Oke , ik ben er achter gekomen dat ik niemands uiterlijk echt heb omachreven behalve dat van Fay en van Jeremy die een grotere rol krijgt later in het verhaal . *wiebelende wenkbrauwen * . Maar hier komt dus de omschrijving van hoe ze eruit zien in mijn gedachte .
Fay Andreas : Bruin golvend har dat valt over haar schouders . Een mooi zandloper figuur met vrouwelije rondingen , ong.v 1 m 65 . Licht bruine ogen en een getinte huid . Afkomst , spaans .
waar ze op lijkt : Vanessa MorganJay Winters :
Donkerbruin/zwart haar in een kuif , bruin/grijse ogen , gespierd met sixpack kbedoel duhh ! Getinte huid , 1 m 85 En gewoon super sexy .
Hij op lijkt : Francisco lachowskiDylan Andreas : krullend donkerbruin haar in stijl gebracht , getinte huid , licht bruine puppy ogen (net als Fay) . Een perfecte lach met kuiltjes , ook zo'n 1 m 85. perfecte lengte voor jongens vind ik . Een mooie afgetraind lichaam ( gebruik je fantasie ).
Lijkt op : Taylor LautnerRico(beste vriend van Jay die iets meer in het beeld gaat komen) : licht getinte huid ( alsof hij gekust is door de zon zegmaar ) , blond/bruin haar in een kuifje . 1 m 83 , bruin/grijse ogen .
Lijkt op : Cameron DallasChris : denk aan luke bilyk . Licht bruin/blond haar, blauw/grijse ogen , gewoon super knap oke ?! Jaah inderdaad .
Lijkt op : luke bilykGabbi : Rood/bruin golvend haar tot over haar schouders , bruin/grijse ogen , mooi slank . 1 m 65 .
Lijkt op : Ariana Grande .Jane (vriendin Dylan) : Becky G , gewoon klaar .
Kai : Colton haynes ( zo schrijf je het toch ) dit is Jackson van Teen wolf . Hij zit ook in de serie Arrow .
______________________________________________________
SORRY DAT IK NIET SCHRIJF , DIT IS EVEN LATEN WETEN DAT IK NOG LEEF , IK GA NU DE TESTWEEK GOED DOEN . EN DAN GA IK 3 NIEUWE HOOFDSTUKKEN SCHRIJVEN !! DAT BELOOF IN .
KUSJES ~ A
JE LEEST
Badboys in love
Fiksi RemajaIk ben Fay melanie andreas . Mijn tweeling broer is Dylan en we gaan naar een nieuwe school . Onze vader is een maffia baas . Cool !! Denk je zeker , nahh niet echt . Bedreigt worden met de dood is geen lol . Dan hebben we Jay en zijn vrienden . Ja...