8 rész

1.2K 19 0
                                    

                              8. Rész
                                Peter

Az ágyamban fekszem, annyira elbasztam.  Hogy lehettem ennyire hülye. Valahogy helyre kell hoznom, Tessa az aki érzéseket kelt bennem. Tennem kell valamit. Hirtelen kivágódik az ajtóm ijedtében le estem az ágyról. Rob robban be lakásba és üvöltözik.

- Te normális vagy bazdmeg? Komolyan elment a maradék józan eszed is ?

- Neked mi bajod van ember?- ezt meg mi lelte?

- Kate? Komolyan? Képes voltál vissza fogadni? Te elmebeteg vagy?

- Honnan tudod?

- Szóval igaz! Ha ez komoly egy életre elfelejthetsz engem ! – üvöltözik tovább. 

Ezen már hangosan nevetek, rendes tőle hogy így aggódik értem. Igazi barát.

- Te mi a faszt röhögsz? Tényleg elment az eszed?

- Nyugodj már le ! – nevetek tovább – az előbb úgy össze fostam magam, hogy leestem az ágyról te állat !  - most már annyira nevetek hogy a könnyem is kicsordul. Erre Rob is elmosolyodik.

- Helyes! Inkább fosd össze magad minthogy annak a  ribancnak a közelébe menj.

- Nyugi, nem megyek. Már elküldtem! Megmondtam neki hogy semmit nem akarok már tőle.

Leülök a kanapéra és hátravetem a fejem rajta. Megkönnyebbültem. Erre szükségem volt akármennyire is szar ötlet volt.

- Mi? Akkor minek parádéztál vele?! – néz rám értetlenül.

- Hülyeség volt, de dühös voltam.

- Baszki semmit nem értek. – vág értetlen fejet.

- Tessa.

- Aham. Akkor nagy szarban vagy! – ül le mellém.

- Annál is nagyobban haver. Tényleg őt akarom, és akár milyen szar ötlet volt Kate, legalább tudom hogy Tessat akarom. Helyre kell hoznom a dolgokat.

- Mesélj nekem róla.

- Gyönyörű nő, okos. Tényleg az, tenger biológus és állatorvos. Imádja az állatokat. Szerintem a szülei meghaltak, de nem beszélt még róla. Ja és mocsok gazdag. – mosolygok – ő sosem hagyna el a pénz miatt.

- Haver, annyira örülök neked! – veregeti meg a vállam.

- Te miről beszélsz? – ennek ment el az esze nem nekem.

- Végre visszatértél. Ember vagy megint aki szerelmet akar, nem csak használható lyukakat.

- Hát asszem olyasmi, de Tessa ennél nehezebb eset lesz. Okos és mindenre van válasza. Apám ha hallanak ahogy leolt, imádnád.- elneveltjük magunkat. 

- Azt hallanom kell. – röhög tovább Rob

- Remélem fogod haver, remélem.

- Na jó mi a terv? Mindenben segítek és mindenben benne vagyok.

- Ez jó, kelleni fog a segítség és nem biztos hogy tetszeni fog.

- Oh baszki ne így kezd, elmegy a kedvem tőle.

- Nyugi egy lányról van szó, csak barátkoznod kell vele.

- Lány? Már is érdekel! Jaj ne mond hogy bűn ronda! – fogja a fejét.

- Nem az, igazából elég szép, csak kicsit fialtal.

- Baszki nyögd már ki ne harapófogóval keljen mindent  kihúzni belőled! – boxol a vállamba.

- Jó, oké ! – simogatom meg az érintett területet amit megütött. – Ebigel Tessa barátnője, vigyáz rá és úgy vettem észre nagyon jóban vannak, hozzá kéne közel kerülnöd, mint barát hogy Tessa egyelőre megtűrjön és szépen lassan meghódítsam. – vigyorgok.

- Ez nem olyan  nehéz dolog.

- Oh de az haver. Ebigel sem hülye lány, nem olyan mint a többi, nem fog rögtön elolvadni tőled. Hidd el nekem. Dolgoznod kell érte.

- Hát haver megteszem amit tudok. – gondolkodik még mellettem. – de ha sikerül megfektethetem?

- Nem. Csak legyetek barátok , és szerintem még szűz.

- Mi a fasz? Komolyan? – csillan fel a szeme.

- Fejezd be, ez komoly. Ő rendes lány!

- Jó, oké!

Mindent megbeszéltünk, egyeztettünk, majd hazament én pedig lefeküdtem és  próbáltam összerakni  mi is lenne jó.


Reggel, útra készen vagyok és Ebigelt kell megpuhítanunk. Amikor be érek és leparkolok, Ebigel is akkor ér oda, egy Jeppből  szál ki. Nocsak. Oda megyek hozzá.

- Jó reggelt Ebigel. – össze rezzen, kicsit megijedt.

- Jó reggelt tanárúr!

- Ne haragudj nem akartalak megijeszteni. Szép autó. – nézek rá mosolyogva.

- Oh semmi baj, gyakran megijedek! – legyint – ja és ez nem az én autóm, Tessa adta kölcsön mert ma nem tudott jönni. Nem akarta hogy buszozzak vagy ilyesmi. Nagyon rendes.

- Igen az. Ez nagyon kedves tőle.- elmosolyodok

- A barátnője ma nem jött? – néz körbe, édes ez a lány.

- Nem, már nem a barátnőm. Butaság volt a részemről. – rázom meg a fejem.

Hódíts meg!  Where stories live. Discover now