💜💜💜💜💜💜💜💜💜
(🐿🐰)Minho, suyun içinde ki beyaz bedenden gözlerini çekmeye çalışıyordu. Sincabı resmen onu baştan çıkarmak için yaratılmış gibiydi.
Kalçasının hemen üstünde ki kabarık kuyruğu bile onun ağzının suyunu aktıracak kadar büyülüyordu onu.
Beyaz ince bacakları, ince beli, kızmızı dudakları her yeri özenle yaratılmış gibiydi. Ara sıra yanlışlıkla(?) elinin değdiği minik pembe göğüs uçları bile onun içinde ki azgın boğayı dışarı çıkartmaya zorluyordu.
Sürekli suyun içinde ki ördeklerle oynayan masum çocuğu süzüp dudaklarını yalamasının sebebi de buydu sanırım.
Jisung, sahibinin her hareketini taklit ederdi ve şimdiden sahibine bakıp dudaklarını yalamayı alışkanlık haline getirmişti.
Göz devirme, dudaklarını dişleme, saçlarını geriye atma, parmaklarını çıtlatmak ve köprücük kemikleri ile oynamayı da alışkanlık hâline getirmişti.
Tabi bunları yaptığında sahibinin ne kadar hoşuna gittiğini bilmiyordu. Hatta Han bu hareketlerini Minho'nun farketmediğini sanıyordu.
Han, Minho'ya göze çok masumdu. Minho'nun da kendini durdurmasının tek sebebi buydu.
Durdurmazsa minik sincabı ondan korkabilirdi ve Minho bunu hiç istemezdi.Tabi çoktan ona aşık olan sincabından haberi yoktu....
Minho, son olarak yumuşak saçları durlayıp küçüğünü sudan çıkarmıştı. Tekrar minik bedeni arsızca süzerken havluyu bedenine sarıp kucaklamıştı.
Banyodan çıkıp minik bedeni kucağına oturtmuş, saçlarını kutlamaya başlamıştı. Arada bir kulaklarına dokunuyor ve aynadan onun huylanıp kulaklarını haraket ettirmesini izliyordu.
Tabi Han bunun farkında değildi. Aynanın ne olduğunu hâlâ çözememişti.
Makineyi kapattığında suratından tutup sert bir öpücük bırakmıştı sıcak saçlarına. Çok sert davranmış olacak ki Han çığlık atıp minik elleriyle karnına vurmuştu.
Niye bu kadar tatlı bu çocuk?
(Çünkü o Han Jisung😌)Sonunda mal mal tatlı suratını izlediğimi fark edip kalkmış ve havlusunu çıkardığı çıplak bedeni yatağa yatırmıştı.
Onu çıplak görmek bir taraflarına iyi gelmiyordu. Her an içinde ki canavar zincirlerini kırıp minik sincabın üzerine atlayabilirdi.
Sakin olmaya çalışıp onun seçtiği şeyleri özenle giydirmişti çocuğa.
Sonunda bu işgence bitmiş ve kendimi sırt üstü yatağa atmıştım. Bir süre sonra Han kendini bana doğru döndermiş ve kollarımın arasına girmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Melez" SKZ x BTS
FanfictionMelez sahiplenmek isteyen 8 genç, istemedikleri melez leri almak zorunda kalırlar....