7

694 63 29
                                    

🐿
Seungmin'in kayboluşundan bu yana 8 gün geçmişti. Yugyeom kendini hâlâ suçlamaya devam ediyordu.

Hyunglarına verdiği ayarlardan sonra minik bir meleze sahip çıkamamıştı.

O kendini yerken Hoseok'da sahibine bakarak iç çekiyordu.

8 gündür o güzel gülüşü solmuş ve her zaman somurtur hâle geşmişti.

Eskiden onunla her sabah kalktığında oyun oynayan sahibi de yoktu. Bütün gün kendini suçlamaktan melezi ile ilgilenmez olmuştu.

Yug; Kalkalım artık Hoseok.

Ona aegyo yaparak güzelim diyen sahibide yoktu...

Kalkıp Melezini doğrultmuş ve üzerine bir kazak giydirmişti.

Eskiden ya üşürse diye altına da kalın eşofman giydirirdi.

Melezi salona bıraktıktan sonra şömineyi yakıp her gün yaptığı gibi evden çıkıp dışarıda kitap okumaya gitmişti.

Salona Seungmin ve Jisung'ı zar sor taşıyan Minho girmiş ve yanıma bırakmıştı.

Minho; Yine mi seni bıraktı?

Kafamı sallayıp yanımda bacaklarımla uğraşan minik sincaba bakmıştım.

Minho; Bu kadar yeter onunla konuşmaya gideceğim.

Minho hızlı adınlarla dışarı çıkıp Yugyeom'un yanına gitmişti.

Minho; Yugyeom?

Yug; Efendim hyung?

Minho; Daha ne kadar bu şekilde davranacaksın!?

Yug; Ne şekilde?

Minho; Hoseok'u neden ihmâl ediyorsun?

Yug; Bakamıyorum.

Minho; Ne demek bakamıyorum!? O senin melezin!

Yug; O'nu da alsana hyung! Bakamıyorum ben beceriksizin tekiyim! İstemiyorum Melez falan al onu!!

Minho; Yugyeom! Ona bakmak zorundasın!!

Yug; HAYIR DEĞİLİM! İSTEMİYORUM ONU NEFRET EDİYORUM ONDAN!! BELKİ O OLMASA SEUNGMİN TACİZ EDİLMEZDİ!!!

Minho; Yugyeom beynini sikim nasıl bir düşünce bu! Sana senin bir suçun yok dedim ve sen Melezi mi suçladın!

Yug; Evet şimdi al ve siktir git!!

Minho; Öyle mi Yugyeom?

Yug; Evet istemiyorum!

Minho; Çok pişman olacaksın.

Yug; Hiç sanmıyorum.

Minho; Bir Melezi kendine bağlayıp bırakmak ne biliyor musun?

Yug; Hayır umrumda değil!

Minho; Hoseok senin yüzünden ölücek.

Yug; Umurumda değil dedim!

Minho; Seni çok yanlış tanımışım Yugyeom. Hoseok'a veda etsen iyi olur çünkü onu kendime bağlamak için her şeyi yapacağım ve sen onu istediğinde sana tiksinir gözlerle bakıcak. Tabi ölmezse...

Yug; Ne yapmaya çalışıyorsun!

Minho; Hatanı anladığında göreceğim seni.

Minho, içinden söverek içeri girmiş ve Hoseok'un yanına vardığında ağladığını görmüştü.

Yanına oturup saçlarını sevmeye başlamıştı. Yukarıdan inen Chan'da, Hoseok'un ağladığını fark edince sorar gözlerle bakıp yanlarına oturmuştu.

"Melez" SKZ x BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin