{FAY}
Het was maandag de afgelopen dagen heb ik in bed gelegen en niks gedaan.Ik loop naar mijn kast en pak een zwarte korte broek , een rood met zwart geruite blouse , witte sneakers , ondergoed en loop dan naar de douche . Als ik klaar ben loop ik naar de spiegel en doe mijn haar in een losse knot .mijn make up laat ik naturel .
Ik loop naar beneden pak een appel en stap op mijn moter . Dylan stapt net op de zijne hij kijkt me aan , maar rijd dan weg . Hij praat sinds die ene keer al niet meer met me . Van Jay heb ook niks meer gehoord .
Ik loop naar mijn kluis en zie Jay daar wachten ."Hallo schoonheid" zegt hij
"Heey , Jay" zeg ik
"Ik heb je gemist."
"Ik...'*poef*
Jay schiet in de lach ik volg zijn blik . Dylan staat bij zijn kluis onder de witte poeder .
Oh kut denk ik vooral als ik Jay gevolgd door Rico naar hem toe zie lopen .
"Ik zei toch dat het niet afgelopen was" zei Jay met die verwaande grijns .
Dylan kijkt hem kill aan . "Dit is nog maar het begin" zegt hij en loopt weg naar buiten richting zijn motor .De bel gaat en ik loop naar de les . Ik bots tegen een meisje op ze lijkt veel op mij alleen heeft ze rood haar en grijse ogen . We kijken een paar seconden verbaasd . "Fay" zeg ik terwijl ik mijn hand uitsteek . Ze schud mijn hand "Gabbi" zegt ze lachend . De 2e bel gaat .
Gabbi haar lach verdwijnt . "kut ! 5e keer al ik ga maar naar de directrice .'
"Ik ga wel mee , ik moest me nog melden omdat ik vorige week 2 dagen heb geskiped ."
"Ohh dat klinkt niet goed."
"Jij weet niet wie ik ben of wel ?"
"Uhm nee ik weet alleen dat je Fay heet ."
We lopen samen naar de directie toe .
We kijken allebij nerveus naar onze voeten als we naar binnen lopen .
"Gabbi en Fay willen jullie gaan zitten." Zegt ze
We gaan zitten Gabbi kijkt nog steeds nerveus naar beneden .
De directie keert zich naar mij en ik kijk omhoog met een grijns .
"Skippen wordt niet getolereerd jongedame ."
"Mijn vader heeft er geen probleem mee en ook niet met wat Gabbi doet . Als je haar ouders en alle straf erbuiten laat zal ik u verzekeren dat alles goed zal gaan ." Zeg ik
"Je vader zorgt er heus niet voor dat ik mijn baan verlies ."
"Je verliest zeker iets , maar volgensmij wel iets meer dan je baan ."
Ze schrikt. "Weet je wat jullie mogen doen wat jullie willen ."
Nu kijkt Gabbi omhoog ze lacht. "Aww u bent zo lief mevrouw." zegt ze .
We lopen lachend over de gang . Ik bots tegen Dylan op . We kijken elkaar aan . Hij glimlacht "Ik zie je thuis" zegt hij en loopt weer weg . "Doei !" Roep ik hem achterna .
"Wat is de naam van die super knappe jongen en is hij singel ik bedoel omg !" Gabbi ratelt maar door .
"Gabbi ! Hij is mijn broer Dylan en nee hij is niet single . I am so sorry ."
Ze trekt een pruillipje maar glimlacht dan weer. "Zullen we naar de club , the box ?" Vraagt ze.
"Uhm liever niet." zeg ik
JE LEEST
Badboys in love
Novela JuvenilIk ben Fay melanie andreas . Mijn tweeling broer is Dylan en we gaan naar een nieuwe school . Onze vader is een maffia baas . Cool !! Denk je zeker , nahh niet echt . Bedreigt worden met de dood is geen lol . Dan hebben we Jay en zijn vrienden . Ja...