{FAY}
Ik staar naar het briefje in mijn handen. Mijn hoofd wordt duizilig en ik hoor iemand binnen komen . Ik zie Jay en Dylan voor me ogen verschijnen . Jay heeft een arm om Dylan geslagen die wild door Jay's haar gaat . Ze lijken wel be..beste vrienden ?! Het beeld van Dylan en Jay verdwijnt en alles wordt zwart voor mijn ogen .Ik open langzaam mijn bonkende ogen . Ik lig op bed naast Jay . Op de gang hoor ik stemmen . Het zijn Dylan en ughh Damian . Op een of andere manier weet hij me altijd wel te irriteren .
Het komt goed met ze zegt Damian .Ja gellukig maar zegt Dylan .
Dus jij en Jay zijn weer als vroeger ??vraagt Damian .
Dylan maakt een gefrustrerend geluid . Uhh ik uhm ik ik kan het niet nee .
Kijk me toch niet zo aan Damian !! Roept Dylan .Heey rustig man mompeld Damian .
Ik kan er ook niks aan doen dat jij vertrouwens problemen hebt .
Ik moet gaan , Fay mag me niet .Ik moest grinniken bij de gedachte dat hij het eindelijk doorhad .
Volgensmij is die al wakker zegt Dylan . Later man !
Dylan komt de kamer in gelopen . Lekker zitten afluisteren ?
Ik hoorde alleen het laatste beetje daarvoor hoorde ik alleen geroezemoes lieg ik .
Dylan knikt en zet zich op de zijkant van het bed . Je mag alweer naar huis.
Ik kijk naar rechts waar Jay zit .
Of je blijft bij Jay mompeld Dylan , maar ik denk niet dat Jay er blij van wordt als je jezelf uithongerd .
Ik kruip uit mijn bed en loop richting Jay . Jay ? Zeg ik zacht ik ben zo terug . Ik geef hem een kus op zijn wang . Als ik weg wil lopen voel ik een klamme hand die zich sluit om mijn pols . Ik kijk en zie dat Jay me vast heeft . Zijn gezicht staat pijnlijk en zijn ogen staan dof voor zich uit .
Een zucht van opluchting verlaat mijn mond . Ik hou van je Fay .
Ik hou ook van jou , Jay .
Jay zeg ik je moet gaan liggen , je hebt pijn ik zie het .
Jay gaat langzaam liggen .
Ik haal een verpleegster ! Zeg ik terwijl ik langs Dylan loop .
Ik haal wel wat eten roept hij me nog achterna .De eerst verpleegster die ik zie sleur ik gelijk mee . Hij is wakker hij is wakker roep ik enthousiast !
Als we er bijna zijn laat ik de verpleegster los en lopen we rustig verder .
Fay !! Hoor ik achter me .
Ik herken de stem en na een tijdje loopt Dylan naast me die me een maaltijdsalade in de handen drukt .
Ik begin gulsig te eten .Eindijk staan we voor de deur de verpleegster doet hem open , ze staart geschokt voor zich uit . Ik prop me langs haar en zie waar ze naar kijkt . Ik begin sneller te ademen , mijn keel wordt droog , mijn lichaam verstijfd . Klap* mijn salade die op de grond viel bracht me terug bij de realitijd .
Jay was weg ! Zijn bed was leeg , maar hij was te zwak om zichzelf te verplaatsen . Het is mijn schuld ! Het is mijn schuld ! Riep ik hysterisch . Al snel voelde ik Dylan's 2 sterke armen om me heen . Tranen liepen over mijn wangen .Hij is weg Jay is weg !
______________________________________________________
Ik weet het kort hoofdstuk . Ik wou eigenlijk morgen schrijven , maar ik voelde me schuldig dat ik zo lang niet had geschreven . Duss asjeblief !! En dit was het enalaatste hoofdstuk ! 😭😭en dan komt deel 2😂💕 ! Nee ik zal niet zomaar stoppen! Gekkies i love you 😎❤️! En daarna ga ik een verhaal schrijven over een meisje dat kleurenblind is dat boek gaat colourblind heten !
(Ik ben kleurenblind , maar niemand mag weten ! Vooral hij niet !)Nou hou je taai😂👍 en nog thanks voor alle votes en reads
Kusjes~A💋
JE LEEST
Badboys in love
Teen FictionIk ben Fay melanie andreas . Mijn tweeling broer is Dylan en we gaan naar een nieuwe school . Onze vader is een maffia baas . Cool !! Denk je zeker , nahh niet echt . Bedreigt worden met de dood is geen lol . Dan hebben we Jay en zijn vrienden . Ja...