10| Tutkulu Gece 🔞🔥

25.5K 157 14
                                    

Kapı çalarken, havluyu üstümden çıkardım ve askılı, siyah geceliğimi üstüme geçirdim. En hızlı giyebileceğim kıyafet buydu. Kapıya giderken, topuz tokamı saçımdan çıkardım ve salık bıraktım saçlarımı. Tokayı kapının yanındaki portmantoya koydum ve aynadan hızlıca çeki düzen verdim kendime. Daha sonra da kapıyı açtım.

Atalay, üstünde bir tişört ve eşofmanla gelmişti. Bu günlük kıyafetler bile çok yakışıyordu. Bedenimi süzdükten sonra bakışları yüzümde durdu.

"İyi geceler. Rahatsız etmiyorumdur umarım?" dedi. Başımı olumsuz bir şekilde salladım. İsterse hep gelebilirdi..

"İyi geceler. Rahatsız etmiyorsun. Hoş geldin." dedim ve kapıyı biraz daha açtım. "İçeri gelmek ister misin?" diye sordum. Başıyla onayladı ve içeri girdi. Kapıyı kapattım ve kapının önünde durduk birkaç saniye. Daha sonra anlamadığım bir şekilde dudaklarıma bastırdı dudaklarını. Şok olmuştum. Hiç beklemiyordum. En azından bu kadar çabuk beklemiyordum.

Birkaç saniye gecikmeli olarak, dudaklarımın üstündeki dudaklara karşılık vermeye başladım. Benim bu hareketimle, bir eli belimi kavradı. Diğer eli ise göğüslerime dokunuyordu. Ben de elimin birini ensesine, diğerini de göğüslerime dokunan ele uzattım ve elini tuttum. Atalay, beni geri ittirdi yavaşça ve sırtım duvara dayandı.

Ellerimizi kenetleyip başımın hizasına çıkardı ve beni duvara dayalı halde dururken öpmeye devam etti. Bir süre sonra dudaklarımızı ayırdığında nefes nefese kalmıştık.

Ellerini ellerimden ayırmadan, dudaklarını boynuma doğru indirdi. Boynumu emip öpüyor, sıcak nefesi tenimi okşuyordu. Ah, başım dönüyordu. Bu duyguyu çok uzun zamandır hissetmiyordum. Başımı duvara dayadım ve gözlerimi kapattım. Atalay'ın dudaklarının zevkini tattım.

Dudakları, boynumdan gerdanıma doğru gelmişti bu kez. Küçük öpücükler bırakıyordu tenime. Dekolteli geceliğimden, göğüslerimin açıkta kalan kısımlarına öpücükler bırakmaya başladı bu kez. Çok haz alıyordum. Hızlı hızlı nefesler alıp vermeye başlamıştım.

Atalay, başını kaldırıp yüzüme baktı. Gözlerindeki tutkulu ifade yerini koruyordu. Dudaklarıma yapıştı ve öpmeye başladı. Karşılık vermeye başladım ben de.

Ellerini ellerimden ayırdı ve elleri geceliğimin askılarına geldi. Askıları kollarımdan indirdi ve gecelik üstümden sıyrılıp yere düştü. Karşısında çıplak kalmıştım ve bu utanmama neden olmuştu. Dudaklarını dudaklarımdan ayırırken, gözlerimi kapattım.

Elini saçlarımda gezdirdikten sonra, yanağıma koydu ve yumuşak bir sesle konuştu.

"Gözlerini aç Leyla. Güzel yeşillerini saklama benden." dediğinde, yavaşça açtım gözlerimi. "Utanıyor musun?" diye sorduğunda, yutkundum sadece ama o anlamıştı. "Utanma yavrum. Benden utanma." dedi ve omuzuma öpücük bıraktı. "Utanman gereken en son kişi bile değilim." dedi ve çıplak tenime öpücükler kondurmaya başladı.

Göğüslerime geldiğinde, göğsümün ucunu yaladı ve ağzına aldı. Zevkle inledim bu hareketine. Bir eliyle de, diğer göğüs ucunu oynuyordu. Atik bir hareketle tişörtünü çıkardı ve beni kucakladı.

"Yatak odan nerede?" diye sorunca, yatak odasını gösterdim elimle. Yatak odasına gelince beni yatağa bıraktı. Çıplak bedenimi süzerken, eşofmanını ve boxerını çıkardı. O da tamamen soyunmuştu. Aletini görünce güçlükle yutkundum. Şimdiden sertleşmiş gibiydi.

Yatağa çıkıp üstüme uzandı ve ben kollarımı boynuna sardım. O da ellerini belime yerleştirdi ve dudaklarımızı birleştirdik tekrar. Tutkulu bir şekilde öpüşmeye başladık.

Bu gece kendi yatağımda onun olacaktım. Bunu başından beri biliyorduk ikimizde.

KİRACI (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin