Aleksi
Joonas soitti ja kertoi että poikaystäväni Olli on sairaalassa kerroin Kirsi äidilleni sekä Juho isälleni Ollin tilanteesta ja lähdimme niin nopeasti sairaalalle kun pääsimme. Tulimme eilen Amsterdamista Suomeen joten olin täällä valmiina. Pian lääkäri tulee luoksemme. "Hei, Ollin leikkaus on päättynyt." Tuo nainen kertoo. "Millon me päästään katsomaan Ollia?" Katson tuota lääkäriä vakavissani.
"Ihan pian, mutta kerron vielä mitä Ollille tehtiin." Lääkäri alkaa selittää. Kuuntelemme tarkasti. "Ollilta korjattiin vähän selkää joka meni siinä rytäkässä rikki, samalla me tikattiin Ollin otsassa oleva haava, paketoitiin Ollin jalka ja laitettiin niskaan niskatuki." Lääkäri kertoo ja me nyökyttelemme. Pian pääsimme katsomaan Ollia.Istun tuon sängyn viereen ja otan poikaystävääni kädestä. Muut pojat silittelevät Ollin toista kättä ja hiuksia. "Moi rakas, Allu tässä mä tulin eilen Suomeen ja päätettiin jäädä tänne ihan vaan sua varten nyt sun ei tarvii enää luopuu musta." Selitän tuolle. Pian Olli alkaa availla silmiään ja katselee ympärilleen. "M Mitä t tapahtu?" Olli kysyy hieman hämmentyneenä. "Sä jouduit onnettomuuteen tai siis sä tipuit." Tommi kertoo tuolle. "A Auh sattuu joka paikkaan." Olli valittelee kipua. "Rakas ei hätää kaikki on nyt hyvin sä saat pian lääkettä." Silitän Ollin poskea. "M Mun pikku Allu." Olli sanoo ja hymyilee. "Niin oon." Hymyilen söpösti.
Olli koittaa nousta mutten anna hänen tehdä niin. "Mä haluun nousta ja miks mun jalka on paketissa ja mikä kuristuspanta mulla on kaulassa, tää peittää kaikki Allun taideteokset." Olli on paniikissa. "Otas nyt iisisti ei mitään hätää." Joel rauhoittelee Ollia. "Shh rakas älä pliis nyt rasita ittees millään tavalla." Sanon tuolle ja alamme sitten selittää Ollille kaikki. "M Mä haluun kotiin heti!" Tuo poika alkaa itkeä. Halaan Ollia varovasti. "O Oliks tää mun vika?" Niko kysyy hieman itkuisena. "Rakas ei tietenkään eikö me käyty tää läpi." Joonas kysyy. "J Joo käytiin mutkun mä edelleen syytän itteeni." Niko henkäisee surkeana.
Joonas
Katsomme kaikkia Ollia ja Aleksia jotka hakevat läheisyyttä toisiltaan. Kieltämättä he ovat tosi söpöjä yhdessä. "Allu rakas jääthän sä Suomeen?" Olli kysyy poikaystävältään.
"Jään tottakai nyt kun sä oot tossa kunnossa nii mun ei kannata lähtee enää sinne mä voin käydä opinnot etänä." Aleksi selittää. Tuntuu hyvälle että Aleksi jää Suomeen vaikka tuon opinnot eivät ole vielä edes alkanut. "Au auuu sattuu tosi kovasti." Olli ilmoittaa jolloin Joel painaa hätänappia ja Aleksi rauhoittelee poikaystäväänsä, silitän Ollin hiuksia. "Mikä täällä on hätänä?" Hoitaja kysyy. "Sattuu!!" Olli itkee. Tuntuu pahalle nähdä Olli noin pahoissa kivuissa. Hoitaja antaa Ollille lääkkeen ja katsoo elintoimintojen valvontamonitorilta että kaikki on kunnossa."Olluska me lähetään Nikon kanssa mut Allu, Tomppa ja Jori jää tänne sun seuraks." Katson Ollia joka nyökkää väsyneenä. Menen Ollin luo ja pussaan tuota otsalle. "Koita nyt levätä Alluska pitää susta huolta ja Allu muista säki käyä välillä nukkumassa." Muistutan mustatukkaista poikaa. "Joo tottakai muistan älkää musta huolehtiko." Aleksi sanoo ja lähdemme Nikon kanssa kotiin. Niko on meillä nyt muutaman päivän yökylässä koska minä niin määräsin hihi. "Jonsku?" Olli sanoo ennen kun sulkee silmänsä. Katson Ollia. "Aleksi voiks sä sit kertoo mulle mitä Ollilla oli asiaa mulle." Katson tuota. "Joo voin tottakai." Aleksi hymyilee.
Kävelemme Nikon kanssa kotiin ja pian äitini tulee luoksemme hädissään. "Luojan kiitos te ootte kunnossa me nähtiin se ambulanssi naapurissa mitä tapahtu?" Äitini kysyy paniikissa. "Olli putos ja nyt sillä on murtunu jalka ja niska sekä selkä oli kans vähän rikki joten Olli leikattiin." Selitän hieman väsyneenä tosiaan kello oli jo vähän vaille 5 aamulla.
"Tietääkö Ollin vanhemmat tästä??" Äitini tenttaa. "No eiköhän Olli ite soita niille päästä meiät nukkumaan jo." Sanon ja suuntaan huoneeseeni Niko perässä. Kävin makaamaan sängylle ja huokaan syvään. Niko tulee viereeni ja ottaa minut lusikkaan. "Ei hätää rakas kaikki on nyt hyvin." Niko kuiskii korvaani.
~~~~~~~~
Seuraavassa luvussa on pelkkää Oleksin joten varautukaa siihen :)Sanoja 610
YOU ARE READING
I will always love you // Jiko [VALMIS]
FanfictionKaksi nuorta Niko ja Joonas ovat tunteneet toisensa todella pitkältä ajalta he ovat samassa koulussa muiden poikien kanssa Aleksin, Ollin, Tommin ja Joelin kanssa. Joonas ja Niko eivät tiedä mihin heidän tunteensa ovat menossa entä pystyvästkö he ke...