Lees dit aub!!
Dit was mijn eerste boek en ik ben het nu aan het herschrijven, dus als je niet kan lezen zonder leestekens etc. Raad ik aan even te wachten.
Oke veel leesplezier , doei .
{FAY}*piep*
*piep*
*piep*
Ik werd wakker en al snel sloeg ik op mijn wekker die eindelijk stopte met piepen . Ik stapte onder de douche en dacht aan de eerste schooldag op mijn nieuwe school , ik vroeg me af of iedereen al zal weten dat mijn vader een maffia baas was .Ik stapte uit de douche en deed mijn kleren aan . Ik trok een strak zwart naveltruitje aan met een geruite blouse , daaronder een zwarte skinny met scheuren er in . Ik liet mijn bruine golvende haar over mijn schouders vallen en liep naar beneden .
Mijn tas stond al klaar . Ik liep naar mijn ouders en gaf ze een kus . Mijn tweelingbroer Dylan wachtte al op me . Aangezien ik de weg niet wist moest ik met hem meerijden(ookal hadden we allebij een eigen motor.)
Toen we eindelijk op school aankwamen keken mensen ons aan . We bleven allebij op onze moter zitten . Ik deed mijn helm af en schudde mijn haar heen en weer . Dylan die zijn helm ook af had gedaan ging door zijn haar en we grijnste naar elkaar . We liepen de school door terwijl iedereen ons aan keek . Ik liep naar de receptie en zei : "Andreas" . De vrouw keek nerveus op , je kon zien dat ze bang .
"Fay en Dylan hier zijn jullie roosters".
We pakte ze aan en liepen al gauw weer door . "Fay , ik denk dat mensen wel weten wie we zijn". zei Dylan . Ik knikte alleen maar . Dylan liep weg naar een meisje met lange blonde krullen . Ik schudde mijn hoofd en liep naar de volgende gang . Mijn mobiel ging over en ik had een app van Dylan .
- hou je zelf uit de problem
Ik
-moet jij nodig zeggen
Dylan
- ja ja zie je bij bio
Ik
- okeTot eens gingen veel mensen opzij . Ik haalde mijn schouders op en liep gewoon door en loop tegen een gespierde jongen aan .
"Kijk uit waar je loopt' ! Zegt hij .
"Uh sorry ' . Zeg ik . "maar als jij nog wil kunnen lopen zou ik maar een toontje lager spreken .'
De jongen begon te lachen . Een van de jongens achter hem zei dat ik nog een groentje was .
"Oke hier zijn de regels . Ik ben jay en hun zijn chris en rico . En iedereen hier doet wat wij zeggen oke ?" Vraagt Jay .
"Daar moet dan eens snel verandering in komen" zeg ik terwijl ik weer door wil lopen .
Jay tilt me in zijn armen en loopt naar een afgelegen plek . Ik til mijn knie op om hem te trappen , maar hij zwaait me alweer over zijn schouder .
Ik druk snel op een knopje in mijn ring .
(Hierdoor krijgt dylan een appje met waar ik ben . )
Ik geef jay een klap op zijn schouder , maar het doet hem niks . Waarom had ik mijn vader belooft niet te veel problemen te maken en het feit dat ik tegen Dylan had gezegt dat ik uit de problemen kan blijven hielp ook niet . Vooral als je net zo koppig bent als ik .
Ik kan in zijn kruis trappen maar ik breek geen beloftes en ik moer Dylan bewijzen dat ik dit kan oplossen zonder geweld .
Dan zie ik dat hij me naar de rand van een zwembad brengt .
"Oke je hebt 2 optie's " .zegt jay dan : "1 je belooft dat je net als iedereen braaf doet wat ik wil . 2 je doet het niet braaf dan gooi ik je nu in het water en zal je er op een harde manier achter dat ik altijd krijg wat ik wil . Dus wat wordt het ? ."
Ik geef hem een klap tegen zijn hoofd met mijn elleboog en hij gooit me in het water . "Heel sexy" zegt hij .
Maar dan valt hij tot eens ook in het water het was Dylan die zijn hand uitstak en me uit het water trok ." Ik zei toch , blijf uit de problemen" zegt hij op een strenge toon . Hij wordt toteens wegetrokken door chris en Rico . En nu ben ik zat ! Ik loop naar chris toe en geef hem een klap op zijn neus . "Kut wijf !" Roept hij . Hij krijgt nog een trap van Dylan . Die vervolgens zijn arm om me heen slaat .
JE LEEST
Badboys in love
Ficção AdolescenteIk ben Fay melanie andreas . Mijn tweeling broer is Dylan en we gaan naar een nieuwe school . Onze vader is een maffia baas . Cool !! Denk je zeker , nahh niet echt . Bedreigt worden met de dood is geen lol . Dan hebben we Jay en zijn vrienden . Ja...