6 rész
Peter
A szobámba várom Tessat, kopognak. Kinyitom itt áll előttem. Beengedem, az asztalomhoz sétál, hozzá akarok érni, érezni akarom, már mögötte is vagyok. Megfordul, szemembe néz világító szemeivel.
- Nos hallgatom tanárúr! – kacéran mosolyog rám.
Gyönyörű nő, gondolkodás nélkül rávetem magam, érezni akarom illatát, ízét, mindenét. Vadul, szenvedélyes csókolom, nem bírok betelni vele.
- Erre vágytam amióta megláttalak! – lihegi ajkaira.
- Akkor ne hagyd abba ! – Hangja könyörgésnek hat.
Megteszem, vagyok rá, de nem úgy mint a többi lányra, ez nem csak dugás, és az is biztos több van ebben. Kate ugrik be, lágyan csókolom, arcát cirógatom, magamhoz ölelem. Fel sem fogom egy nyögés tör fel belőlem.
- Oh Kate – nyögöm ki.
Tessa eltol magától szemében könnyek. Basszameg Katenek szólítottam.
- Sajnálom! Nem akartam ezt mondani! – át akarom karolni.
- Engedj el! – dühös és csalódott.
Hatra lépek kettőt, nem fogom fel mit is történik, leugrik az asztalról kiviharzik a szobából és rám vágja. Meg csókoltam, nem szabad csókolózni, az érzelmeket szül, az pedig kínt. Az ajtó csapódása térít magamhoz, bassza meg. Utána megyek, de már nincs a folyosón. Egész nap kerestem, de nem találtam sehol. Meg kell beszélnem vele, nem akartam megbántani, nem akarom neki rosszat. Meg akarom ismerni, és a legfontosabb ő nem Kate. A nap végén elindulok a kocsimhoz a parkolóba, megpillantom Ebit és Tessat. Most tudok vele beszélni. Utána kiabálok, a harmadik kiabálásomat meg is halja, rám néz, de inkább be ülnek egy kocsiba! Mi a fasz, a legújabb elektromos BMW- be szállnak be és Tessa vezet. Honnan van neki ilyen autója? Mi folyik itt. A parkolóban állok mint egy idióta. Bevágódom a kocsimba és elindulok utánuk, követem őket. Egy kisebb kastély előtt állnak meg, bemennek. Mi folyik itt?! Semmit nem értek. Mit keresnek itt. Itt ülök a kocsimban a ház előtt kb fél órája, még mindig nem tudom mit kellene tennem, egyik üzenetemre se válaszol, el sem olvassa őket. Essünk túl rajta, kiszállok és be csengetek. Egy kedves hogy nyit ajtót.
- Jó estét! Miben segíthetek?
- Jó estét! Mis Grinwodot keresem.
- Oh máris szólok Tessa kisasszonynak, jöjjön be addig.
A hölgy elment én az előtérben vártam, ez a ház hatalmas. Na jó tudnom kell mi folyik itt. Meg jelenik Tessa a szívem a torkomba szökik.
- Te mit csinálsz itt? – csuklik.
- Te részeg vagy?
- Igen! – vállat ránt – Meg tehetem felnőtt nő vagyok!
- Tessa mi folyik itt? Kié ez a ház?
- Az enyém! Kié lenne? – vág értetlen fejét.
- A tiéd? – tényleg semmit nem értek.
- Igen!
- Tessa kérlek beszélnünk kell, de nem így hogy részeg vagy.
- Mivel másabb ez mint mikor rám másztál a mosdóba és akkor is Katenek hívtál?! – dühös – legalább ne mondanád ki! Simán megdughattál volna az irodádban! – kapálózik a kezeivel.
- Én nem akarlak megdugni! – halkul el a hangom. Ezt nem most kellene.
- Miért nem? Ha nem jövök be minek csináltad ?
- De érdekelsz, de nem úgy mint a többi!- Nézek gyönyörű szemeibe.
- Hát hogy? Mint egy barát? Vagy túl öreg vagyok neked? Peter nem akarok szórakozni tovább. Meg értettem nem én kellek neked. Rendben.
- Nincs igazad. Meg akarom veled ezt beszélni, de nem így hogy részeg vagy.
