Yorum yazın lütfen😔✊
Okumak çok zevkli😊
(🐻🐯🐥🐥🐱)
Artık 4 tane melez ile uğraşıyordum.
Başımda 3 yaramaz kedi melez ve sürekli agresif olan panda melez vardı.Kafamın şiştiğini düşünüyordum sürekli şaplak yemekten...
Sinir edecek bir şey de yaptığını düşünmüyordum aslında ama şuan olduğu gibi sırf elinden tilkili peluşu alıp makineye attım diye kafasını yana yatırıp, gözlerini kısarak bana bakıyordu.
Arkasında ise Jimin, uzun arkadaşının saçlarını
örüyor ve tatlı kedili tokalarla süslüyordu.Jimin uzun saçlarla oynamayı çok seviyordu. Sırf bu yüzden saçlarımı uzatmaya başlamıştım. (Aşıksın🥺)
Daha çok uzamazsa da arada bir gelip saçlarımı seviyor ve gözümün üstünde ki saçlarımı örüyordu.
Tabi tam önümde durduğu için gördüğüm tatlı yüzü ile kalbim maraton koşuyordu...
Dolgun yanakları, dudakları, minik gözleri ve gözlerinin hemen üzerinde biten saçları... Tanrım sen bana sahip çık(°^°)
Düşüncelerimden kafama atılan şaplak ile sıyrılmıştım. Cidden şiddet görüyorum bu evde!?
Fakat bu sefer döndüğümde Beomgyu değil de Taehyung olduğunu görmüştüm.
Ben dönünce gözlerini kırpıştırıp eliyle tavanda masumca uçuşan sineği göstermişti.
Tae; Sinek vardı da ben de şey ettim...
Yoon; Kafamı kırdın?
Tae; Aynen eh...
Tekrar önüme dönmem ile Beomgyu'nun hemen dibimde olan kısık gözlerini görmüştüm.
İmdat amk.
Dibime girip kafasını yan tarafa yatırmış, saçlarında ki kedicik ki tokalarla bana hâlâ aynı bakışı atıyordu...
Yemin ederim kalp krizi geçircem...
Jimin'in nerede olduğunu düşünürken saçımda hissetiğim minik parmaklar ile yüzümde minik bir tebessüm oluşmuştu.
Felix, kollarımın arasından geçip kendini kucağıma atmış ve sevilmeyi beklemişti.
Her kafasını okşadığımda çıkardığı tatlı kedi sesleri onu daha da sevimli yapıyordu🥺
Tam bu sırada içeri Hyunjin girmişti.
Hyun; Hyung şu melezle yine fotoğraf istiyorlar.
Yoon; Hm. Çek o zaman Hyunjin.
Hyun; Tamam hyung.
Mal arkadaşım çocuğun üzerine resmen çullanıp fotoğraf çekmişti. Neyse ki uykusu derindi yoksa elimden çekeceği vardı.
Yoon; Kalksana olum çektiysen?
Hyun; Kalkıyorum hyung sakin.
19.078❤2.467💬
j; Neden benim olmam gereken yerde bu ucube var oppa!?
k; Melezi taciz ediyor🤬🤬🤬
h; Yanımda olacak yanaklarını ısıra ısıra sevicem tipe bak nasıl uyuyor🥺
ı; Oppa! At şu sürtüğü!
k; Melezden ne istiyorsunuz lan?
ş; Off çok güzel keşke benim olsa🥺
a; Altıma almak istiyorum şunu be var yani? Hep yaptığı şey zaten?
i; Üçlü de olur amk.
Hyunjinmine; Oppamdan uzak dur sürtük😡
s; Tek geceliği ne kadar bir arkadaş soruyor🤗
↪️k; O arkadaşa söyle çükünü keser götüne sokarım aşko💕💞💓💖💘💝Bu sefer cidden aşırı fazla kötü yorum almıştı.
Gerçi bana ne ki ondan?💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
(🐰🐿)Bir taraftan melezler ile oynarken bir taraftan da ayağımla Hoseok'a ulaşmaya çalışan Yugueom'u itiyordum.
Hoseok benim verdiğim gazla hâlâ trip atıyordu ona.
Yug; Ya hyung dur bir kere sarılayım lütfen~~
Lino; Sarılsın mı Hoseok?
Hobi; Efendim?
Lino; Sarılsın mı?
Hobi; Bilmem.
Lino; Bir kere sarıla bilirsin değil mi Hoseok?
Hobi; Olur.
Demesi ile Yugyeom melezin üstüne atlamıştı resmen. Çocuğun yanaklarını öperken resmen kafasını koparacaktı deli çocuk...
Lino; Sadece sarılabilirsin dedim ye demedim?
Yug; Kaç hafta sonra geçirmişim elime hyung ya! Yerim de öperim de~
Yug; Beni ne zaman affedeceksin miniğim hm?
Hobi; Bilmem.
Yug; Hyung tek bilmem demeyi mi öğrettin sen bu çocuğa ama ya!
Lino; O benim sözüme bakıyor.
Yug; Hyung de affetsin lütfen~
Lino; Affedecek misin Hobi?
Hobi; Bilmem?
Lino; Affet o zaman?
Hobi; Peki.
Lino; Ya da çok mu erken ya?
Yug; Yok hyung yok sana zahmet olmasın ben alayım bu miniği gideyim.
Lino; Lan nereye- Görüyor musun JİSUNG nasıl satıldı- Jisung nerdesin!?
Panikle odada göz gezdirirken yatağın üzerinde dün çok yemesin diye sakladığım cipsi yiyen Jisung ile göz göze gelmiştim...
Onu fark ettiğini görünce eline aldığı 1 avuç cipsi ağzına tıkıp kaçmaya çalışmıştı.
Poposundan tuttuğum gibi tekrar yatağa yatırmış ve şişman yanaklarını öpmeye başlamıştım.
Benim yanımda o kadar minik kalıyordu ki onu ısıra ısıra sevmek istiyordum.
Lino; Ben sana yeme demedim mi ama Jisung?
Jis; Ama çok güzel...
Lino; Ama zararlı?
Jis; Ama ama-
Lino; Ya tamam yersin ama çok yeme hm?
Jis; Hm hm~
Lino; Çok yiyeceksin değil mi?
Jis; Evet.
Lino; O zaman eve almam?
Jis; Ya ama~
Lino; Yerim seni ben yanaklara bak~
Jis; Hyung öpim mi?
Lino; Hm?
Jis; Öpim mi?
Lino; Öp.
Minik dudaklarını dudaklarıma bastırıp çekilmiş ve tekrar cipsine uzanmıştı.
Poposunu bana dönerek...
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Melez" SKZ x BTS
FanfictionMelez sahiplenmek isteyen 8 genç, istemedikleri melez leri almak zorunda kalırlar....