{DYLAN}
2 dagen geledenIk liep met Jay terug naar de rest .
Mijn vader wenkte ons . we liepen naar hem toe en namen plaats in de keuken .Weten jullie waar ze kan zijn ? Vraagt hij .
Allebij schudden we ons hoofd .
Ze hebben haar ring afgepakt mompel ik .Wacht misschien kunnen we har wel traceren ! Zegt Jay , maar ik moet dan eerst even iemand bellen .
De ketting die ik aan Fay had gegeven was van mijn moeder . Mijn vader had die speciaal voor haar gemaakt en hij wist altijd precies waar ze was gaat hij verder .
Ik knik , bel hem zeg ik .
Hij pakt zijn mobiel en begint te bellen . Na een tijdje hangt hij op . We kunnen haar traceren als ze de ketting nog om heeft .zegt hij .
Hoe ? Vraag ik .
Waar is de computer ?
Ik leid Jay naar de computer , hij begint een paar dingen te typen . Er verschijnt een kaart op het scherm met 1 plaats aangegeven .
Ze is in het oude buurthuis ! Pa wat is het plan ? Vraag ik.
Het enige plan is haar terug krijgen en Tristan naar het graf sturen zegt hij.......grijnsend ?
{TRISTAN}
ik loop de kamer in waar Fay is . De zon schijnt op haar perfekte huid . Wat is dat ?! Er glimt iets in haar nek . Een ketting ! Er moet een zender in zitten , ik weet het wel zeker . Ik trek de ketting van haar nek af en loop de kamer uit het boeit me niet of ze wakker is geworden .{FAY}
Ik werd wakker . Het was koud en ik voelde me zo onveilig . Ik dacht aan Dylan hoe hij me altijd stevig in zijn armen houd en me beschermd dan pas voel ik me veilig . En Jay zelfs hij kan me een veilig gevoel geven . ik breng mijn hand naar mijn nek , maar ik voel geen ketting . Mijn adem stokt en ik kijk hopeloos om me heen . Geen ketting ! Shitt ! Ik leun mezelf weer tegen de koude muur aan . ik heb het zo koud .Ik hoor voetstappen mijn kant op komen . De deur komt open en Tristan komt naar binnen . Hij zet een fles water tegen mijn mond aan en laat me drinken . Ik proest het weer uit . Het smaakte naar soya . Ik ben alergisch voor soya . ik voelde hoe mijn hele mond en keel begon te jeuken en mijn ogen begonnen te branden .
Kus me ! Zegt hij
Ik zeg niks.
Ik geef je wat tegen de alergie belooft , maar nu ! Kus me !
Ik had geen keus . Met tegenzin drukte ik mijn lippen op de zijne hij duwde langzaam zijn tong naar binnen en ik deed mijn best om niet te kokhalzen . Hij trok zich terug . Spoot wat in mijn pols , knikte tevreden en liet mij weer alleen .
1 dag later ( 2 dagen vast bij tristan)
Ik werd wakker en keek om me heen . de muren kwamen op me af . Ik stond op , maar mijn benen zakten onder me weg . Over een paar seconden zouden de muren me pletten .Ik maakte me zo klein mogelijk . Ik wachte op de verpletterende pijn , maar ik voelde niks . ik ging recht op zitten en keek om me heen . Ik was in mijn huis . Ik stond op en liep naar de woonkamer . Er stond en begraafkist en Dylan . Er liepen tranen over zijn wangen , maar hij maakte geen geluid . Papa ?! Dacht ik . Ik liep er heen , maar ik zag mijn vader niet in de kist . Ik zag mezelf . Ik liet mezelf op de grond vallen . ik deed mijn ogen dicht en gooide mijn hoofd naar achter op mijn tranen tegen te halen . Ik deed mijn ogen langzaam weer open . Ik was in de club(the box). Ik zag Jay en mijn hart maakte een sprongetje . Hij keek naar me en glimlachte. Ik voelde een blos op mijn wangen , maar een meisje liep langs me recht op Jay af en hij hij....hij zoende haar ? Oke maakt niet uit Fay je wist al dat hij zo was . Het is Jay maar en Dylan mocht hem toch al niet . Wacht dit is niet echt ! Dit kan niet echt zijn !
Een harde lange gil ontsnapte mijn mond . Ik deed mijn ogen dicht om op adem te komen . Toen ik ze weer open deed keek ik recht in Tristan's blauwe ogen . Hij keek me grijnsend aan .Ik keek hem geërgerd aan .
Ughhh ik heb hier nu echt geen zin in mompel ik .Ik weet het Fay zegt tristan nog steeds grijnsend .
Oh ja joh . ik kijk hem met een ongeloofwaardige blik aan .
Je bent gefrustreerd en wilt een sigaret .
