko
Koputtelen Ollin oveen ja pian tuo tulee avaamaan oven. "Heei tuu vaan." Olli ilmoittaa ja päästää minut sisälle. "Onko Joonas jo tullu tänne?" Kyselen Ollilta. Tuo nyökkää ja riisun kengät ja takin. Menen peremmälle ja menen Joonaksen luo. "Jee sä tulit mä luulin et mennään samaa matkaa." Joonas sanoo ja katsoo minua. "Niin mäkin anteeks mä unohdin et meiän piti mennä samaa matkaa." Pahoittelen tuolle. "Ei se mitään pääasia, että ollaan kaikki 6 yhessä tässä nyt viettämässä kesälomaa." Joonas sanoo ja muut nyökkäilivät. "Mitäs tehään loman kunniaks?" Joel kysyy ja istuu alas. "Lähetään Linnanmäelle." Olli ehdottaa. "Joo!!" Kaikki huudahtaa.Lähdimme Ollin äidin kyydillä Linnanmäelle koska juna olisi vasta 18 aikaan illalla Helsingissä joten Ollin äiti vei meidät samalla kun lähti itse töihin. Istuimme kaikki hipihiljaa ja katsoimme vain ikkunasta ulos. Pian kuitenkin käänsin katseeni Joonakseen joka nypläsi vain hänen käsikorujaan. "Mikä on hätänä?" Kysyn Joonakselta. "Eeei mulla mikään oo." Joonas vakuutteli. "Mä nään sun läpi että joku painaa mieltä." Sanon hänelle.
"Niko mä oon jo kauan miettiny miten vitussa mä kerron sulle tän mut tässä tää tulee." Joonas aloittaa ja katson tuota. "Mä oon rakastunu... suhun." Joonas sanoo ja kaikki käännymme katsomaan tuota. "Ootko sä rakastunu suhun?" Kysyn tuolta."Oon mut sä varmaan ootki jo löytäny jonkun toisen mut ei se haittaa mähän selviin joka päivä niin ei tää tunnu missään." Joonas kertoo ja minä hiljennäm hänet suudelmallani. Joonas vastaa suudelmaani ja jää sitten katsomaan minua hiljaa. "Ei mul oo ketää muuta, Joonas mä oon halunnu sut kaikki nää vuodet." Hymyilen ja Ollin äidillekkin leviää hymy huulille. "Voih Niko mä rakastan sua." Joonas saa sanottua minulle. "Niin mäkin sua." Hymyilen ja silitän tuota. "Aaww te ootte tosi söpöjä yhessä." Aleksi sanoo meille. Hymyilen ja otan Joonasta kädestä kiinni.
"Perillä!" Ollin äiti sanoo, nousemme autosta ja kiitämme. "Heippa." Tuo sanoo,Joonas
Kävelimme porukassa etsimään ensimmäistä hurjaa laitetta. Olli, Aleksi ja Joel juoksivat linnunrataan. Tommi, Minä ja Niko menimme vuoristorataan. Menimme istumaan, meille laitettiin vyöt tai kaiteet ettemme putoa ja sitten lähdettiin. Kiljuin varmasti kun pikkutyttö mutta se oli kivaa ja samaan aikaan pelottavaa. Onneksi Niko ja Tommi olivat lähelläni koko sen ajan. "Pelottaaa!!!" Huudan ja Niko nappaa minua kädestä. Pian pääsimme pois vuoristoradasta ja etsimme Ollin, Aleksin Ja Joelin. Ei kulunut aikaa kun he olivat jo luonamme. "Oliko kivaa?" Joel katsoo minua, minä pudistelen päätäni ja siistin tukkani.
"Meillä oli kivaa me istuttiin vierekkäin ja huudettiin kovaa." Aleksi selittää minulle.Kiersimme laitteita ja joissakin kävimme uudestaan, hassua mutta totta. Meistä hypytin oli kauhein sillä se oli liian hurja meille. Minä ja Aleksi ainakin huusimme ja taisimme vähän myös itkeä. Joel taas meinasi oksentaa sillä hän oli syönyt välipalansa täällä. Seuraavaksi menimme maisemajunaan. Se olisi ainut jäljellä oleva laite missä emme ole käyneet vielä. Lähdimme huvipuistosta ja menimme syömään. Ollin äiti odotti meitä. "Oliko teillä kivaa?" Hän kysyy, nyökkäämme vain. Olen vieläkin järkyttynyt kaikista hurjista laitteista.
"Mitä te haluutte syödä?" Ollin äiti Taina kysyy. "Hampurilaiset!" Olli sanoo. Taina nyökkää ja suuntaamme hampurilaisille. Huomasin että Aleksi ja Olli kävelee käsikädessä söpöä.Pääsimme hampurilaisille ja aloimme syömään heti kun meisän tilaukset oli tullut. Söimme rauhassa ja jutelimme. "Millon se sun lento lähtikään?" Niko kysyy Aleksilta. "Se lähtee tänään illalla 8 aikaan." Aleksi sanoo ja nostaa katseensa meihin. "Entä jos sä et enää palaakkaan ja me ei nähä?" Kysyn tuolta blondilta pojalta. "Nähään varmasti mä lupaan sen ikuisesti." Aleksi hymyilee ja ottaa minua kädestä kiinni. "Mä en haluu että sä lähet ketä mä sit kiusaan?" Katson Aleksia.
"Kiusaa Olluskaa se mielellään painii ja leikkii sun kaa." Aleksi naurahtaa. "Olli on tylsä ei se koskaan leiki." Mökötän. "Voi hassu Jonsku kyllä se leikkii mä lupaan." Aleksi sanoo ja hymyilee.
~~~~~~~~
Sainpas kirjoitettua uuden luvun teille. Kiitti kun ootte lukenu teiän ansiosta mä jaksan kirjottaa ja panostaa näihin lukuihin.Sanoja 624
YOU ARE READING
I will always love you // Jiko [VALMIS]
FanfictionKaksi nuorta Niko ja Joonas ovat tunteneet toisensa todella pitkältä ajalta he ovat samassa koulussa muiden poikien kanssa Aleksin, Ollin, Tommin ja Joelin kanssa. Joonas ja Niko eivät tiedä mihin heidän tunteensa ovat menossa entä pystyvästkö he ke...