- Rendben! – egyezik bele.
- Rendben. – de van kérdésem, ha már részeg – hagytad volna hogy megtegyen az irodában?
- Igen!
- Miért? Azt mondtad hogy nem teszed meg, és keresek mást erre !
- Mert állati szexi pasi vagy, és vonzódom hozzád!- vállat ránt – és már régen voltam bárkivel is.
- Ki vagy te Tessa? Mi ez a ház? Az autó?
- Tessa Grinwod vagyok.
- Hol dolgozol?
- A cégemnél.
- Gazdag vagy?
Közelebb lép, a nyakkendőmet tekergeti, közelebb hajol, az orrunk összeér, a számra suttog.
- Igen, nagyon – nagyon gazdag vagyok! – mosolyog rám.
- Holnap beszélünk? – bólint – megígéred? – ismét bólint.
Még mindig nagyon közel van, érzem a bor illatát, de az ő illata megőrit. A nyakára helyezem a kezem és határozott mozdulattal szájára tapadok. Vad szenvedéllyel viszonozza. Izzanak ajkai, kezeit a nadrágomon keresztül ébredező farkamra teszi, ahogy megérzi mennyire kemény vagyok az ő hatására, erősebben rámarkol, én meg felnyögök, élvezem, akarom őt, de nem így! Nem most. Kicsit távolabb tolom, nagy levegőt veszünk. A szemébe nézek.
- Kellesz nekem, de nem így. Holnap beszélünk. – csókot lehellek a homlokára és haza megyek.
Kitöltök egy italt, leülök a kanapéra, gondolkodnom kell. Tessa gazdag, céget vezet és engem akar, vágyik rám épp úgy ahogy én rá. Ez kissé megrémít. Az is biztos hogy a pénz neki nem akadály, de nekem kicsit zavaró. Nem tudom mit kellene tennem, ha a pénz nem akadály, akkor mi, miért vannak kétségeim, talán velem a baj? Nem, Kate a bajom, Katet el kell elfelejtenem, túl kell tennem magam rajta, amíg nem engedem el addig nem tudok változni. És meg csókoltam, és újra akarom, érezni mindenét. Oh basszus, nagy szarban vagyok ez már tény.
Reggel kicsit fardaltan kelek, egész éjszaka járt az agyam. Előveszem a telefonom üzenetem érkezett meg tegnap hajnalban.
Tessa: holnap reggel nálam várlak.
Én: most ébredtem, fél óra és indulok.
Elkészítem a kávémat, le zuhanyzom, aztán elkészülök. A kanapén ülök, bátorságot gyújtok, és némi józan észt. El kell döntenem mit akarok. Útnak indulok Tessahoz. Már várt rám.
- Szia! – zavarban van
- Szia Tessa!
- Gyere menjünk a dolgozó szobámba.- elindul egy folyosón, követem.
Hatalmas ez a ház, és ízléses berendezett, a folyosón családi képek, a szüleivel van rajta. Odaérünk a szobába, bemegyünk, izélésesen van berendezve, de ez inkább egy férfi ízlése mintsem egy nőé. Leül egy kanapéra, mutat hogy én is üljek le. Megteszem, meg kör benézek a szóban. Két bekeretezett diplomát veszek észre mind a kettőn Tessa neve áll.
- Milyen diplomád van? – mutatok a bekeretezett papírokra.
- Tenger biológia és állatorvos vagyok.
Húha, na ezt meg sem gondoltam volna. Gyönyörű, okos, és én hezitálok.
- Szóval? – néz rám kérdőn.
- Igen, a magyarázatom. - a tarkómat dörzsölőm, ideges vagyok. – Sajnálom ezt a Kate dolgot. Esküszöm semmi köze se hozzád se hozzám. Régi ügy és nem is igazán számít!
- Ennyi a magyarázatot?
- Igen.
- Rám máshol, meg akarsz dugni és ennyi a magyarázatot?
- Ha így mondod nagyon rosszul hangzik. – nem tudom be ismerni, hazudok. – Nincs semmiféle Kate az életemben.
- Rendben. – engem figyel.
- Akkor szent a béke?
