{FAY}
Ik kom op het schoolplein aan en heb mijn moter geparkeerd . Ik kijk nog even naar mijn weerspiegeling in het raam . Ik heb een opgeknoopte denim blouse aan , een witte skinny en mijn rode nike's eronder aan . Ik loop naar mijn kluis ik zet mijn moter helm erin en doe het dicht .Jay staat naar me te lachen .
"Hey" zegt hij "En voor wie zie jij er zo mooi uit ? Mij ?"
" Je wou praten toch" zei ik .
Hij knikte en ik zie dat hij mijn hand wil pakken . *boom* Dylan heeft zijn hand tegen de kluisjes tussen Jay en mij in geslagen . "Nee" zegt hij " Als je haar wat te zeggen hebt doe je in het openbaar ."
"Dylan dit is..."
"Stil Fay". Snauwt hij .Jay lachte .
"Kan je er niet tegen om buitengesloten te worden ?"Dylan keek hem dodelijk aan . Wat ik best raar vond hij kijkt alleen zo naar mensen die hem iets ergs hebben gedaan in het verleden .
"Later schatje" zei Jay hij gaf me een knipoog en verdween . Ik keek naar de grond . Toen Jay er niet neer was zag ik nog steeds woede in Dylan's ogen .
"Bye' zei ik en liep weg , maar Dylan sleurde me snel en lege gang in . "Wat was dat !"Roept hij
ik zucht.
" Volgensmij is het niet verboden met mensen te praten"."Hij is slecht . "
"Jij ook "mompel ik .
" Ja , maar ik zal je nooit pijn doen . Je weet hoe het spelletje wordt gespeeld Fay . "Dylan blijft serieus .
Ik dacht terug aan die tijd . Ik flirte met jongens en liet ze dan hoploos achter denkent dat ik ze wou .
"Die tijd ligt achter me Dylan !" ik voel de woede in mij omhoog komen .
"We zijn even oud ik weet hoe alles in elkaar zit , denk je echt dat ik me zo gemakkelijk laat bespelen !" roep ik .
Ik voel de tranen in mijn ogen prikken en draai me om . "Ik hou van je zusje" hoorde ik Dylan nog zeggen terwijl ik doorliep .
Ik loop het lokaal in , jay neemt plaats in de stoel achter me . "Psstt , psst , fay , fay . "
Ik probeer hem te negeren maar dan draai ik me om .Hij kijkt naar beneden alsof hij verlegen is . Er gaat een flits door me heen . Een vage herrindering van , ... Jay ? . Hij keek verlegen naar beneden .
"Fay , fay , Fay andreas !" Ik werd wakker van de docent zijn stem terwijl Jay me met een verwaande grijns aankijkt .
Hij appt me in de les .
Jay - ik vertel het je vanavond
Ik - heb al plannen
Jay - Dylan ?
Ik - nee , gewoon iemand .
Jay - iemand ?
Ik - ja jaloers ?
Jay - skip je 4e uur
Ik - oke
Jay - ik zie je in de kantine
Ik draai me om naar Jay en ik knik .Eerste pauze . Ik blijf wat langer in de les en kijk naar buiten . Iedereen rent tot eens naar binnen . Ik loop het lokaal uit . De gangen zijn leeg en ik hoor alleen gejuich in de kantine .
Ik ren er heen en prop me door de menigte . Fuck ! Dylan en Jay staan tegen over elkaar allebij klaar om uit te halen . Jay slaat Dylan op zijn buik . Hij krimpt een beetje in en slaat op Jay zijn schouder . Ze lachen .
" Niet slecht" zegt Jay .
"Dacht je dat ik al was begonnen". zei Dylan.
Ik moest wat doen er zou iemand gewond raken alleen wist ik niet wie . Ik liep naar voren en stond tussen ze in en duw mijn handen tegen hun borst aan . Beiden duwen ze me zo voorzichtig mogelijk weg . Bang om me pijn te doen . Ze willen weer uithalen . "Stop !" Roep ik. " Jullie mogen ruzie maken , maar doe elkaar geen pijn . "
JE LEEST
Badboys in love
Teen FictionIk ben Fay melanie andreas . Mijn tweeling broer is Dylan en we gaan naar een nieuwe school . Onze vader is een maffia baas . Cool !! Denk je zeker , nahh niet echt . Bedreigt worden met de dood is geen lol . Dan hebben we Jay en zijn vrienden . Ja...