16

327 31 89
                                    

🎀

Minho ve Yoongi baharın gelmesi ile bugün melezleri de alıp bahçede oturmaya karar vermişti.

Jimin, Felix ve Taehyung sahiplerinin yanından ayrılmazken Beomgyu pandaya dönüşmüş her zaman ki gibi oradan oraya koşturuyordu.

Ciddi anlamda hiperaktif bir melezdi. Genelde panda melezleri uykucu ve yavaş olarak bilinse de Beomgyu uykusunda bile rahat durmayıp sürekli kıpraşırdı.

Bunun dışında yüzü çok sevimli olsa da sahibinden 5 cm uzun olduğundan sevmek biraz zor oluyordu.

Normalde melezler 1,70'i geçmezdi fakat uzun melezler de görülebiliyordu.

Mesela Taehyung 1,73 boyundayken Jisung 1,60 boyundaydı. (Changbin'i 1,50 yapacağım hehehehe)

Beomgyu sırtında ki sincapla beraber bir o tarafa bir bu tarafa koşuştururken açık kapıdan dışarıya çıktığını fark etmemiş, birisinin bacağına çarparak yere yapışmıştı.

Yoongi hemen kucağında yemek yiyen Jeongin'i nazikçe yere bırakıp kapıya doğru ilerlemişti.

x; Oha şuna bak ilk defa panda görüyorum.

x; Lan bunlar hani Çin'den başka yerde yoktu? Sırtında ki sincap mı?

Beomgyu kendine uzatılan elle ürküp hemen Yoongi'nin yanına kaçarken diğer iki adam ise göz göze geldikleri sert bakışla hemen eğilip özür dilemeye başlamışlardı.

Yg; Neden özür diliyorsunuz?

x; Sinirlendiniz sandım da şey ee-

Yg; Sizi önceden hiç görmedim yeni mi geldiniz?

x; Evet daha dün taşındık yan eve.

Yg; Hmm ben Min Yoongi.

x; Ben Choi Soobin. Bu cümlelerin başı ve sonuna ee koyan da ev arkadaşım Kang Taehyun.

Yg; Neyse tanıştığıma memnun oldum. Bir ihtiyacınız olursa gelmeye çekinmeyin.

Soo; Ah şey diyecektim... Benim bir melezim var da bu aralar çok üzgün taşındığımız yerde ki arkadaşlarını özlüyor melezle tanışabilir mi tabi siz isterseniz yani şey-

Yg; Rahat olabilirsiniz adam yemiyorum.

Kang; Tanrım neden dünyanın en gereksiz sosyal insanının ev arkadaşıyım... (Fısıldar)

Soo; En azından asosyal değilim.
(Çok kırıldım haberiniz olsun)

Yg; Bu arada isterseniz bugün getirebilirsiniz. Evde insandan çok melez var zaten.

Soo; Nasıl yani?

Yg; Neyse ben gideyim.

...

Yugi; Yemin ederim bu evde herkes beni ev hanımı olarak görüyor. Yugyeom yemek yap, bulaşığı yıka, evi süpür, misafir geliyor evi topla GÖTÜNÜZÜ DE SİLEYİM Mİ?!!

Joon; Hyunga ses yükseltilmez Yugyeom.

Yugi; Bir tek sen beni anlıyorsun Hoseok😞

Kendisine tiksinmiş bakışlar atan meleze döndüğü anda gözleri parlayan adam yanına gidip yanaklarını çekiştirmeye başlamıştı.

Hemen yan tarafında onları izleyen Tae'de yüzünü buruşturup kusarmış gibi yaptığında onu izleyen Jungkook kıkırdamasını tutamamıştı.

Hemen yanında oturan Hyunjin ise boş boş etrafı izliyordu. Ciddi anlamda ruh gibiydi. Antileri giydiği kıyafet yüzünden onu linçlerken fanları ise giydiği kıyafeti cinselleştirip shoplar yapıyordu.

"Melez" SKZ x BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin