{JAY}
Ik lag in bed 2 jaar geleden was ik al mijn herrideringen kwijt van dat afgelopen jaar. De herrinderingen flitste voor mijn ogen.Ik kende Dylan en Fay all sinds mijn zesde . Dylan was mijn beste friend , Fay was gewoon zijn knappe tweeling zus dat de deur open deed .
Ik speelde met de hoofden van meisje en zei was met james . Een maand nadat het uitging tussen hun .
Botste ik tegen haar op we waren allebij opzoek naar Dylan . Ik flirte met haar zoals ik met elk meisje deed , maar ze viel er niet voor .
Voor James deed zij hetzelfde met jongens . Ze was verwaant en ik egoistisch . We konden Dylan niet vinden . Hij was bij Cristie hij was ook mijn beste vriend maar zij was zijn beste vriendin ze hielden van elkaar alsof ze broer en zus waren .
Ze zagen elkaar elke dag . Fay werd aangevallen door een paar jongens die Dylan een tijdje daarvoor in elkaar had geslagen . Dylan was naar spanje met hun vader en moest wat regelen . Ik had haar gered .
We waren toen 15 , het was 28 mei . Ik weet nog heel goed hoe ze me had gezoend toen ik vroeg of ze de mijne wilde zijn . Ze had me een glazen bol gegeven met 28 mei // our day erop gegeven .
Toen we het Dylan hadden vertelt was hij boos , best begrijpelijk . Als het uitging moest hij kiezen. Een maand later was er een brand in het vakantie huis van Dylan .
Fay en ik waren het huis uitgerend zoals Dylan had gezegt . Cristie was ziek en hij ging haar halen .
Fay probeerde terug te rennen , maar ik trok haar terug door het velen gillen had ze geen zuurstof meer en viel flauw . Ik ving haar op legte haar op het gras en belde de brandweer .
Dylan was nog niet terug dus ik rende naar binnen . Cristie lag naast hem bijde buiten bewust zijn , ik kon maar een iemand dragen . Ik bracht dylan naar buiten . En legde hem naast Fay ze was wakker .
"Dylan" riep ze "word wakker .' Ik wou Cristie halen maar de weg geblokkeerd door een grote flam . De brandweer kwam en het was te laat .
Dylan was boos op mij en op zichzelf . Ook omdat ik bij haar had gedaan wat ik bij elke meisje deed 1 nacht niet meer .
Hij wou me niet bij zijn zus hebben maar hij kon er niks aan doen . Hij kon het niet vergeten onze vrienden groep splitte op in 2 . Damian en Dylan .
Rico en Ik . Chris kwam 2 jaar later . Het was weer 28 mei we hadden 1 jaar Dylan vermeed ons die dag hij was de enige die van ons wist maar hij was tegen .
We waren de hele dag samen . We gingen naar huis de zon ging onder . We brachten onze lippen naar elkaar , maar we werden uit elkaar getrokken .
Ik rook iets raars en raakte buiten bewust zijn . Ik werd wakker in het ziekenhuis . Mijn ouders zei dat ik riep voor Fay , maar ik wist niet wie het was . Dylan's ruzie was ik vergeten ik vroeg naar hem maar hun huis was weg . In die 2 jaar vergat ik hem ook .
Ik wist dat ik van Fay hou ze deed me niet denken aan een meisje dat me bekend voor kwam en pijnlijke herrindering aan wat ik was vergeten , nee zij was dat meisje en ze had nog steeds haar herrindering niet tenminste niet allemaal , niet genoeg om te weten wat we hadden.
{FAY}
Jay kijkt verlegen naar beneden hij maakt iets open een glazen bol . 28 mei // our day staat er in . "Ik hou van je Fay" zei hij .Ik schrik wakker . Wat ?! Hoe ? Dat was een vage herrindering .
Ik had altijd dit soort dromen maar ik zag de jongen nooit , maar nu zag ik Jay .28 mei ? De dag dat ik mijn herrindering kwijt was geraakt van dat jaar daarvoor . Het was 2 jaar geleden . Altijd als ik aan Dylan iets vroeg over dat jaar veranderde hij het onderwerp .
Hoe laat is het ? Fuck ! Ik moet naar James . Ik spring op mijn moter en rij naar de vijver aan de andere kant van de stad . Hij wacht al op me .
Heey hij omhelst me . "Wat is er ?" Vraagt hij .
"Iemand heeft op Dylan geschoten hij... leeft nog " voeg ik snel toe ."Misschien Tristan" zei James . Er ging een pijnlijke herrinder door me heen .
