Ik word wakker . Ik denk aan Dylan , hij was zo aardig terwijl hij eerst niet meer met me sprak . Zou hij het zijn vergeten . Of was het alleen voor onze verjaardag en haat hij me nog steeds . Ik schud de gedachte af en kijk op mijn iphone .
Jane - ik haal je over een uur op met mijn auto .
Ik - is goedIk pak de sleutels naar de kamer met alle spullen die ik van Dylan heb .
Ik pak een zwarte legging een strak vestje zonder mouwen die net iets over mijn heup komt . Het laat mijn zandliper figuur goed zien . ik stijl mijn haar en doe een dikke laag eyeliner en mascara op , ik doe een zalmkleurige lippenstift op die goed past bij mijn lichtbruine huid . Ik ga naar beneden en loop de keuken in . Dylan gooit een appel naar me ."Thanks."zeg ik
Hij draaid zich om ."Fay"zegt hij ,"het spijt me. Jij kan er niks aan doen dat Jay precies weet hoe hij elk meisje moet inpakken en dat ik hem niet mag ik... "
Hij maakt zijn zin niet af .
"Dylan het is oke laten we het gewoon laten , ik ben al blij dat we weer praten."Zeg ik net nog verstaanbaar .
Ee wordt getoeterd buiten .
"Hoor ik nou Jane's auto?" Vraagt Dylan
Ik knik .
We lopen samen naar buiten . Jane en Dylan geven elkaar snel een kus , nou snel ze leken wel in elkaar te zitten . Ik groette Jane met een knuffel en we reden naar de stad terwijl we werden uitgezwaaid door Dylan .
"Fay ?" Vraagt Jane
"Ja" zeg ik
Tristan stond met voor mijn deur .
"Jane wat heeft hij gezegd?" zeg ik terwijl ik zo min mogelijk probeer te trillen .
"Hij hij wil wraak en hij wiljotug" zegt ze in 1 adem .
"Hij wil wraak en ?"
"Hij wil jou terug , Fay"
Ik dacht terug . Ik was altijd al vrienden met Jane en ook met Tristan ze hadden al sinds groep 6 . We waren toen 10 denk ik . Tristan WAS echt een schat , we waren best close . Dylan en hij kregen ruzie over Jane . Maar hun relatie duurde al zo lang dat ik haar wel begreep . Tristan was best aggressief dat wist ik . Ik bemoeide me er niet mee , maar het werd steeds erger. Tristan werd hoe zou ik het zeggen een soort van labiel . Hij zei dat ik moest kiezen en ik koos Dylan . Hij leek gebroken toen ik dat zei .
"Fay !'
"Huh , wat ?" Vroeg ik . Jane haalde me uit mijn gedachten .
"We zijn er." zei ze met een glimlach
"Wat gaan we doen ?" Vroeg ik
"Shoppen duh !"
Ik lach en we lopen naar de winkels .
Na een paar uur besluiten we te stoppen bij een café .
"Jane ?"
"Ja?" Ze kijkt me aan.
"Moet jij niet naar school"
"Nee ! Ik sta ziek gemeld." zegt ze knikkend
Ik lach "Oke oke rustig." mompel ik
Er staat tot eens een jongen bij onze tafel . Jane lijkt het niet te merken en hij ziet er niet uit alsof hij onze drankjes kom brengen . hij draagt een strak zwart t-shirt waardoor zijn bleke huid opvalt , zijn blonde lokken vallen voor zijn Blauw grijse ogen .
"Kan ik je helpen ?" vraag ik
De jongen lacht. "Ik ben Jeremy." zegt hij
"Oke" zeg ik
JE LEEST
Badboys in love
Teen FictionIk ben Fay melanie andreas . Mijn tweeling broer is Dylan en we gaan naar een nieuwe school . Onze vader is een maffia baas . Cool !! Denk je zeker , nahh niet echt . Bedreigt worden met de dood is geen lol . Dan hebben we Jay en zijn vrienden . Ja...