Ne válaszol továbbra is engem figyel, nem fog megbocsátani, én sem tenném az ő helyében.
- Igen! – szólal meg végül. – de most mennem kell órára utána meg dolgozni.
Fel áll, jelezve hogy menjek. Biztos hogy nem szent a béke, se majd kiengesztelem valahogy.
- Igen nekem is oraim lesznek nemsokára. – rá mosolygok.
- Akkor sikeres vadászatot mára! – gúnyos mosolyt erőltet magára.
- Nem akarok vadaszni Tessa! – közelebb lépek hozzá.
Egy kósza tincset a füle mögé simítok, lehunja a szemét, nagyot sóhajt az érintésemtől. Megfogom az arcát egyik kezemmel és megcsókolom. Vad, mély és érzelmes csók volt, nem hittem hogy képes vagyok még erre. Felkapták az ölembe és az asztalhoz vittem, rá ültettek. Lábait derekam köré fonta. Éreztem hogy nincs vissza út, nem tudok tovább ellenállni neki. Benyúltam a felsője alá és rögtön a melleit kezdtem el markolaszni, kigomboltam ingemet végig karmolt a hátamon. Vadul nekiestem, csókoltam mindenét, lassan megszabadítottam minden ruhájától. Kigomboltam a nadrágomat és elővettem kemény vastag farkamat. Az egyik kezemet be nyálaztam, majd a nedves forró punciját dörzsöltem. Felnyögött, ez az édes hang lesz a vesztes, újra szájára tapadtam, majd lassan belé nyomultam, újra felnyögött, gyönyörű arcát figyeltem közben.
- Gyönyörű az arcod miközben élvezed hogy benned vagyok! – lihegem.
Lassan mozogtam benne, amíg megszokja méretemet, folyamatosan csókoltam miközben dugtunk, egy percre se voltam képes abbahagyni. Hangosan lihegtünk mind a ketten, kapkodtuk a levegőt. Tudtam hogy régen szexelt és hogy hamar el fog élvezni. Magamhoz szorítottam forró ziháló testét és remegni kezdett karjaimba.
- Peter, basszus ... Ne hagyd abba!
Gyorsítottam a tempómon, fel sikított erre én is felmordultam, éreztem ahogy megfeszül körülöttem, lüktet benne a farkam ahogy elélveztem benne. Percekig így maradtunk, csak szorítottam magamhoz. Egy puszit nyomtam a homlokára.
- Basszus Tessa .... Ez fantasztikus volt.
- Az volt – lihegi még mindig.
Kihúzodtam belőle és adtam neki pár zsebkendőt, hogy megtörölgethesse magát. Rá döbbenek hogy nem használtam gumit, és ráadásul benne élveztem el. Basszus.
- Baszki Tessa nem használtam gumit.
- Gyógyszert szedek, de ha elkapok valamit tőled véged van! – mosolyog rám
Hihetetlen egy nő, de tényleg. Elnevetem magam.
- Tiszta vagyok nyugi. – nevetek tovább.
- Ajánlom is.
Magamhoz húzom egy ölelésre, jó érzés. Beleszippantok hajába, Kate jelenik meg előttem.
- Kate – suttogom. Baszki!
- Ez most komoly? Peter mi a fasz bajod van? – taszít távolabb magától.
- Nem tudom, tényleg nem ! – bassza meg.
- Húzz el innen. Most! – kiabál
- Esküszöm hogy téged akarlak!
- Keresd meg ezt a Katet és hagyj engem békén! – könnyek jelennek meg a szemében.
- Nekem ő nem kell, szarok rá!
- Kurvára nem úgy tűnik! Menj innen!
Ki lökdös az ajtón. A faszom ki van, nem lehet ekkora idióta. Annyira a szép volt és annyira jó, erre elbaszom az egészet. Beszélnem kell Robbal!
YOU ARE READING
Hódíts meg!
רומנטיקה" ma este van egy felzárkóztatásom egy dögös diáklánnyal. Ez jó lesz levezetésnek, a lányok 99%-a a lábaim előtt hever, azért mert tanár vagyok, és a vélemények szerint 35 évesen is szívdöglesztő pasi. 190 cm, sötét fekete haj, kidolgozott test (...