{JAY}
Ik had Fay vandaag nog niet gezien , want ik was naar de stad gegaan . School stond me nu echt niet aan . Ik stapte in mijn auto en reed naar school . Het was zo dood .
Ik deed mijn mobiel aan , maar dat ging niet , de batterij was nog steeds leeg . Zoals verwacht .
Ik bots tegen Chris op .
Kan je niet uitkijken ofzo mompel ik .Jay je moet nu komen zegt chris .
Hoezo ?
Het is belangrijk echt !
Ik loop achter chris aan . Ik zie Rico met een snikkende Gabbi in zijn armen .
Wat is er gebeurd ? Vraag ik
Ze...ze..hebben Fay weet Gabbi uit te brengen door het snikken heen .
Wie is ze ?!
Rico kijkt me aan en zijn ogen zeggen genoeg(Tristan).
Fucking klootzak !! Roep ik
Ik loop terug naar mijn auto .
Ik moet en zal haar redden , maar ik kan het niet alleen .Ik kwam aan bij het huis van Fay en liep naar de deur toe. Hij was open waarschijnlijk waren er mensen thuis.
Hallo ?!
Er kwam een man de kamer in hij leek op Dylan , maar dan ouder .
Kan ik je helpen ? Vraagt hij met een zware stem .
Ik ben hier voor Dylan .
Die is niet thuis en Fay zit nog op school . Misschien kan ik je helpen zegt de man met een uhm lieve glimlach of een grijns ik zie het verschil niet .
Het gaat over Fay mompel ik .
Je hoeft me niet voor haar hand te vragen hoor haha .
ZeisontvoerddoorTristan zei ik in een adem . De man keek me raar aan .
Fay.is.ontvoerd.door.Tristan.De man zijn vriendelijke blik naam plaats voor een woedende uitstraling met een sprankje zorg .
Bel Dylan !! Zegt hij
Ik knik , loop naar de muur , pak mijn mobiel uit mijn zak en laat mijn lichaam tegen de muur aanleunen .
Ik zoek voor de naam Dylan , niks .
Ik scroll door mijn mobiel en zie zijn naam staan : klootzakDylanbroerFayIk drukte op bellen , na een paar keer overgaan nam hij eindelijk op.
D: waarom bel je ?
J:Fay is ontvoerd door Tristan .
D:wa..waaar ben je ?
J:jou huis
D:oke blijf daar ben er in 20 minutenHij drukt me weg en ik kijk hoe mannen met wapens de woonkamer in lopen . Dan zie ik een bekend gezicht , Jeremy . De Jeremy die dacht dat hij een kans had bij Fay , please laat me niet lachen . ik knikte naar hem als een soort groeting , hij knikte terug . Dylan kwam de kamer ingestormd en liep naar mij toe .
Je kan nog steeds goed vechten ?
Ik knik
Ik ga niet op je letten en dat is niet nodig , toch ?
Ik knik weer .
Kom mee we gaan een paar goeie wapens pakken .
Ik volg Dylan naar boven . Hij opent een deur . Het is een simpele kamer met alleen een tv en een bank . Hij schuift de bank weg en opent een luik .
Er komen geweren , messen , granaten onder vandaan . Hij geeft mij een shotgun en 2 messen . Ik neem ze aan . Voorzichzelf pakt hij ook nog wat . Hij heeft 2 kogelvesten vast . Hij geeft er 1 aan mij en trekt de andere aan .{FAY}
Ik wordt wakker . Ik ben in Jane's huis ? Was dit allemaal eem droom ?
Ik loop naar beneden en bots tegen Tristan op .Oh heey je bent wakker zegt hij
JE LEEST
Badboys in love
Teen FictionIk ben Fay melanie andreas . Mijn tweeling broer is Dylan en we gaan naar een nieuwe school . Onze vader is een maffia baas . Cool !! Denk je zeker , nahh niet echt . Bedreigt worden met de dood is geen lol . Dan hebben we Jay en zijn vrienden . Ja...