Ik draai met mijn ogen . " Oh yay je weet het "
Hij grijnst en loopt weg , ik sluit me ogen dicht en voel dat iemand me optilt . Onmogelijk ik ben waarschijnlijk weer aan het dromen . Als ik mijn ogen na een lange tijd weer open doe ben ik in een grote kamer met twee deuren . Tristan zit tegen over me , hij gooit een pak maadverband naar me toe . Hij wijst naar 1 van de 2 deuren . Daar is de badkamer zegt hij terwijl hij door de andere deur verdwijnt .
{JAY}
Dylan en ik lopen naarbuiten .
Neem Fay's moter maar dan zijn we sneller zegt hij ligt geërgerd .
Ik knik stap op haar moter en zet de zwarte helm op die Dylan in mijn handen drukt .We rijden langzaam naar het buurthuis . Als we daar aankomen zien we dat iedereen er al is , gewapend en al . Dylan en ik gaan met een klein groepje achterom .
We stormen naar binnen , we komen terrecht in een grote ruimte die doorloopt in een hal . We lopen langzaam richting de hal . Achter ons hoor je iets rollen . Ik ken dat geluid het is... Oh shit . Dylan en ik rennen zo snel als we kunnen . We horen de granaat achter ons ontploffen terwijl we naar voren springen . Als we achter ons kijken zien we dat de rest van de man dat met ons was te langzaam was geweest .
Dylan pakt hoofdschuddend zijn wapen stevig vast en richt het de leegte voor ons in . De leegte wordt al snel gevuld met 10 man .{FAY}
Ik lag op rollend op de grond op zoek naar goeie houding wensend dat de extreme krampen in mijn buik verdwenen .Ik schrok van een explosief geluid en kwam kreunend omhoog . De deur vloog open en mijn ogen vonden een woedende Tristan die op me af stormden met een wapen in zijn hand .
Ik zag dat hij naar mijn arm greep , maar wist weg te duiken en trok een sprint naar de deur . Ik werd pijnlijk teruggetrokken aan mijn haar . Ik voelde iets kouds op mijn slaap zijn pistool . Hij duwde me de kamer door de deur over de gangen . Ik was al die tijd al in het buurthuis . Ik hoorde een paar schoten in de verte en hoorde een bekende kreun . Dylan !
Ik voelde een pijnscheut in mijn maag . Ik maakte een zacht kreunend geluid terwijl ik naar mijn buik greep .
Houd je kop ! Riep Tristan .
Heb je niet goed geslapen ofzo mompel ik zacht . Waardoor ik nog harder wordt meegetrokken .
We komen steeds dichterbij de plek waar er kogels worden gevuurd . En dan zijn we er .Ik zie Jay met een open lippen en geschaafde vingers, Dylan met een snee in zijn wenkbrauw en hij is. Geraakt in zijn linkerarm .
Stop ! Tristans stem galmt door de kamer . Dylan en Jay kijken geschokt en ze hebben hun wapen gericht op Tristan . Hij grinnikt zacht . Het is zo grappig dat hij denkt dat hij heeft gewonnen .Ik grijp zogenaamd kreunend naar mijn buik , Tristan's grip verzwakt en ik zet mijn ellenboog in zijn buik . Hij zakt in waardoor ik tijd heb om weg te duiken en Dylan kan schieten . Maar ook Tristan duikt weg en verdwijnt een andere kamer in. Zonder het door te hebben heb ik twee armen stevig om me heen . Het is Dylan die me zacht op mijn voorhoofd kust .
Heeft hij je pijn gedaan ?
Ik schud mijn hoofd .
Maar je hebt buikpijn ? Vraagt Dylan kijkend naar mijnhanden om mijn buik .
Meidenprobleem zeg ik twijfelend
Hij grijnst en laat me los .Jay ! Zijn naam komt fluisterend uit mijn mond . Hij lacht en opent zijn armen als ik op hem afloop . Hij tilt me op en ik zet mijn armen om zijn nek . Ik voel zijn zachte lippen op de mijne . Als we elkaar los hebben gelaten lopen we naar de moters .
We moeten naar Jane zegt Dylan .
Ik knik langzaam terwijk ik achterop bij Jay stap .Als we bij Jane's huis zijn stormd Dylan naar binnen , maar hij laat zich al op de zijn knieën zakken . In de muur stond gegraveerd :
When youre reading this its too late .Precies in de Style van Drake's nieuwe album .
Ik voelde me duizelig , ik had dagen niks gegeten . Ik verloor bloed(op een natuurlijke manier) en had veel pijn . Ik voelde de vloer weg zakken en zag hoe Dylan wazig werd . Ik voelde 2 stevige armen om me heen en toen werd alles zwart .
______________________________________________________
Sorry dat het lang heeft geduurd , maar er waren zoveel mensen jarig inclusief ik . Het spijt me , maar ik hoop dat jullie het een leuk hoofdstuk vonden .Kusjes ~ A
JE LEEST
Badboys in love
Teen FictionIk ben Fay melanie andreas . Mijn tweeling broer is Dylan en we gaan naar een nieuwe school . Onze vader is een maffia baas . Cool !! Denk je zeker , nahh niet echt . Bedreigt worden met de dood is geen lol . Dan hebben we Jay en zijn vrienden . Ja...