🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼
Jungkook, yanındaki melekler(?) gibi uyuyan kızın saçını okşarken bir yandan da düşüncelere dalmıştı.
Taehyung'u gönderdikten 2 gün sonra onunla sevgili olmuş ve hyunglarının önüne çıkarmıştı.
Ama Soo-min Tae'ye hiç benzemiyordu.
Taehyung; Nazik, çekingen, eğlenceli, neşeli ve utangaç bir melezdi.Soo-min ise; Kaba, umursamaz ve şiddet yanlısı bir kadındı.
Taehyung'a bu aralar fazla sinir oluyordu. Yoongi ile iyi anlaşmış olacak ki kendisini umursamıyordu bile.
Kısaca kendisi bitmiş şimdi de Yoongi hyung'una sürtüklük yapmaya başlamıştı.
Jungkook emindi ki birkaç defa gördüğü iğrenç vücudu ellemeyen tek o kalmıştı. Yanındaki kızın dudağına minik bir buse kondurup çekilmişti.
Hyunjin hariç herkes ondan nefret ediyordu. Sebebi ise aptal melezlerine şiddet uygulamasıymış.
Anlattıklarına göre; Seungmin denen melezi sıkıştırırken yakalamışlar ve ardından Seokjin'e vurmaya kalkmış.
Yalan olduğu çok belliydi. Soo-min, yanıma ağlayarak gelmiş ve melezin ona zarar verdiğini söylemişti.
Yüzünde tırnak izleri vardı ve saçları yolunmuştu.
O sürtük kedi benim güzel sevgilimi incitmiş ardından bir de iftira atmıştı.
Seokjin yaptığını kesinlikle ödeyecektim. Tek yapmam gereken onu yanlız başına yakalamaktı.
Sonrası kolaydı zaten. O piçi evden atar keyfini bakardım.
Yatağımdan kalkıp salona doğru inmiştim. Bu sırada koltukta oturan Seokjin'i görmemle sırıtmıştım.
Yanına gidip tokatı basacakken elimi yakalayıp ısırmaya başlamıştı.
Bu nasıl kedi amk...
Elimi çekmeye çalışırken cidden kanadığına emin olmuştum.
Ki... Yanımda ki sesi duyunca ya kadar sürmüştü bu düşüncelerim.
Joon; Napıyorsun Jungkook!
Jk; Bu sürtük kız arkadaşımı ağlattı sence ne yapıyorum hyung!
Joon; Jungkook çık odana ve Jin'i rahat bırak. Zaten gergin bugün.
Jk; Ama hyu-
Jin; Sensin gergin mrrh!
Joon; Jin güzelim gel hadi kahvaltıyı hazırlayalım hm?
Jin; Bana da öğretirsen tamam. Yoksa hayır.
Joon; Tamam güzelim gel yanıma.
Seokjin ayağa kalkıp sahibine uzak bir şekilde yürümeye başlamıştı.
Aslında sinirli değildi. Sadece sanki tatlı davransa Namjoon'da ondan sıkılacak gibi hissediyordu.
Düşüncelerin yanağına bırakılan öpücük bölmüştü. İki dakika sakinleşiyorum adama bak!
Pis bakışlarımı yanımda ki uzun adama yollarken o ise gamzelerini gösterek gülümsüyordu.... (Melezler en fazla 1.70 boyuna ulaşıyor. Seokjin 1.68 falan) (Seokjin'den uzun olanlar kimler)
Çok güzel gamzeleri yok mu???
Önüme kırmızı yuvarlak bir şey koyup elime bıçak tutuşturmuştu. Ben sorgularcasına ona bakarken o ise sadece omuz silip işine dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Melez" SKZ x BTS
FanfictionMelez sahiplenmek isteyen 8 genç, istemedikleri melez leri almak zorunda kalırlar....