5. rész

1.3K 26 0
                                    

                             5. Rész
                               Tessa

A tárgyalóban ülök, Jorgei bácsi éppen új üzletet akar kötni, jelez a telefonom. Új felkérés érkezett, megnézem Peter Nelson ismerősnek jelölt.   Mi a fene?! Vissza igazolok, üzenetem érkezett.

Peter: Szia Tessa! Remélem ne m miattam nem jöttél ma be órára?!

Én:  Kicsit sokat képzel magáról a tanárúr nem?!

Peter: Nem hiszem, Pont annyit amennyit kell. Nekem ez jól áll.

Én: ezt ki mondta? Szerintem átverték! Sajnálom. :)

Peter: Au, ez fájt Mis Grinwod!

Én: Elnézést, csak szeretek őszinte lenni.

Peter: ezt értékelem :)

En: Ne haragudjon, de dolgoznom kell most.

Peter: persze , de később beszélünk?!

Én: lehet

Leteszem a telefont, és fülig ér a szám csak nem tudom miért. Jó beismerem vonzónak tartom, és jó érzés hogy kicsit érdekelnem. Egész nap dolgoztam, hulla fáradtan esek haza, bedőlök az ágyamba, jelez a telefonom.

Peter: szia! Végeztél már mára?

Én: szia!  most estem be az ágyba!

Peter: az ágyban fekszel?

Én: igen, teljesen mezte..... ül.

Peter: ezt direkt csinálod!

Én: nem tudom miről beszélsz!

Peter: tényleg?

Én:  jó direkt volt, és még csak most megyek zuhanyozni

Peter: édes hogy rögtön beismered ha füllentesz.

Én: igen én ilyen édes vagyok, és nem tudok hazudni!

Még vagy egy órát beszélgettünk, élveztem. Más volt, kedves, vicces, szellemes. Éjfélre járt már
Én: most már lefekszem, nagyon késő van és reggel az első órám egy morcos, idegesítő proffal lesz.
Peter: majd én beszélek vele, de cserébe holnap te is legyél kedves vele.

Én: lehet hogy az leszek ! Jó éjt tanár úr!

Peter: jó éjt Tessa.

Rögtön el is alszok, és most már várom hogy beérjek az órára.

„ bemegyek a terembe Peter már bent van, engem néz, rám mosolyog. Elkezdi az órát, de egyfolytában szemezik velem. Jelez a telefonom, meg nézem.

Peter: gyönyörű vagy ma

Én : tudom

Peter: óra után a szobámban talakozunk.

Én : lehet

Rá nézek és és fülig ér a szája. Nagyon szexi. Alig vártam hogy vége legyen az órának. Kíváncsi voltam mit akarhat. Amint befejezte ki is ment egyenesen a szobájába. Vártam egy kicsit majd utána mentem és bekopogtam. Kinyitotta az ajtót,  behúzott, neki préselt a falnak, teljes testével nekem simult, éreztem megfeszülö izmait, mindenem lángolt. Ajkait nyakamhoz vezette, csókot lehelt rá, halkan felnyögtem.

Hódíts meg!  Where stories live. Discover now