ÖZEL BÖLÜM: GEŞA~REZAN

1.9K 118 144
                                    

İlk özel bölümümüz ve diğer bölümlere göre fazlasıyla uzun

Bu bölüm yakın arkadaşım olan amqra_ ile beraber ortak yazdık. Onun da Sevda Ateş'i kitabına bakmayı unutmayınız ✨

Duyurulardan haberdar olmak için hesabımı takip etmeyi unutmayınız

Keyifli okumalar.

.
.
.
.







Mihra'nın yanaklarına küçük bir öpücük bırakıp bakışlarını pencereye yönlendirdi Geşa.

Rezan'a karşı bakmak istemiyordu. Ama bi o kadar da istiyordu işte. Çünkü seviyordu. Sevdiği adamın gözlerine bakmak istiyordu. O gözler içinde kaybolmak istiyordu.

"Geşa yüzüme bakmayacak mısın?"

"İstediğin de bu değil miydi Rezan ağa? Beni görme, sevme demiyor muydun?"

"Özür dilerim."

Bakışları onu bulurken konuşmak için arabayı durdurdu.

"Ne için?"

Hangi kalp kırıklığı içindi bu özür?

"Kalbini kırmak istemedim Geşa gerçekten çok özür dilerim."

"Rezan tamam boşver sür arabayı devam edelim."

"Boşver deme be kızım sende beni kır. Dök içini ver hakkımı."

"Ben sevdiğim adam kırılmasın diye kırılıyorum.."

"Ben senin tarafından sevilmeyi hak etmiyorum ki.."

"Peki ben sevilmeyi hak ediyor muyum? Neden denemek istemiyorsun beni sevmeyi? Bu kadar mı nefret edilesi biriyim?"

"Özür dilerim.."

Diyemedi seni seviyorum diye. Seni de kaybetmek istemiyorum diyemedi. Kendi içinde Geşa'yı sevdiğini anladı ama dillendiremiyordu işte.

Bakışlarını diğer tarafa doğru çevirdiğinde Geşa'nın sol gözünden bir yaş geldi.

Geşa içinse Rezan'ın kalbi hâlâ Rojin için atıyordu.. Ve hep de böyle olacağını düşünüyordu.

"Eğer bana karşı biraz saygın varsa Siirt'e gittiğimizde benden nefret edip hâlâ eski karını sevdiğini kimseye belli etmezsin Rezan."

Bir şey söyleyecek gibi oldu ama yine her zamanki gibi sustu. Aile dostları olan Kılıçlı aşiretinin evine gidiyordular.

Ardil Kılıçlı'nın düğünü olacaktı. Berdel evliliği. Kimseyi umursamadan kaçan iki kişi ve bunun bedelini ödeyecek olan iki kişi. Ardil ile Zişan.

Rezan, Geşa bilsin diye onlar hakkında her şeyi anlatmıştı. Ve Geşa'nın şimdiden üzülüp sevdiği acısını anladığı tek bir kişi vardı: Zişan Hanoğlu.

&&&&&

Uzun süre yolculuğun ardından buluşma noktasını gelinmişti. Ardil ve Zişan ayaklanırken Geşa ile Rezan da yanlarına ulaştılar.

DESTANSI SEVDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin