2 rész /18+/

3.6K 25 0
                                    

2. Rész


Peter Nelson /a prof/

Holnap van az első tanítási nap, de ma este van egy felzárkóztatásom egy dögös diáklánnyal. Ez jó lesz levezetésnek, a lányok 99%-a a lábaim előtt hever, azért mert tanár vagyok, és a vélemények szerint 35 évesen is szívdöglesztő pasi. 198 cm, sötét fekete haj, kidolgozott test ( szeretem levezetni a stresszt az edzőteremben), kék szemek. Ez vagyok én, és ki is használom a lányoknál. Csengetnek! Meg jött az első jelöltem. Kinyitom az ajtót!

- Jó estét tanárúr! - villant szexi mosolyt.

- Jöjjön be!

Belibeg csípőjét ringatva, hosszú combok, platina szőke haj, formás segg, nagy mellek, amiket egy apró topp alig takar, készült. Erre van most szükségem. Utána megyek leültem a dolgozó Szobamba az asztalhoz, előjátéknak megteszi. Leülünk egymás mellé elkezdjük az anyagot, miközben magyarázok neki, kezei a combomon farkam irányába indulnak nadrágon keresztül. Élvezem, de hagyom had játszadozzon még. Erőteljesebben simít végig rajtam, mikor megérzi ahogy megkeményedtem, rámarkol, felmordulok. Tarkójára teszem a kezem, erősebben rá szorítok, szemei csillognak, vágyik rám. A melleiről lehúzom a toppot, nincs rajta melltartó, formásak, kemények. Tenyerembe veszem őket, hevesen masszírozom, bimbóit ingerlem, halkan felnyög.

- Vedd ki a farkam! - Utasítom kemény hangon

Hátra dőlök a széken és engedem hogy kényeztessen. Kiveszi meredező farkam, nem kis méretemet kezei közé veszi, lassan mozgatja fel-le, fel nyögők az élvezettől.

- Most vedd a szádba!

Ismét engedelmeskedik, letérdel elém, kezeit a combomra helyezi, majd duzzadt ajkai közé vesz engem, és forró szájával dolgozik vastag, kemény farkamon. Igyekszik a szájába fogadni, de a kezeit is használnia kell. Kezemmel a hajába kapaszkodok, át eszem az irányítást és gyors tempóban mozgatom fejét farkamon, hallom fuldokolását, de nem érdekel, csak hogy elégítsen ki.

- Oh baszki! - élvezem a kényeztetést.

Fel állítom, meg fordítom és asztalra döntöm, végig simítok a bugyiján pont a forró puncián, nagyon nedves, nem várok tovább. Félrehúzom a finom anyagot, határozottan és keményen belehatolok, forró, nedves puncijába, felnyög. Az asztalba kapaszkodik, miközben keményen dugom, a haját kissé tépem, a fenekére csapok. Megdugom, semmi érzelem csak testi kielégülés. Ez vagyok én! Könyörög hogy ne hagyjam abba, eszembe sincs, keményen járok benne, majd hátra lépek kihúzódva belőle, leülök a székre.

- Gyere kislány, ülj rám! - markolok a csípöjébe és már húzom is magamra.

Rajtam ugrál, minden pillanatát élvez, levegőért kapkod, melleit markolássza.

- Mozgasd a segged! - csapok rá

Gyorsabban ugrál rajtam érzem hogy mindjárt elér a kielégülés. Le veszem magamról, leguggoltatom magam elé, a szájával kényeztet tovább, végre elér az orgazmus, minden cseppem a szájába üríteni, és ő szépen engedelmesen lenyelei. Megsimogatom az állat.

- Ügyes voltál! - vigyorodom el.

- Köszönöm tanárúra! - néz rám csábítóan.

- Mára végeztünk! Most már haza mehetsz. - Utasítom.

Látom az arcán hogy többet várt de én nem adhatok többet, egyáltalán nem érdekel ez a lány, csak használtam. Kikísérem, és végre kielégültén egyedül dőlök el az ágyamban. Holnap már dolgoznom kell, egyáltalán nem várom, rakás neveletlen idióta, és egy csomó kiéhezett diáklány!


Reggel az ébresztőre kelek. Nehezen de kikászálódok, előveszek egy öltöny nadrágot, ing, nyakkendő. Professzor vagyok, nem holmi kistanár! Beérek az egyetemre, egy formás seggen akad még a szeme. Háttal van nekem, nem látom az arcát, de hátulról is jó lesz az a kerek segg nekem. Hosszú barna haj, feszes combok, formás segg. Egy másik szőke siet oda hozzá, valamit beszélgetnek, majd a barna felnevet, édes nevetése van, mosolyra kényszerít, majd a szőke elkezdi magaután húzni, követem őket kíváncsi vagyok hova mennek. Szerencsém van, az én termembe ahol órát fogok tartani. Be mennek, várok egy kicsit hogy utánuk menjek, ma ő is meg lesz. Kb 10 percel később bemegyek a terembe, ismét azt az édes nevetést hallom, a hátsó sorban ülnek mind a ketten fent. Meg köszörülöm a torkom, de meg sem hallják. Kissé dühös leszek.

- Jobban tenné ha az órára figyelne, főleg ha ennyi idősen jutott el eddig. - kötök bele.

- Tessék? Miért mert ennyi idősen az ember nem dönthet úgy hogy diplomát akár? Vagy esetleg most jutottam el addig hogy összegyűjtsem rá a pénzt!Vagy a professzor úrnak előítéletek vannak ? A fiatal lányok érdemesebbek az óráira? Szomorú ez a mai világban, nem gondolja? - szól vissza ingerülten.

Ez most telibe talált, bunkó voltam, és lenéző.

- Fogja be és figyeljen ! - zárom le a vitát.

A tábla felé fordulok, basszus lehet hogy tényleg hátrányos helyzete miatt van itt, mekkora állat vagyok! Felírom a nevem, a barnaság az ajtóban áll, kifelé készül.

- Mit képzel hova megy ? - szegezem neki

- Olyan előadásra ahol a professzor nem bunkó! - ezzel rám vágta az ajtót!

Basszus ez a nő, mert tényleg ízig vérig nő volt. Rám vágta az ajtót, rám senki vágja az ajtót, maximum én rakom ki őket az ajtómon. A szőkeséghez fordulok.

- Magát hogy hívják? - mutatok rá .

- Ebigel Deswod tanár úr!

- Akkor Ebigel fáradjon után, és nyugtassa le a kissé idegbajos barátnőjét, holnap várom magukat az órán különben megbuktatom magukat.

Fel áll és kiszalad, hogy utolérje az édes barnaságot. Az óra további rész unalmas volt, meg én is untam, de muszáj volt leadnom az órát. A végén kb 10 telefonszámot kaptam, és még lesz 4 órám! Egész nap a barna szépségen agyaltam, lehet kemény voltam vele, azért nagyon remélem hogy holnap bejön az órámra. Vége van az óráknak. A tanári szobámban ülök, az ablakon nézek kifelé. Kopogás.

- Tessék- szólok ki.

Egy vödör cicaba libeg be.

- Jó napot professzor! Felzárkóztatásra szeretnék időpontot egyeztetni!

Fél mosolyt húzódik a számra.

- Mit tanult meg eddig? - játszom vele.

Az asztalomhoz sétál, lábaim közé helyezi sajátjait, végig simít mellein, közben a szemembe néz.

- Meg mutathatom, utána pedig ami nem megy javíthat rajta. - nyalja meg mutató ujját.

A farkam megmozdul, eddig jól csinálja.

- Mutassa! - Utasitom.

Letérdel elém, combom belső felét simogatja, felhúzom toppját, a melltartóját pedig letolom hogy melleit markolhassam. Kemény bambiját morzsolom, felnyög. Nyakára vezetem a kezem, kicsit rá szorítok, magamhoz húzom, az orrunk összeér. Érzem forró leheletét, arra vár hogy megcsókoljam, de nem teszem. Nem csókolózok senkivel. Ezt az egyet megtartom annak aki egyszer meghódítja a szívemet. Ajkaira lehelem.

- Mutasd a nyel teknikádat!

Kicsatolja az övemet, lehúzza a cibzart, előveszi a farkamat, kicsit megtorpan méretem láttán, se nem hagyok neki gondolkodási időt, tarkójához nyúlok, határozottan ráhúzom a száját. Engedelmesen a szájába veszi, szemeiben könnycseppek gyűlnek ahogy fuldoklik.

- Eddig jól csinálod!- nyögöm .

Kis idő múlva fel állítom, szoknyáját felhúzom a hasára, látom bugyiján a nedves foltot, meg sem kell érintenek. A falatnyi anyag széléhez nyúlok és egy mozdulattal lerántom róla.

- Ülj rá, és élvezd a farkam! - Utasitom.

Élvezem ha utasíthatom őket, én irányítok. Háttal rám ül, és pattog a farkamon, kezemmel befogom száját, igy tompítom nyögéseit, másik kezemmel csípője tempója gyorsitok. Már vagy 3x elélvezett a farkamon, ideje volt nekem is. Le emelem magamról .

- Szopjál! A szádba akarok élvezni! - durván utasítom.

Mohón, gyors tempóban szopja a farkam, a székembe és a hajába kapaszkodom mikor elér az orgazmus, mély morgással jelezve. Mind egy cseppig lenyelte. Hatra dőlve a székemen próbálom rendezni légzésemet, ő fel áll el rendezi magán a ruháját, mosolyogva áll előttem.

- Kielégítő tudással rendelkezik!

- Köszönöm tanárúr! - vigyorog rám, tudom hogy mást is vár tőlem, de nem kap ennél többet.

- Haza mehet!

- Lesz még szükség külön órára? - reménykedve néz rám.

- Lehet! - felmosoly jelenik meg a szám sarkában.

Bolintott, majd távozott a szobámbol. Fáradtan esek haza, a tanáriban lenyomott menet miatt. Gyorsan bekapok valamit, majd le zuhanyzóm és bedőlök az ágyba, holnap új nap. A barna szépségnél más teknikát kell bevetnem.



Hódíts meg!  Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon