13

1.9K 84 1
                                    

{FAY}

Jay was gewoon mijn eerste keer . In mijn droom tenminste. Ik staarde dood voor me uit . Tristan kwam de kamer ingelopen . Hij was lang en had een spierwitte huid , diepe blauwe ogen en pik zwart haar . hij lachde naar me met een stel spierwitte tanden .

Ik keek hem dof aan . ik zat op de grond met mijn rug leunend tegen de muur .

Tristan liet zich op zijn kniën voor mij zakken . Ben je nu al gebroken , babe ?

Ik schud nee met mijn hoofd en moet lachen bij de gedachten dat ik zou snel op zou geven .

Tristan houd mijn hoofd vast met zijn handen en dwingt me om in zijn ogen te kijken .

Ik zie pijn en verdriet in zijn ogen . Hij kust me op mijn voorhoofd en loopt naar de deur .

Ga maar slapen , schatje.....schatje,schatje,schatje . Tristan is de kamer al uit verdwenen , maar het woord schatje echo'd in mijn hoofd . Mijn gedachtes brengen me bij Jay . Ik zie hem voor me en voel zijn aanraking . ik hou hem vast ,maar verlies grip . Hij valt steeds verder van me weg . Ik zucht en staar weer voor me uit . Welke dag is het ? Hoe laat is het ? Is het al tijd voor de bloedderige zonde van de maand .

________
Sorry kort hoofdstuk wou gewoon even laten weten dat ik nog leef , maar ik zal weer snel even GOED updaten . Dus hou je meldingen in de gaten 😉

Badboys in loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu