1 rész
Tessa
Tavasszal hazaköltöztem Orlandoba a szüleim elvesztése miatt. Autó balesetük volt. A hatalmas ház és a cég rám maradt, de nem igazán értek hozzá. Testvérem nincs egyke gyerek vagyok, és persze szingli is. Miért is ne?! Senki nem tud kihúzni a cég vezetése alól. Ezért 30 évesen beiratkozom az egyetemre közgázra ha már nyakamba szakadt minden. Suli mellett persze jelen kell lennem a cégnél és be is kell tanulnom, Jorgie segít mindenben, ő apa partnere és a legjobb barátja volt, nagyon rendes.
Az elmúlt 2 hónapban reggeltől késő estig a cégnél voltam, és ma kezdődnek az órák, páron részt kell vennem, de hálistennek itt már nem kötelező minden órára bejárni. Régen is szerettem tanulni, most kicsit nosztalgiázok, ettől jobb kedvel indultam el. Az egyetemi éveimet imádtam, de nem igazán érdekelt az üzleti világ, a biológia a mindenem és mivel óceán partnál élünk tenger biológus lettem. Ezt most fel kellett adnom, ettől elszorul a szívem. Azok a szerencsés emberek közé tartoztam akik imádták a munkalyukat. Be érek az egyetemre, az első előadótermemet keresem. Egy szimpatikus lány jön oda hozzám.
- Szia, te milyen órát fogsz tartani? – kérdezi kedvesen.
Aucs, ez fájt. Ennyire idősnek nem nézek ki!
- Én diákként vagyok itt! – mosolygok rá.
- De kár! A Te órádra szívesen mentem volna, kedves arcod van! – vigyorog
- Azt hiszem, köszönöm?! – most ez bók Volt?
- Milyen szakon vagy ?
- Közgáz!
- Oh szuper én is, mehetünk együtt! – átkarolja a karom és húz magával.
- Amúgy Ebi vagyok!
- Én Tess.
Aranyos lány volt kb 22 éves, tőlem kicsit alacsonyabb (173 cm vagyok) szőke kék szemű, mint egy játékbaba. Cuki volt. Meg is érkeztünk az előadóhoz, előre akart leülni.
- Én biztos hogy hátra ülök. – nézek rá
- Jaj ne már! Állítólag irtó szexi az új prof., Légyszi! – néz rám boci szemekkel!
- Kihagyom! – nevetek rajta, tényleg cuki.
Fel sétálok a hátsó padokhoz, majd le telepszek, de Ebi nem bírta ki és feljött mellém.
- Ezért tartozol! – néz rám duzzogva
- Miért is?
- Mert ide ültem hozzád!
- Én nem kértem hogy hagyd ott a szuper helyedet! - Elneveltem magam.
Durcásan néz rám, nem bírom abba hagyni a nevetést, észre sem vettem hogy már bejött a prof., úgy nevettem hogy majdnem leestem a székemről. Erős mély férfi hang hallatszik a teremben.
- Úgy látom valaki nagyon jól érzi magát! – néz ránk gúnyosan.
Apám tényleg nagyon jó pasi volt, csak elég arrogánsnak tűnt.
- Igen köszönöm! – mosolygok rá.
Engem sem kell félteni, főleg ha valaki tapló!
- Jobban tenné ha az órára figyelne, főleg ha ennyi idősen jutott el eddig.
- Tessék? Miért mert ennyi idősen az ember nem dönthet úgy hogy diplomát akar? Vagy esetleg most jutottam el addig hogy összegyűjtsem rá a pénzt! Vagy a professzor úrnak előítéletei vannak ? A fiatal lányok érdemesebbek az órájára? Szomorú ez a mai világban, nem gondolja? – irtó bühös vagyok!
- Fogja be és figyeljen !
Ezt a pofátlan taplót! Mit képzel ez magáról! Mérgemben fel álltam és elindultam kifelé! Az ajtóban utánam szólt.
- Mit képzel hova megy ?
- Olyan előadásra ahol a professzor nem bunkó! – és azzal rávágtam az ajtót !
Majd fel robbantak, az első napon, és csak azért mert nevettem. Mit kellett volna, sírva várjam amíg kegyeskedik bejönni?! Bunkó! Kiértem az udvarra, nagy levegőt vettem! Nyugi Tessa, csak nyugodj le! Éppen hogy kezdek megnyugodni Ebi kiabál utánam. Ennek elment az esze? Miért jött ki utánam?
- Tessa várj meg! – kiabál
- Mit csinálsz itt? Órán kéne ülnöd!
- Tom, de a prof küldött utánad hogy, „ nyugtassa le a kissé idegbajos barátnőjét, és holnap várom az ábrán különben megbuktatott!” – idézte azt a bunkót teljes átéléssel.
El nevettem magam, Ebi nagyon vicces lány!
- Köszi Ebi, már is jobb kedvem van !
- Na ennek örülök! Mit csinálunk? – néz rám boci szemekkel .
- Nekem be kell mennem dolgozni!
- Komolyan? Tényleg azért jelentkeztél egyetemre, mert most lett meg rá lóvé? – ámul rám, ettől még jobban nevetnrm kell.
- Nem, csak van munkám, és már van két diplomám ! – rántom meg a vállam.
- Ne szórakozz velem ! – esik le az álla.
- Nem szórakozok, de ugye tudod hogy idősebb vagyok tőled?
- Ja azt tudom !
Hat ez a lány haláli, folyton meg tud nevettetni.
- Ebi tényleg mennem kell! – nézek rá
Zavartan néz, mintha kérdezni akarna valamit.
- Veled mehetek?
- De hisz dolgozni megyek, unatkoznál!
- Légyszi, nem akarok itt egyedül maradni?
- Miért nem, mi a baj?
Az ujjait tördeli, az arca elszomorodik.
- Mindenki velem kötözködik, a topp csajok meg folyton beégetnek. – süti le a szemét.
Szegénykém, pedig annyira aranyos lány!
- Akkor haza viszlek! – ajánlom fel
- Itt lakok a kampuszon azok között a „rendes lányokkal” – imitál
macskakörmöket - csak aludni megyek a szobámba .
- Es hol vagy amikor nem alszol?
- A könyvtárban ha esik, a parkban ha nem.
Megszakad a szívem, annyira kislány, édes kis játékbaba amire nagyon vigyáznak az ember. Meg sajnálom.
- Rendben! Gyere elviszelek magammal dolgozni, de akkor neked is dolgoznod kell. – kacsintok rá
- Rendben! – vigyorog rám
- Na gyere !
Elindulunk a parkolóba ahol a kocsim van, már messziről kinyitottam, aztán szálnék be, de Ebi ismét tátott szájjal áll.
- Most már tuti hogy te szórakozol velem!
- Mert?! – nem értem mi baja!
- Ez a te autód?
- Igen
Egy elektromos MBW terepjáró, vigyázok a környezetre, de azért van stílusom, és szeretem a terepjárókat ( van is egy pár).
- Mi a baj vele? Jaj Ebi szállj be vagy itt hagylak!
Szót fogadott , egész úton csacsogott megállás nélkül. Sose Farád el! Le parkoltam a mélygarázsban és elindultunk a legfelső emeletre. A cég egy hatalmas irodaházban kapott helyet, az én irodám a legfelsőn volt mint „ cég tulaj”, bár apa lenne még mindig, de sajnos már én vagyok, és ezt megkoronázza a hatalmas ház amiben egyedül vagyok a személyzettel. Felérünk és Liz az asszisztensem már bombáz is feladatokkal, Ebi a nyomomban és a szája nyitva.
- Ebi esküszöm egyszer berepült valami a szádba! – nevetem el magam
- Bocsánat!- süti le a szemét, majd rám kapja – te itt valami főnök vagy?
Ismét meg nevettet, de Liz közbe szól.
- Jaj édesem nem valami főnök, övé a cég! – kicsit lekezelően nézi Ebit
- Liz! – szólok rá mérgesen – gyere Ebi megmutatom az irodalmat! – karolom át a karját!
Kicsit megnyugszik, Liz csúnyán beszélt vele, láttam hogy rosszul érintette.
- Jól vagy ? – kérdem tőle
- Igen, csak rossz érzés hogy mindig lenéznek csak azért mert lelkes vagyok. A kampuszon is ezért piszkálnak mindig.
- Miért a kampuszon laksz? A szüleid?
- A szüleim kiskoromban meghaltak, a nagyi nevelt fel, ő Philadelphiaban lakik, így koli kellett hogy ide járják, mivel munkát még nem találtam.
- Sajnálom.
Tényleg sajnálom, nehéz lehet neki is.
- Ah nem kell, megszoktam hogy mindig kilógok a sorból, csak néha rosszul esik. – szomorodik el.
Ah megszakad a szívem érte. A nap folyamán ügyesen be tudott segíteni mindenbe, tényleg nagy segítség volt, jobban ment neki mint nekem.
- Na mára végeztünk! Gyere haza viszlek
- Rendben, ezeket le teszem Liz asztalára és mehetünk – tényleg nagy segítség volt.
A kocsihoz tartva eszembe jutott valami.
- Ebi!
- Igen?
- Szeretnél itt dolgozni? Ügyes vagy és nagy segítség voltál ma nekem, ha szeretnéd én felveszlek suli mellett és lenne kereseted.
- Komolyan? Az nagyon szuper lenne! – ugrik a nyakamba.
- Komolyan. Holnap szólok Liznek és felveszünk a céghez.
- Nagyon köszönöm Tessa!
- Nincs mit, de most már menjünk, hulla fáradt vagyok.
- Oké, és holnap suli !
- Ah ne is mond!
- Miért? Szerintem bejössz a profnak! – húzogatja a szemöldökét!
- Ezt miből vontad le? Abból hogy rögtön bunkó velem?
- Azt mondják róla csak azokkal bunkó akiket még akar dönteni!
- Ez szuper, csak hogy én nem teszem szét a lábam neki – horkantok fel gúnyosan- én nem huszonéves csitri vagyok!
- Köszi! – néz rám fintorogva.
- Bocsánat nem rád gondoltam!
- Semmi baj!
- Meg is érkeztünk. Jó éjt Ebi! Holnap találkozunk!
- Jó éjt, és köszönöm!
- Nincs mit, én köszönöm a mai segítséget! Ja és itt a a számom ha kell valami- nyújtó át egy cetlit - szia!
YOU ARE READING
Hódíts meg!
Romance" ma este van egy felzárkóztatásom egy dögös diáklánnyal. Ez jó lesz levezetésnek, a lányok 99%-a a lábaim előtt hever, azért mert tanár vagyok, és a vélemények szerint 35 évesen is szívdöglesztő pasi. 190 cm, sötét fekete haj, kidolgozott test (...