2

4.7K 134 6
                                    

{FAY}
Ik plof op mijn bed "1 bericht." Onbekend ? Maar als ik het bericht lees weet ik al dat het Jay is .
Jay - wil je nu wel naar me luisteren schatje .
Ik - ik ben je schatje niet en doe is een keer normaal je had wel dood kunnen zijn .
Jay - dus je geeft om me

Ik negeer het bericht

Jay - sorry...

Wat ? Zag ik het nou goed jay bied zijn excuses aan . Ik kroop onder de dekens en las het nog een keer .

Stop Fay ! Hij speelt met je denk ik . Waarom zou hij zijn excuses aanbieden ? Hij is zo'n egoïst . Waarschijnlijk probeert hij je weer in bed te krijgen .

Ik sluit mijn ogen en probeer te slapen .
Ik voel dat iemand naast me op mijn bed is gaan zitten . "Ik zet je morgen wel af op school , maar ik moet nog naar Jane . Je weet dat mensen me proberen te shanteren met haar." Ik knik ik snapte wat Dylan bedoelde Jane was zijn vriendin .

**

De volgende ochtend ben ik optijd op school . Iemand pakte mijn hand het was Jay . Hij trok me naar een lege gang en sloot me toen in met zijn armen .
"Hoe ken je mijn broer ? "Vroeg hij zacht .

"Door slechte dingen te doen" fluisterde ik . Hij knikte .

Ik mag jouw broer niet ." Zei hij .

"Niet mijn probleem dat hij meer aankan dan jou". mompel ik .

"Meende je het ?" vroeg ik .

"Wat meende ik "vroeg hij .

"Die sorry ? "
Ik kon aan zijn ogen zien dat hij wist wat ik bedoelde .

Hij lachte .
"Ik geef je antwoord als je je broer uit mijn buurt houdt " .zei hij .

Ik zucht en duw hem weg . "Dan niet he , klootzak ." Mompelde ik .
Hij gaf een tik op mijn bil en verdween. Ik blijf verbaasd staan . Deed hij dat nu serieus ? Klootzak !

ik loop de les in , geschiedenis andere woorden saaiste vak ever . Er waren nog 2 plekken over helemaal voor aan naast de nerds die nooit hun mond kunnen houden of Jay . Ik ga naast Jay zitten . Ik hoop dat hij niet te veel denkt en bijt op mijn lip . Ik voel dat hij naar me kijkt en ik kijk door mijn haar naar hem hij lacht lief .

{JAY}
Ik kijk naar Fay die zenuwachtig naast me was komen zitten . Haar valt op haar gezicht . Ze leunt voor over en je ziet haar ontblote rug . Ik merk dat er een glimlach op mijn gezicht verschijnt en ik kijk snel weer weg . Wtf ! Jay kom op .

Alleen omdat ze niet bang voor je is. Ik wist eigenlijk niet wat het was , maar ze deed me aan haar denken . Hoe ze haar eigen wil had . Ik word uit mijn droom gehaalt als Fay haar pen laat vallen .

Ze zucht en ik pak het snel voor haar op.  " Hier liefje" zei ik.
Ik gaf haar een knipoog .
"Thanks". Ze glimlachte ongemakkelijk .

De les was eindelijk voorbij en ik zag haar dat ze het slot van haar moter losmaakte en ik liep snel naar haar toe .

Ik knuffelde haar van achter ze schrok en duwde een ellenboog in mijn zij. Ik stapte naar achter draaide haar om en pakte haar handen vast . "Ga met me mee naar the box ? "Vroeg ik.

"Die vieze club nee dankje ! "Ze probeert los te komen .

Ik lach ." Ik laat je pas gaan als je belooft dat je er zal zijn " . Zei ik met een grijns .

Ze opende haar mond alsof wat wilde zeggen maar zei niks ze keek me alleen aan met een blik vol medelijden,walging,haat en liefde . Het was de Blik die maar een meisje hem kon geven en nu zij ook .

{FAY}
Ik had hem kunnen uitschelden . Maar dat deed ik niet ik keek hem aan . Ik wist niet wat ik voelde maar ik wist dat hij het in mijn ogen zag . Ik zag de pijn in zijn gezicht . Hij keek naar beneden en daar was die walgelijke grijns .

Badboys in loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu