Umarım duyguları sizlere aktarabilirim.
Duyurular için hesabımı takip etmeyi unutmayınız
Keyifli Okumalar
Yazardan
"Rahşan kuma olarak gelecek!"
Rahşan hâlâ şok içinde bakarken bu sözüyle beraber resmen bir zamanlar sevdiği adamdan tiksinmişti.
Sevdiği adam kendisine kuma lafını yakıştırıyordu.
Kuma kadınlardan nefret ettiği kadar hiçbir şeyden nefret etmezdi. İstekleri üzerine gider bir çiftin huzurunu bozarlardı.
Üç kere evet diyen biri asla zorla evlendirilmiş olmazdı!
Rahşan o kadınlardan biri olmazdı.
Sabah birden kapısında Mirşah'ı görünce daha tepki bile vermeden Mirşah kolundan tuttuğu gibi bir şey diyemeden buraya getirmişti.
Rahşan ise mosmor olan gözleri ile kardeşim dediği kadının gözleri içine baktığı an sevdiği adam kuma dedi.
Mirşah'a doğru döndüğü an sert bi tokat atmıştı. Herkes onlara doğru dönerken Rahşan'ın bakışları sertti.
Tıpkı Mirşah'ın herkese baktığı gibi..
"Ben kuma olacak kadar aciz bir kadın mıyım Mirşah?! Bu kadar mı değersizim artık gözünde?!"
"Rahş-"
"Kes sesini! Kuma olacağım! Öyle mi? Kafayı mı yedin sen?! Üzerine kuma gideceğim kadın ise bir zamana kadar kardeşim dediğim kadın olacak!"
Kardeşim dedi.. Ayliz umutla Rahşan'a doğru bakıyordu, birazdan yıkılacağını bilmeden...
"O senin kardeşin değil!"
"Bu seni ilgilendirmiyor!"
Ve o umut yok oldu.
Ayliz artık yıkılmıştı.. Gözyaşları durmadan akıyor öylece bakıyordu onlara..
Kardeşim dememişti..
Ne olursa olsun kardeşim benim demedi..
Affetmeyecek diye geçirdi içinden...
Onun uğruna kendini ateşe attığı kadın onu affetmeyecekti..
Bir daha kardeşim demeyecekti...
"Ben seni seviyorum."
"Bu senin evli olduğun gerçeğini değiştirmiyor ama! Bu senden nefret ettiğim gerçeğini de değiştirmiyor Mirşah Çalkıran! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DESTANSI SEVDA
Teen Fiction{Küfür, argo, kötü söz, yetişkin unsur içerir. Rahatsız olacaklar okumasın lütfen.} Herkesin adımı olan bir uçurum.. Mardin şehri önce cennet sonra cehennem izleri.. Geçmişin bilinmeyen sırları.. Gerçek aşk ne zaman ortaya çıkıcaktı? Dilden dile...