Niko
Lähtisimme tänään meidän ekoihin kotibileisiin. I mean me ei olla viel löydetty semmosia mut kuultiin poikien kanssa koulussa huhua yks päivä et meiän naapurissa asuu tyttö Elena joka pitää joka viikonloppu bileitä. Siellä kyllä sekoillaan ja juodaan niin paljon että en tiedä onko se kannattavaa, mutta aina voi kokeilla. Pelkään vaan että joku meistä viidestä joutuu sairaalaan sen takia. En halua menettää itseäni tai ketään muutakaan niiden takia. Bileissä on aina liikaa alkoholia ja muuta mukana minkä takia kotibileistä päädytään sairaalaan. "Hei! Lähetääks bileisiin?" Kysyn noilta. "Joo lähetään ehdottomasti." Olli sanoo ja menee jo eteiseen, samoin Joel sekä Tommi.Laitoimme kengät ja katsoimme että ollaan valmiita illan bileisiin. Menemme ulos ja lähdemme naapuriin. Pääsimme pian perille ja soitimme ovikelloa. Meitä pidempi poika tulee avaamaan oven. "Ketä te ootte?" Tuo poika kysyy. "Me ollaan tosta naapurista öm me haluttas bileisiin." Selitän hieman ujona. "Aha,
tulkaa sisälle kiva saada uutta porukkaa mukaan." Poika selittää ja päästää meidät sisälle. Astuimme sisälle ja otimme kengät pois. Menimme peremmälle. Ihmiset tanssivat ja joivat. Katselimme touhua hetken kunnes päätimme juoda itsekkin. Istumme sohvalle ja ympärillemme kasaantuu iso jengi. "Mooi kiva kun tulitte me ollaan vähän kaivattu teitä." Tuo tyttö sanoo. "Mä oon muuten Iida." Tuo jatkaa.Katson Joonasta ja pian tuo poika kapuaa syliini ja painaa suudelman huulilleni. Vastaan suudelmaan ja Iida menee Joelin syliin sillä hän oli varmasti tulossa syliini. "Nikooo mä tarviin huomioo." Joonas katsoo minua söpösti. "Saat huomioo ihan heti." Halin ja pusuttelen Joonasta. Tuo nauttii huomiosta ja pian päätän suudella tuota todella kiihkeästi.
"Hyi hankkikaa huone." Olli sanoo ja lähtee.
"Mikä sille tuli?" Katson muita. "Älä kysy multa kun en tiiä." Joel sanoo ja katsoo Iidaa hieman kysyvästi. "Mä meen kattoo." Tommi ilmoittaa ja nousee sohvalta. Katselen Joonasta. "Sä oot tosi söpö." Joonas hymyilee.
"Sä myös." Hymyilen tuolle. "Nyt ollan molemmat." Joonas toteaa.Joonas
Katsoimme Nikon kanssa toisiamme kunnes kuulemme huudon ja säikähdämme sitä.
"Mitähän tuolla kävi?" Niko sanoo ja juoksemme muiden kanssa tuonne. "Olli!!" Kiljaisen kun näen tuon makaavan rappusten edessä. "Olli herää oo kiltti." Tommi herättelee tuota paniikissa. "Onks se pyörtyny?" Joel kysyy. "Se on tajuton mä en tiedä mitä tapahtu se vaa tippu ku olin menossa juttelee sille." Tommi selittää itkien. "Mä soitan apua ja soittakaa te Aleksille heti!" Niko sanoo ja soittaa apua. Minä puolestani soitan Aleksille ja kerron kaiken. Aleksi on tulossa tänään vielä Suomeen hostperheen kanssa. Pian Olli kiidätettiin sairaalaan ja me menimme taksilla sairaalalle.Odotamme käytävällä lääkäriä ja pian tuo lääkäri saapuu luoksemme. "Hei, oletteko te Olli Matelan kavereita?" Lääkäri kysyy. "Joo, ollaan me." Joel sanoo. "Olli vietiin leikkaukseen, sen lisäksi hänellä on aivotärähdys, jalka murtunut sekä niskassa murtuma. Ollilla on lisäksi jalka paketissa ja niskassa niskatuki tutkimuksessa selvisi että Ollilla on mennyt jotain rikki myös sisältä joten siksi leikkaus. Tässä voi mennä 2-3h." Lääkäri selittää tosi tarkasti kaikki. "Millon me päästään sitten katsomaan Ollia?" Tommi kysyy. "Leikkauksen jälkeen suosittelen teitä menemään kotiin lepäämään." Lääkäri vastaa.
Nyökkäämme ja jäämme odottamaan Aleksia jonka pitäisi tulla 4 yölennolla. Kellohan tosiaan oli vasta 11 illalla."Tää on mun vika me ei oltas saatu mennä sinne juhliin mä arvasin että näin käy." Nikon poskille valuu kyyneleitä. "Shh rakas ei oo sun vika toivottavasti Olli selvii ja kaikki on hyvin." Selitän poikaystävälleni. "Jos Olli ei selvii nii en mäkään." Niko alkaa itkeä. Halaan tuota poikien kanssa ja pian eteemme astelee mustatukkainen poika. "Missä Olli on? Mä haluan nähdä sen." Aleksi kyselee. "A Aleksi ootko se sä??" Katsomme tuota. Viimeksi kun näimme tuon niin silloin Aleksi oli vielä vaaleatukkainen. "Joo minähän se, mitä siellä oikein tapahtui?" Aleksi kysyy. "No me kuultiin huuto ja sit nähtiin Olli makaavan maassa." Selitämme.
~~~~~~~~
Aleksi is back!Jätin tän nyt jännään kohtaan mutta kertokaa toki mielipide tästä ja pitäskö Aleksin jäädä suomeen hoitamaan ja auttamaan Ollia vai lähtee takas Amsterdamiin?
Sanoja 628
YOU ARE READING
I will always love you // Jiko [VALMIS]
FanfictionKaksi nuorta Niko ja Joonas ovat tunteneet toisensa todella pitkältä ajalta he ovat samassa koulussa muiden poikien kanssa Aleksin, Ollin, Tommin ja Joelin kanssa. Joonas ja Niko eivät tiedä mihin heidän tunteensa ovat menossa entä pystyvästkö he ke...