11

2.1K 88 7
                                    

Ik wordt wakker van mijn mobiel die overgaat . Ik ben dood op .
Het is Gabbi en ik neem kreunend op.
Ik: Gabbi , je hebt beter een goede reden om me te bellen om 3 uur snacht's !!
Gabbi : *gilt hard*
Ik haal mijn mobiel geërgerd even van mijn oor weg .
Gabbi: omg ! Rico heeft me mee uitgevraagt ! Ik wordt gek !
Ik : gefeliciteerd ik ben blij voor je , mag ik nu slapen ?
Gabbi : Hoe kwam hij aan mijn nummer ?
Ik : wat denk je zelf ?
Gabbi : aww dankje Fay
Ik : goodnight

Ik druk Gabbi weg en ga weer slapen .

Ik wordt wakker om acht uur . Kutzooi te laat ! Maar ik blijf niet gestrest . Iedereen weet wie mijn vader is . Ik sta op gooi mijn haar in een hoge staart en loop dan naar mijn kast . ik pak mijn lichtblauwe adidas vest en trek er een grijse broek onderaan . ik pak mijn grijse adidas sneakers met rode zolen en sjok naar mijn moter toe . Als ik op school aankom lijkt het wel uitgestorven . Het is pas half negen dus ik ben pas een kwartier te laat .
Ik open de deur van het lokaal zonder te kloppen .
Ja ! Te laat ! De stem van meneer de bruin gaat door het lokaal heen .

Oeps !? Zeg ik zonder enige schuldigheid in mijn stem .

Is er een goeie reden voor ?

Ja en nu ga ik zitten bye ! Ik wil lopen maar meneer bruin begint weer te praten.

Ha ha ha ! Nee jij gaat corveën jongedame !

Nu begon ik te lachen . Zie ik eruit alsof ik ga corveeën ?! Nee , inderdaad . Dus ik ga zitten !

Met die worden loop ik naar een plek naast een jongen met rode haren . een bleke huid en een mooie kaaklijn . Hij zit te gniffelen . ik zet mezelf neer in de stoel naast hem . Meneer de Bruin loopt zuchtend het lokaal uit .

Je weet dat hij de directrice gaat halen hé ? Mompeld de jongen

En nu ben ik bang zeg ik sarcastisch .

De jongen begint te grinniken , maar houd al gouw op als hij ziet wie er het lokaal binnen komt .

Fay Andreas !! De stem van de directrice galmt door mijn oren .

Niet de hele wereld hoeft mijn naam te weten mevrouw zeg ik met een nep-lachje terwijl ik overdreven met mijn wimpers knipper .

Weer begint de jongen naast me te grinniken .

De directie loopt langzaam naar ons toe . Ik tolereer dit gedrag niet langer.

Nou dat is uw probleem , mijn nep lach wordt vervangen door een grijns .

Wij gaan nu praten buiten de klas , de directrice wordt boos .
Ze loopt rood aan en aangzien ze niet bepaald de dunste is zie ik een vergelijking met een varken en ik kan mijn lach niet meer inhouden .

Haha ! Ik lach hardop en de jongen naast me nu ook , een paar andere in de klas lachen ook .

De directrice loopt nog roder aan dan ze eerst was en begint harder te schreeuwen waardoor ze begint te trillen . Hierdoor begin ik alleen harder te lachen .

Ik stop langzaam met lachen als mijn mobiel overgaat . ik sta op en loop de klas uit langs de directrice en langs de docent en neem dan mijn telefoon op .

Ik : heey , dylan haha
Dylan : je lacht ???
Ik : oh god ja sorry de directrice
Dylan : aha
Ik : whats up ?
Dylan : Fay , ben je op school ?
Ik : jaahhh 
Dylan : oh oke
Ik : belde je daarom ?
Dylan : nee , ik wou even zeggen dat ik pas laat terugkom vandaag .
Ik : oke wees voorzichtig
Dylan : always .

Met die woorden hangt hij op .
En ik loop naar de kantine , van al dat gezeik heb ik honger gekregen. Ik zie rico lopen met een zak chips .

Heey Rico ! Roep ik . Inleveren !

Hij begint te lachen . Het is al op .

Ik maak een kreunend geluid , maar ik heb hooongeeerrrr !!!

Jaah dan moet je eten kopen .

Aan jou heb ik ook niet veel zeg ik nep boos .

Komt goed kleintje , zegt Rico terwijl hij doorloopt .

Ik ben niet klein ! Roep ik hem achterna .

Hmmm, jawel hoor !

Nietes ! En waag het om welles te zeggen !

Rico grinnikt en verdwijnt dan een gang in .

Ik loop naar de automaat en neem een zak paprika chips eruit . Jaah ik weet het , een slecht begin van de dag. Boeie ! Oke het boeit heel veel , maar nu niet .

Als de bel gaat slenter ik over de gang naar mijn lokaal . Gabbi komt naast me lopen . Eindelijk een les samen zucht ze .

Ik knik .

Wacht hier Zegt ze ik moet pissen .

Te veel informatie mompel ik . terwijl ik mijn lichaam tegen een muur aan leun . Gabbi grinnikt en verdwijnt dan de wc's in .

Er verschijnt een gedaante voor me . Niet dat ik kan zien wie , want ik kijk naar beneden .

Hallo , Fay !

Die stem ! Ik verstijf een seconde maar herpak mijzelf , zeg me dat hij het niet zag alsjeblieft . Ik kijk kill omhoog .

Tristan , long time no see zeg ik kalm.

Hij kijkt me duivels aan en er gaat een rilling over mijn lichaam . Hij grijpt naar mijn hand en ik probeer hem weg te tekken , maar hij is te snel . Ik vervloek mezlef voor mijn late reactie .
Hij trekt mijn ring van mijn vinger .
Dylan's hulp heb je niet nodig mompelt hij.

Wat doe jij hier ? Vraag ik nog steeds kill

Ik ontvoer jou ! Zegt hij

Oh ja joh ?

Tristan richt een pistool op me .

Ik kies de dood zeg ik .

Hij draait zich om Gabbi zit vast in de armen in een paar van Tristans vrienden en hij richt het pistool op haar .

Kies je ook voor haar dood ? Hij grijnst

Ik kijk hem gemeen aan . nee ! Zeg ik.

Hij pakt mijn arm en trekt me mee .

Gabbi valt snikkend op de grond .
We stoppen met lopen .

Rico en Chris staan voor ze .

Waar gaan jullie heen ? Vraagt Rico

Hij loopt richting Tristan maar hij richt een pistool naar achter richting Gabbi die geshockeerd naar ons kijkt .
Rico hapt naar adem.

Waag het niet ! Zegt hij boos .

Tristan lacht . Dus we mogen er langs ?

Rico loopt langs ons naar Gabbi .
Het spijt me Fay mompeld hij .

Het is oke zeg ik zelverzekerd tenminste zo klonk het .

Ook Chris liep langs ons en schonk me een blik vol medelijden .

Tristan die me eerst nog rustig meertrok , pakte mijn haar en trok me mee .
Mijn gezicht vertrok van de pijn ,maar ik maakte geen geluid . Hij sleurde me
Mee en gooide me een auto in . Ik greep naar mijn nek waar Jay's ketting zat .
Ik zal niet breken ! Ik zal niet breken ! Ik zal sterk zijn ! Ik voelde mijn ogen branden en een brok in mijn keel komen . Ik slikte het gevoel weg .
Ik voeld een steek in mijn nek .
Alles werdt langzaam zwart voor mijn ogen . Ik greep De ketting om mijn nek steviger vast . Dylan mompelde ik en ik viel weg in een zwart gat . Met als laatste gevoel angst als rillingen door mijn lichaam .

______________________________________________________

JAAH WEER EEN HOOFDSTUK !!
VERASSING DENK IK HAHA.

IK WAS AL KLAAR MET LEREN DUS IK DACHT , IK SCHRIJF NU WEL ALVAST . EN VOLGENDE WEEK WOENSDAG DRIE HOOFDSTUKKEN . OMDAT IK HET BELOOFT HEB . HET IS NIET ZO'N LANG HOOFDSTUK , MAAR JA . SORRY IK HEB EEN LEVEN , EIGENLIJK BESTAAT DAT ALLEEN UIT NETFLIX KIJKEN MAAR DAT HOEFT NIEMAND TE WETEN . HOU VAN JULLIE DENK IK I DONT KNOW . DOEIIIII ~ A

Badboys in loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu