8

664 56 63
                                    

🍡
Bu gün Chan ve Seungmin'in birlikte kaldığı ikinci haftaydı.

Seungmin sıcak kolların arasında gözlerini açtığında sahibinin neredeyse yapışık olan yüzüyle karşılaşmıştı.

Sahibi onun aksine sıcacıktı ve bu fazlasıyla hoşuna gidiyordu. Chan, günün yarısından fazlasını melezinin buz gibi olan ellerini ısıtıyor; yatarken ayaklarını - ayaklarına sarıyor, eğer kâbus görürse göğsüne yatırıp saçlarını okşuyordu.

Seungmin bu sıralar kâbus görmeye başlamıştı, gece yarısında ağlayarak uyanıyor ve bunu Chan'a belli etmemeye çalışıyordu fakat Chan ânında uyanıp her zaman yaptığı gibi şefkatli gözleri ve şirin gülüşüyle onu sakinleştirmeyi başarıyordu.

Chan ise şimdiye kadar bu minik melez'e nasıl kötü davrandığını düşünüyordu. Ne kadar nadir olsa'da güzel gülüşüyle onu büyülüyordu.

Geçen günlerde ise minik melezin neden gülümsemediğini merak edip, daha çok gülmesi için düşünmeye başlamıştı. Ona her fırsatta gülüşünün ne kadar güzel olduğunu söylüyor, gülerken kısılan gözlerini öpüyor hattâ dişlerinden utandığını düşünüp tel bile taktırmıştı.

Aslında başarılı da olmuştu. Seungmin tel taktıktan sonra daha fazla gülmeye başlamıştı. Diş telinin yakıştığı iki insandan birisi olabilirdi. 1.Seungmin diğeri ise Changbin'in melezi Jeongin.

Chan; Günaydın Seungmin?

Kafamı hafifçe kaldırıp gözlerinin içine bakmıştım.

Seung; Gün-ay-dı-n

Chan; Ne zaman uyandın?

Seung; Bilm-bil-mem

Chan; Çok zekisin Seungmin~ Daha öğrenmeye başlayalı bir hafta olmasına rağmen konuşmayı söktün bile!

Melez mutlu olmuş olacak ki kuyruğunu sallamış ve nefes alışları hızlanmıştı.

Chan; Sakın ol güzelim. Hadi yıkayalım seni hm~?

Seung; Hm-hm.

Chan, hızlıca kalkıp melezi kucağına almış banyoya ilerlemişti. Küveti suyla doldurup Seungmin'e dönmüş, üzerindeki kazak ve boxer'ı çıkarıp yavaşça suyun içine koymuştu.

Öncelikle şampuanı elinde köpürtüp yumuşak saçları yıkamaya başlamıştı.
Durladıktan sonra eline çilekli duş jelini alıp life dökmüş ve yanlış bir haraket yapmamaya çalışarak temizlemeye çalışmıştı esmer tenliyi.(Çilekli süt🍓😢)

Tabi bunları her haraketini tatlı bir şekilde tâkip eden Melezi ısırmadan yapmak çok zordu.

Chan; Hâlâ dişlerin acıyormu Seungmin?

Melez başını sallayıp, elini ağzına bastırmıştı.

Chan; Bugün de çorba içirelim sana o zaman güzelim~

Melez kafasıyla onaylamıştı. Chan meleze havlu sarıp tekrar kucağına almış ve odaya gitmişti.

Boxer'ını giydirip dolaptan kazak seçmiş ve melezin yanına gelip üzerine geçirmişti. (Öyle bir yazdım ki sanki potadan top geçiriyor Btsskztxtbtsskztxt)

 (Öyle bir yazdım ki sanki potadan top geçiriyor Btsskztxtbtsskztxt)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
"Melez" SKZ x BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin