9. rész

1.2K 24 0
                                    

                               9. Rész
                                Tessa

Mire haza érek Ebi már itthon van és úgy látom kicsit feszült.

- Szia Ebi! Minden rendben ?

- Oh szia Tess ! Olyasmi....

- Mi a baj?

- Van egy pasi, jó fej, vicces kedves ismerkedünk. – tördeli a kezét- ne haragudj rám légyszi !

- Ebi megijesztesz, miért kéne haragudnom?

- Mert meghívták ide ! – könnybe lábad a szeme.

- Ugyan már Ebi, örülök neked ! -. Ölelem meg

- Peter barátja, és Péter is jön vele.

Itt tátva marad a szám. Na erre nem számítottam.

- Értem.

- Oh Tessa annyira sajnálom. Peter kert meg hogy segítsek neki mert nagyon oda van érted és azt a Katet is csak azért vette elő mert féltékennyé akart tenni. Én meg belementem hogy segítek mert azt akarom hogy te is boldog legyél, és persze a vak is látja hogy vonzódtok egymáshoz. Tessa kérlek ne haragudj rám.  – sírja el magát.

Nem mondok semmit, hagyom kicsit had szenvedjen, ez nem volt szép dolog, de imádom hogy nem tud hazudni. Peter még képes volt Katet elő venni? Azért jól esik hogy mégis engem akar, elnevetem magam, szegény Ebit meg a  sírás kerülgeti.

- Ne sírj már, nem haragszok. – simogatom meg – de ezért Peter kapni fog . Nem mondhatod el neki hogy elmondtál nekem mindent!

- Oh Tess ne tedd ezt velem, tudod hogy nem tudok hazudni, látod most is majdnem kikészültem. 

- Ennyit meg tehetsz értem! – nézek rá boci szemekkel.

- Jó, oké! Megpróbálom.

- És ki ez a férfi?

- Ah senki úgy volt hogy eljátsszuk hogy udvarol nekem mert Peter így a  közeledben lehet.

- Ennyi, nem is tetszik?

- Persze hogy tetszik, irtó vonzó férfi, de ő biztos hogy mint nőt észre se vesz.

- Miből gondolod?

- Először is 22 éves vagyok ő meg Peterrel egyidős lehet, másodszor néz rám, nem vagyok bomba nő! – szomorodik el.

- Ebigel te egy gyönyörű lány vagy, és ha ezt nem veszi észre egy idióta, de segíthetünk neki. Gyere elmegyünk vásárolni.

Vita nélkül elindultunk és mindenféle csini ruhát megvettem neki, gyönyörű alakja van.

- Tessa ez rengeteg ruha, és hova veszem én ezeket fel? – túrja át a táskákat.

- Nyugi, ma este veszed fel és, hogy is hívják a pasast?

- Rob.

- És Rob a nyálát fogja csurgatni érted.

- Ah nem hiszem, de köszi hogy így gondolod!- kicsit elszomorodik.

- Ebi higgy nekem! Gyönyörű vagy!

- Oké.

- Hányra jönnek?

Ebi az órájára néz

- kb 2 óra múlva, 7re hívtam őket.

- Szuper addigra el készülünk, és meglátjuk ki fog nyerni. – ördögi mosolyra húzom a szám.

- Tessa, én nem akarok nyerni, legfőképpen veszíteni.

- Nyerni fogunk mind a ketten! – kacsintok rá.

Hazaérve szólok Mis Reesnek hogy vendégeink lesznek és készítsen harapnivalót és a kertben terítsen meg. Segítek Ebinek elkészülni. A haját kiengedtem, egy rövid shortot és egy fehér igen csak kivágott toppot adok rá. Állati jól néz ki. Az én szerelésem ugyan ez csak bézs tollal.

- Tessa ebből a gatyából ki van a fel seggem, és a melleimet alig takarja valami.

- Ez a lényeg Ebi, mindent a  szemnek semmit a kéznek.

- Jaj Tessa én félek, mi van ha Rob kiröhög?

- Nem fog, de ha megteszi lecsapom!

Elneveltjük magunkat, kiülünk a kertbe ott beszélgetünk tovább amíg a fiúk megérkeznek. Hamar el telik az idő, majd egyszer csak Mis  Rees kíséri őket a kertbe. Peternél két kis csokor virág van. Nos igaza volt Ebinek Rob tényleg karakáns férfi és nagyon jóképű.

- Sziasztok! - sétálok oda hozzájuk.

Peter végig néz rajtam, látom ahogy nagyot nyel mikor a melleimet nézi. Rob felé fordulok hogy bemutatkoztak, de le sem veszi a szemét Ebiről. Meg köszörülöm a torkomat.

- Szia Tessa Grinwod vagyok.

- Bocsánat, Robert Jenson. Nagyon örülök Tessa.

Mar ott is hagyott és ment Ebihez, egy kis dobozt adott át neki.

- Ezt nektek hoztam, de szerintem Ebi most úgy is mással foglalkozik.

Nézünk rájuk mosolyogva. Édesek.

- Katet hol hagytad?

- A lehető leg messzebb magamtól! – néz rám szomorúan – sajnálom Tessa!

Baszus ilyen őzike szemekkel nehéz lesz játszanom a gonosz nőt.

- Mit sajnálsz? Azt hogy megdugtál, vagy azt hogy Katet is ? 

- Nem nyúltam hozzá! Csak veled voltam azóta senkivel. – meg mindig Ebieket nézi.

- Komolyan?

- Igen. Csak rád vágyok, másra nem!

- Peter ... – elhal a hangom, én is rá vagyok, és nem tudom büntetni.

Megfogom a kezét, átkarolom a felső karját, kezeit az enyémre teszi, fejemet a vállára hajtom.

- Rob tényleg érdeklődik Ebi iránt?

- Igen, sose láttam még ilyennek, de mintha nem is ő lenne. Hihetetlen.

- Aranyosak, láttad hogy nézett Ebire? – nevetem el magam

Felém fordul, egyik kezével  átkarolja a derekamat, másikkal az arcomat simogatja. Közelebb hajol érzem forró leheletét.

- Csókolj meg Tessa, kérlek!

Lehunyja szemeit homlokát az enyémnek támasztja. Felvezetem tarkójára  kezeim, kissé hajába túrok, érintésemre mély morgás tör fel belőle, eddig bírtam. Rátapadtam ajkaira, erősen szorít magához, csókja édes méreg ként hatott, minden önuralmam elpárolgott. Akartam őt. Elválok tőle levegőhiány miatt, de kezei nem engednek el, mintha attól félnek hogy eltűnök.

- Gyere körbevezetlek! – mosolygok rá.

Bólint, megfogom a kezét és magam után húzom. Egyenesen a hálómba viszem, az ajtót bezárom magunk mögött. Körbenézett és tudatosult benne hogy hol is van, szemei fel csillanak.

- Mit tervezel Tessa?

- Sok mindent – lassan közelebb sétálok hozzá , mellkasán végig simítok egészen arccsontjáig. Érzem szapora szívverését.
– de először ezeket nem akarom rajtad látni!- nyakát csókolgatom miközben pólója alá nyúlok és leveszem róla. Feltárul fedetlen izmos felső teste beleborzongok a látványban.  Ujjaim hegyét gyengéden  végig húztam mellkasán, lefelé haladva a hasán, éreztem ahogy megremeg, hangosan felsohajt.

- Tessa ... – lihegi

- Igen Peter? Mond el hogy mit szeretnél?

- Baszki .... - lihegi, kezeim már a nadrágjában, kemény farkát ujjaim közé szorítom.

- Mond ki Peter, ha kimondod megteszem!

- Téged, rajtam, alattam, mindenhol a létező összes pozícióban és addig kefélni amíg a nevemet nem sikítod miközben elélvezel tőlem! – néz mélyen a szemembe amik szikrát szórnak a vágytól! 

Minden önuralmam oda lett, szájára tapadtam, erősen szorította derekamat, melleimet markolászta. Kigomboltam nadrágját és hagytam lehullani a földre. Felsőm alá nyúlt és egy mozdulattal szinte letépte rólam a melltartómmal együtt, nadrágomat olyan gyorsasággal vette le rólam szinte észre sem vettem. Felkapott a karjaiba újra egymás ajkait faltuk, gyengéden az ágyba fektetett. Tekintetét végig vezette rajtam.

- Gyönyörű vagy! – zihálja a vágytól.

Újra ajkaimra támad, kezét mindenhol érzem, combomra siklik, majd égő,  nyílásomra talál. Merészen becsúsztatja az egyik ujját a bugyimba, és érzem, hogy levegő után kapok.

- Ez az, bébi. Hadd érintselek meg. Ezt akarod, igaz? – suttogja a kulcscsontomba

Az ujjai simogatják  ölemet. Máris nedves vagyok a vágytól, szétnyitja a nagyajkaimat, és rátalál a csiklómra. A mutatóujja begyével köröz az apró, idegekkel behálózott pontomon, és érzem, ahogy megduzzad.  Közelebb húzódok, úgy fordítom a csípőmet, hogy pont a megfelelő szögben tudja dörzsölni a csiklómat.

- Itt és most megkeféllek, olyan keményen, hogy még holnap is érezni fogod a farkamat. – dörmögi nyakamba

- Tedd meg, mindent amit csak akarsz – nyögöm ki.

Nem is kellett neki több, felém tornyosul, belémcsúszott és lassú mozdulattal elkezdett pumpálni. Kemény volt és határozott, minden egyes lökésnél fentebb lökött az ágyon, közben a csípőmbe kapaszkodott úgy tartott magán, kezemmel az ágy támlájába kapaszkodtam, minden egyes lökésnél hangosan felnyögtem az élvezettől, Peter nyögései újra  és újra a lelkembe hatolt közelebb lökve az orgazmushoz.  Hátra feszítem a fejem, a hasam görcsbe rándul, gerincem ívben feszül.

- Élvezz el édes! Élvezz a farkamra !

Gyorsabban kezdett el bennem dolgozni, és darabokra estem, végig hasított rajtam az orgazmus, levegőért kapkodtam. Még vagy három orgazmussal ajándékozott meg, majd éreztem hogy megfeszül bennem a nevemet hörögte miközben elélvezett. Egész testében rám nehezedett, közben nyakamat csókolgatta. Kis idő múlva mellém gördül, magához húz és a mellkasára fekteti fejemet.

- Ez hihetetlen volt édesem.

- Ezzel nem tudok vitatkozni. – bújok hozzá jobban.

Átkarolt, teljesen össze olvadtunk. 

- Tessa

- Igen?

- Téged akarlak, senki mást.

- Biztos vagy benne?

- Semmiben nem voltam ennyire biztos mint ebben.

- De azzal tisztában vagy hogy mellettem nem dughatsz meg mást.

- Esélyem se lenne, mert csak neked áll fel a farkam bébi !  – mosolyog rám.

- Na ez jól hangzik. Akkor amikor akarom? – kacérkodok vele.

- Neked bármikor !

Magara húzott, ölében ülök így csókol szenvedélyesen, érzékién.

- Le kellene mennünk Ebiekhez.  – nézek Peterre.

- Tudom, de olyan jó itt veled.

- Nekem is veled, de este velem aludhatsz ha szeretnél! – húzogatom a szemöldökömet. 

- Abból nem sok alvás lesz édesem! – csókol meg.

Felöltöztünk nagy nehezen és lementünk Ebiekhez. Az este további része kellemesen telt, és Peter nálam aludt ahogy megbeszéltük, nem sok alvással.

Hódíts meg!  Where stories live. Discover now