10

2.4K 94 3
                                    

Ik liep door de school . Langs het zwembad. Daar stond het blonde meisje . Ze kwam op mij afgelopen . Ze pakte mijn hand en trok me mee . Mijn hartslag ging omhoog en ik voelde mijn ademhaling versnellen . Het meisje tilde haar hand op .

*klap* AU!!! godverdomme Dylan ! Dylan had me wakker geslagen . Ik was hem eigenlijk wel dankbaar , maar het deed best wel pijn .

Sorry , je begon te hyperventileren . Gaat het een beetje ? Hij kijkt me net grootte ogen aan.

Ik knik .

Als ik me heb klaargemaakt kijk ik nog even in de spiegel . ik draag een wit topje wat vanaf mijn middel overgaat in slierten . een driekwart broek in het grijs en rode gympen . mijn haar hangt dood over mijn schouders .

Als ik op school aankom zie ik het voetbalteam en Kai omringt door kwijlende meisjes . ughh wat een sletten . Ja sorry hoor , maar hun haar helemaal gekruld en hun veel te lange nep-wimpers. God heeft je wimpers gegeven zodat je het vuil uit je ogen kan houden niet een fucking baksteen .

Ik bestudeer het groepje nog 1 seconde en zie Jeremy. (de jongen die om mijn naam vroeg in het restaurant en denkt dat Jay mijn vriendje is). Ieuww!! Hij zit bij de voetballers . Elk meisje zou dit geweldig vinden , maar nee dankje.

Ik loop snel naar binnen en zie Gabbi staan . ik omhels haar .

We hebben frans , toch ? Vraag ik , maar ze heeft haar aandacht ergens anders op gericht . Ik volg haar blik en zie Rico naar haar staren . ik wuif met mijn handen voor haar ogen maar die sluit ze weg . Ze mompeld iets , maar ik hoor niet wat .

Rico ! Het is Jay die voor Rico is komen staan .

Krijg ik nu eindelijk aarde aan Gabbi ?!

Gabbi kijkt me beteuterd aan, moest je dat verpesten ?

Nou sorry hoor "Gabbi" , maar je was een beetje heel erg aan het staren .

Ze kijkt naar beneden , schud haar hoofd en loopt van me weg .

Oeps, denk ik . Ik heb geen idee wat ik verkeerd deed , maar het boeit me ook niet , zij is gewoon verliefd .

Jay sluit me in met zijn armen tegen de kluisjes aan . Heey , Schatje zegt hij met een grijns .

Jay !! zeg ik zeurderig .

Heb je me niet gemist ? Hij doet nep beledigt .

Ik duw hem zacht tegen zijn borstkast .
Sukkel !!

Hij zucht diep en draaid met zijn ogen .
Wat.een.slecht.scheldwoord.

De bel gaat en iedereen loopt naar binnen en zoekt zijn lokaal op , maar Jay houdt me nog steeds ingesloten .

Ik zie mensen achter hem langs lopen ook Jeremy die beschaamt weg kijkt .
Kai loopt achter hem , maar die grijnst en geeft me een knipoog ik draai met mijn ogen en kijk weer naar Jay .

Fay , weet je of Tristan Wild nog zeg maar bestaat ?

Ik verstijf kort , maar verbeter mijzelf en Jay leek het gelukkig niet te merken .
Ja , hoezo ?

Jay pakt mijn arm en trekt me mee . Fuck fayyy !!! Waarom ? Jay kijkt me aan , maar ik kan niet zien of hij boos is of bezorgt of misschien verdrietig .

Ik...ik...ik weet het niet .
Ik slik . Stress niet zo jezus !

Fay ! Hij denkt dat ik om jou geef dus zal hij je wat aandoen ! Zegt Jay

Waarom zou hij dat willen ?

Omdat ik en een vriend hem pijn hebben gedaan . We hebben wat afgenomen wat hem heel dierbaar was.

Jay , kom op . Tristan denk niet zomaar iets .

Hij knikt .

Is het waar ? Vraag ik

Hij kijkt me onbegrijpelijk aan .

Dat je wat voor me voelt ?

Hij slikt , ik...
*boem* Jay wordt wegeduwt en weet net nog zijn evenwicht te bewaren Als hij tegen een auto opbotst .

Kai ?! Roep ik bedoel wie had dat gedacht ik had een grijnsende Dylan verwacht , niet een woedende Kai .

Hij negeerde mij en richtte zich op Jay .

Wtf ?! Man ! Roept Jay .

Jij klootzak ! Begint kai , je hebt gewoon alles vernietigd . nu kunnen we niet voetballen en is de wedstrijd gecanceled. Dat boeit me niet eens , maar er zouden vandaag scouts komen ! Vind je het grappig ofzo ?!.

Jay kijkt verbaasd . He watt ? Waarom zou ik dat doen ? Ik mag je niet , oke dat geef ik toe , maar waarom zou ik dat doen ?

Weet ik veel . kai was al wat gekalmeerd. Wie was het anders ?

Misschien iemand die wel gewoon toegang heeft tot de trainingsruimtes en alles ? Jay loopt alweer weg . Ook Kai loopt weg .

Ik loop naar mijn kluis en pak mijn helm , ik stap op mijn moter en rijd naar Jane .

Ze kijkt me verrast aan.
Heey Fay ! Wat die jij hier ?

Ik wou je gewoon zien .

Oke kom binnen .

Ze stapt opzij zodat ik naar binnen kan . We ploffen op haar bed neer .

Wat is er ? Vraagt ze

Jay , Dylan , Tristan mompel ik

Ja zegt ze alleen maar .

Dylan en Jay , ik snap niet waar hun haat vandaan komt ze zijn allebij . Bijna hetzelfde allebij gewoon Badboys . En dan gewoon Jay zelf . Wie is hij ? Hij komt zo bekend voor . Hij voelt zo bekend aan . En tristan .

Ik hoor Jane naar adem happen bij het horen van zijn naam .

Nee ! Fay alsjeblieft praat niet over hem smeekt ze .

Ik knik en zie een traan over haar wang lopen . Ik trek haar in een knuffel en aai over haar rug ik weet niet echt wat ik moet doen .

Dylan mompeld ze door haar gesnik .

Ik pak mijn mobiel en bel Dylan.

Dylan : yo ! Fay !
Ik : Dylan kom naar Jane
Dylan : ik ben on my way

Ik druk Dylan weg na 20 minuten gaat de bel , ik doe de deur open en laat Jane even in haar kamer .
Dylan geeft me een knuffel , maar loopt al snel naar boven . Ik besloot ze maar alleen te laten . Mijn telefoon ging over en ik neem op zonder te kijken wie het is .

Ik : halloo wie is dit ?
Persoon : Fay , dit is Rico ik bel via Jay's mobiel .
Ik : wat is er ?
Rico : uhm...is Gabbi bij jou ?
Ik : nee , hoezo ?
Rico zucht teleurgesteld .
Rico : ik wou haar wat vragen , maar dat gaat nu niet echt .
Ik : heb je een pen en papier ?
Rico : hoezo ?
Ik : ik geef je haar nummer ?
Rico : geef maar !!
Ik noem het nummer op en hang dan op . Nog meer mensen gaan op een date , yay ! Mompel ik .

In mijn hoofd klonk dat veel vrolijker nu klonk het depressief .

Badboys in loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu