Yugyeom gözlerini açtığında kafasını yana yatırmış bir şekilde kendini izleyen Sincabını görmüştü.Güzel gülümsemesini sunup sincabının şişkin göbeğini öpmüş ve gözleri yanına yatırdığı diğer melezi aramıştı.
Minik Sincabını eline alıp doğrulmuş ve Hoseok'u bir kaç defa daha öpmüştü. Fazla tatlıydı!
Biraz sonra yerde yatan minik köpeği görünce yataktan çıkıp diğer eline de Yavru köpeği almıştı.
Salona indiğinde Melezleri Kanepede oturan Chan'ın yanına bırakmış ve mutfağa yönelmişti.
Chan tiksinir gözlerini köpekte gezdirmişti. Sinirle nefes verip nefret ettiği köpekten uzaklaşmıştı.
Hoseok yavaşça Chan'a yaklaşmış Chan ise gülümseyerek kabul etmişti. Sincabı sevmeye başlamış ve ne kadar tatlı olduğunu mırıldanmıştı.
Seungmin ise sâdece masum gözler ile onları izliyordu...
Chan ani bir şekilde elinin ısırılması ile bağırıp sincabı fırlatmış Hoseok ise Seungmin'in canını yakmasının intikamını aldığı için sevimli bir şekilde Seungmin'in yanına geri dönmüştü.
Bir süre sonra Hoseok, Seungmin'e bulaşmaktan yorulmuş ve kendini yana doğru atmıştı.
Ardından elinde kabaca tuttuğu tombul sincap ile Minho inmiş ve Jisung'ı Seungmin'in üzerine fırlatmıştı.
Jisung ise halinden memnun bir şekilde en yakın arkadaşının üzerine yayılmış ve kafasını arkadaşının yumuşak kürküne sürmeye başlamıştı.
Yugyeom sonunda hizmetçi kadına emir vermeyi bırakıp tatlı Merkezlerin yanına diz çökmüştü.
Seungmin kafasını fazlasıyla ısındığı Yugyeom'a çevirip Jisung'dan kurtulmaya çalışmıştı. Fakat Jisung bunun üzerine daha çok sokulup arkadaşını hafifçe ısırmıştı.
Bu sevimli zamanı bozan şey ise Hyunjin'in salona girip elinde ki kediyi resmen fırlatmasıydı.
Hwang; Bu sürtüğü kim getirdi lan eve!
Yugi; Ne oluyor?
Hwang; Bu piç benim mükemmel yüzümü çizdi!
Yugi; Yani?
Hwang; Birisi alsın şunu be!
Yugi; Iğğ zevksiz piçler.
Lino; Terbiyeni takın Yugyeom.
Yugyeom göz devirip soğuk bir ses tonu ile konuşmuştu.
Yugi; Pardon hyung.
Kedi etrafa bakıp üzgün bir şekilde Yugyeom'un yanına ilerlemiş ve sürtünmeye başlamıştı.
Felix'in tatlı hareketleri ile Yugyeom Felix'i eline alıp tatlı Melezi sevmeye başlamıştı.
Yukarıdan sakince inen kediyle Felix Yugyeom'a elinden kurtulup, Jimin'in üzerine atlamış birbirleri ile oynamaya başlamıştı.
Namjoon elinde tuttuğu kedi ile aşağıya inip bir kutuyu eline alıp açmıştı.
Yugi; Ne yapıyorsun hyung?
Joon; Melezler ile ilgili hiç birşey bilmiyoruz.
Yugi; Doğru! Bakalım benim Melezlerimin özellikleri ne!
Lino; Kedim olsun istiyorum.
Joon; Kim Seungmin. Yugyeom'un melezi, dönüşümünü gerçekleştirmiş, 4 yaşında ve Fındık alerjisi var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Melez" SKZ x BTS
FanfictionMelez sahiplenmek isteyen 8 genç, istemedikleri melez leri almak zorunda kalırlar....