Hij had mijn broer bedrijgt me meerdere keren onder schot gehouden en waarschijnlijk nog steeds uit op wraak .
Dylan had Jane van hem gestolen . Niet express zij viel gewoon voor hem en hij voor haar .
Ik bedank james en rij weg . Ik rij langs het winkelcentrum en zie Jay . Ik stop gelijk , hij ziet mij ook en loopt naar me toe hij grijnst .
"Mag ik je ergens heen brengen" ik knik . "Ik zet wel mijn moter weg "zeg ik .Maar hij houd me vast.
"Hoeft niet" .
Ik snap wat hij bedoelt ."Dit is de eerste en laatste keer dat jij mag rijden "zeg ik .
"Wat je wilt schatje" hij grijnst en begint te rijden voordat ik kan reageren .
We komen aan op een plek die me vaag bekend voorkomt . "Jay wat is dit ?" vraag ik .
Hij kijkt naar beneden . " Komt bekent voor he ?" Zegt hij . Ik verwacht een grijns maar hij lacht lief .Hij duwt me tegen de moter aan en leunt tegen me met zijn lichaam . Ik zie dat zijn lippen naar de mijne komen . Ik twijfel of ik het moet toelaten , maar ik laat het gewoon komen .
Tot eens wordt Jay wegeduwt . Ik kijk opzij , Damian en Dylan . Damian pakt mijn moter en Dylan neemt mij achterop . Alles ging zo snel , ik zie Jay voor me hij had zijn badboy houding weer grijnste . Hij zwaaide en liep weg .
Dylan trekt me mee het huis in . *Klap* Ik ik sla hem in zijn gezicht . Hij kijkt boos . Hij gromt , ik schrik hij is bijna nooit zo boos .
"Die klootzak verdient jou niet Fay ." Dylan kijkt me niet aan . Het boeide hem niet eens toen je weg ging Fay .
Ik wou me woede inhouden , maar het werd me teveel .
"Het is allemaal een act !" Schreeuw ik . "Je weet niet hoe hij is als hij bij mij is . Hij haat je weet je dat , maar ik had je nodig dus hij haalde jou voor hulp . "
We zijn beide woedend . En niemand kan ons kalmeren , Dylan slaat op de tafel en ik trap tegen de muur .
"Au !! Me voet . Kut muur" roep ik en ik begin te hinken .
Ik ga langzaam de trap op en wacht tot de pijn in mijn voet wegtrekt . Tot eens wordt ik opgetilt het is Dylan . Hij zet me op mijn bed en loopt weg . Ik hoor hoe hij wegrijdt met zijn moter .
Mijn mobiel gaat over , ik neem op.
"Wat ?! "Roep ik boos
"Uhm... Sorry ?" Zegt de stem
Het is jay."Oh sorry Jay wat is er ?"
"Morgen is het vrijdag wil je misschien naar de film ofzo ?" Vroeg hij
Alle woede verdween uit mijn stem .
"Ja , ja waarom niet ?" Zeg ik snel .Hij lacht .
"Doei liefje "
Ik hoor gewoon dat hij grijnst
"Liefje ?" Vraag ik"Iets specialer dan schatje , maar moet hangen , doei...liefje . "
Hij hangt op en die laatste zin blijft in mijn hoofd.
*ping*
Ik kijk op mijn mobiel een app van Jane .
Jane - Dylan is hier , hij is gefrustreerd
Kut dacht ik in zo'n situatie grijpt hij naar de alchohol en word bijna de dood ingejaagd.Ik - heb je alchohol in huis .
Jane - ja , best veel . Fuck ! Hij maakt een fles open ik bel je oke en zet je dan op luidspreker zodat hij je hoortIk neem op .
"Jane kan Dylan me horen ?" vraag ik .
"Fay hang op en laat me met rust" Zegt Dylan .
"Dylan het boeit me niet of je boos op mij bent , maar breng Jane niet in gevaar leg de alchohol neer bel Damian en ga slapen ."
Ik hoor dat mijn stem trilt ." Oke oke , maar Damian hoeft het niet te weten" Zegt Dylan .
Dylan hangt op.
Het is laat en ik val in slaap .
JE LEEST
Badboys in love
Teen FictionIk ben Fay melanie andreas . Mijn tweeling broer is Dylan en we gaan naar een nieuwe school . Onze vader is een maffia baas . Cool !! Denk je zeker , nahh niet echt . Bedreigt worden met de dood is geen lol . Dan hebben we Jay en zijn vrienden . Ja...