DESTANSI SEVDA
Sevenler sevdaları uğruna kaçtıkları gün, iki seven daha kaçmıştı.
Adam bunu kabul etmedi, kadın kendi sevdasından onları anlayıp destek çıktı.
Nerden bilebilirdi ki onlar yüzünden çocukluktan beridir sevdiği adamı kaybedeceğini
Aşkları onlara haram kılındı..
Birbirini seven diğer aşıklar bu hükme kurban gitti.
Kadın evlenmek istediği adamın abisiyle evlenirken, sevdiği adam her gün kendini öldürmek istedi.
Bir adam nişanlısı ile düğün hazırlıkları yaparken töre hükmüyle abisinin sevdiği olan kadınla evlendi.
Kadın düğün hazırlıklarını yaparken yakın arkadaşının sevdiği adamla evleneceğinden habersizdi.
İki sevdalı birbirine kavuşurken, diğer dört sevdalının aşkları onlara haram kılındı.
Aşkları haram kılınıp, töreye kurban gidenler acıyla haykırmaya başladı;
Ben Ayliz! Sevdam dediğim adamın abisine eş oldum..
Ben Mihran! Sevdam dediğim kadın abime kadın oldu..
Ben Rahşan! Sevdiğim adamın yakın arkadaşım ile olan evliliğini izledim..
Ben Mirşah! Sevdiğim kadın varken kardeşimin sevdası olan kadınla evlendim..
16 yıl önce
"Babaa yapma yaa!"
"Ne yapıyorum ki? Günahımı alıyorsun bakk."
"Babaaa konsans hayır konstray hayır ya o şey işte şeyimi bozuyorsun!"
"Neyi bozuyorum?"
"Konuosrat ya babaaa şeyy işte!"
Babam bu şeyi söyleyemediğim için bana gülerken ben kaşlarımı çatmaya çalışıp ellerimi belime yerleştirip ona doğru bakmaya başladım.
"Konsantrasyon demek istiyorsun değil mi ay ışığım?"
"Evett! O işte o anladığını biliyordum."
Bu kelimeyi söyleyemiyorum ama babam anlamıştı beni her zaman ki gibi. Zaten babam beni anlasa yeterdi.
"Benim kızım ne derse anlarım tabi. Babayım ben baba."
"Canım babaam bana yardım eder misin? Ne olur ne olur ne olur lütfennnnn."
"Nasıl yardım edicem peki?"
"Annem hani hasta ya bende iyileşsin diye resim yaptım. Öğretmenim de yardım etti, annen çok beğenir dedi. Beğenir değil mi?"
"Benim ay ışığım yapmış birinin beğenmeme gibi bir şansı var mı hiç? Çok beğenicek."
"İnşallah inşallah. Sen şimdi git annemi getir, ben yaramazlık yapmışım annem beni yanında istemiyor gidersem kızar."
Aslında yaramazlık yapmamıştım yaptıysam da küçük bir şeydi annem sadece beni sevmek istemeyip küçük kardeşimi sevmek istiyordu. Babam üzülmesin diye söylemek istememiştim sadece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DESTANSI SEVDA
Teen Fiction{Küfür, argo, kötü söz, yetişkin unsur içerir. Rahatsız olacaklar okumasın lütfen.} Herkesin adımı olan bir uçurum.. Mardin şehri önce cennet sonra cehennem izleri.. Geçmişin bilinmeyen sırları.. Gerçek aşk ne zaman ortaya çıkıcaktı? Dilden dile...