Beğenmeniz dileğiyle
Duyurulardan haberdar olmak için hesabımı takip etmeyi unutmayın
Keyifli Okumalar
Yazardan.
.
.
.
.
.Sevgi iyileştirirdi. Zor günleri geçiren de sevgiydi. Zamanın zorluklarına rağmen hep varlığı koruyan da. Sevgi bitmezdi hele de sevginin ötesinde olan aşk gerçekse eğer hiç bitmezdi. Ölen bir kalpte bile varlığını daima korurdu.
Sevgiyi bitirebilecek tek şey ihanetti. Kalpte kararacak tek şey ihanetti.
Ayliz hiçbir zaman Mihran'a olan aşkının biteceğini düşünmezdi ta ki bu anlar gelene dek. Fakat şimdi daha iyi anlıyordu ki kalbinde Mihran'a karşı olan bu duygu aşk değildi. Hiç olmamıştı. Sevgiydi ama aşk değildi.
Birinin onu sevmesine duyduğu ihtiyaçtı belki ama aşk değildi. Başka biri onu severse annesinin nefretini aşar sandı belki de ama aşk değildi. Sevgiydi sadece. Normal bir sevgi.
Tıpkı Mihran'ın da ona aşık olmadığı gibi. Tek fark Mihran onun ilgisine aşıktı. Ayliz'in kendisine olan ilgisinden fazlasıyla memnundu. Şimdi ise içinde yıllardır saklı olan aşk ortaya çıkmıştı. Evindar'a olan hislerinden tamamen emindi. Onu üzmeyeceğinden de emindi fakat Ayliz uğruna onu paramparça edeceğinden bihaberdi.
Ayliz artık kalbini dinlemek istemiyordu çünkü ağlamaktan fazlasıyla yorulmuştu. Şimdi ayaklanmak istiyordu. Kendine gelmek, savaşmak. Aklını dinlemek istiyordu sadece. Bir daha kimseyi kalbine almamakta da kararlıydı. Yanlış bir karardı uzun zaman alacaktı fakat bunu bir gün anlayacaktı.
Derin düşüncelere dalmışken Mirşah'ın kapısına vurmasıyla kendine geldi.
"Kızım kalksana!"
Kapıyı açıp bıkkınlıkla Mirşah'a döndü.
"Ayı mısın? Davar! Düzgün çalamıyor musun sen bu kapıyı?"
"Düzgün konuş abinle almayayım seni ayağımın altına?"
"Pardon?"
"Tamam prenses hazretleri siz nasıl isterseniz." Göz devirip kollarını bağlarken Ayliz bu haline güldü.
"Ne oldu hayırdır?"
"Bugün benim kadınımın, sevdiğimin, ömrümü adadığımın doğum günü! Hazırlıklara yardım edeceksin."
"Bugün Rahşan'ın doğum günü mü?"
Kafasının içinde onu boğan düşüncelerden hangi günde olduğunun bile farkında değildi.
"Evet salak merak etme bunu söyleyip aranızı bozmayacağım."
"Şimdi gidip söylersin sen."
Gülerek onayladı Ayliz'i.
"Sürprizden sonra memnuniyetle söyleyeceğim! Ama şimdi yardımın lazım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DESTANSI SEVDA
Genç Kurgu{Küfür, argo, kötü söz, yetişkin unsur içerir. Rahatsız olacaklar okumasın lütfen.} Herkesin adımı olan bir uçurum.. Mardin şehri önce cennet sonra cehennem izleri.. Geçmişin bilinmeyen sırları.. Gerçek aşk ne zaman ortaya çıkıcaktı? Dilden dile...