(7) BİR YAŞAM BİR ÖLÜM

2.6K 202 152
                                    

Umarım beğeniyorsunuzdur

İnanıyorum ve başarıcaz

🍀

Duyurular için hesabımı takip etmeyi unutmayınız

Bölüm şarkısı; Onur Akın~ Seviyorum Seni
(Lütfen dinleyin daha anlamlı olucaktır.)

Keyifli okumalar

Geşa Çalkıran'dan.

26 yıl önce

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

26 yıl önce

Sevgili kızım Aden,

Bu sana ilk seslenişim,ilk mesajım. Sana olan ilk anım. Belki son olabilir hiçbir fikrim yok. Umarım olmaz. Umarım.. Eğer beraber olamazsak, seninle beraber olamazsam diye bu satırlar.. Baban, onun ailesi, herkes senin erkek olacağını düşünüyor, tıpkı 2 ay öncesine kadar benim düşündüğüm gibi.. Yanlışlık olmuş öyle dediler. Belki bu yanlış bizim hayatımıza sebep olur.. Hayır. Hayır, olmayacak. Ne olur olmasın.. Şuan herkes erkek evlat, bir erkek torun vereceğim için sakinler. Yani sakin gibiler aslında. Onlara göre iyi davranıyorlar bana.. Seni söyleyemedim onlara. Söyleyemem. Korktum.. Hem de çok. Çok korkuyorum ama kendim için değil güzel kızım, senin için sen doğarsan ve sana bir şey yaparlar diye. Ben senin için korkuyorum kızım.. Her an doğabilirsin ve her an korkum başıma gelebilir. Ama gelmesin dayanamam.. Ben seni çok seviyorum.. Sen belki de bu hayattaki tek masum şeysin. Sen benim cennet bahçemsin.. Adın Aden olsun istiyorum. Cennet bahçesi demekmiş. Belki olmaz ama eğer ayrılmazsak adın Aden olur. Kimse duymasın, belki biri duyar diye adını hiç anmadım. Kızım diye karnımı sevmedim ama seni seviyorum kızım.. Annen seni çok seviyor.. Bunu bil olur mu? Korkuyorum, belki sana söyleyemem, belki söyleyemeyeceğim ama hisset, anla anneni.. Benim buna çok ihtiyacım var.. Benim özgürlüğe, sana, sevilmeye ihtiyacım var.. Gel. Gel ki umudum bitmesin.. Cennet bahçene anneni al kızım..

Annen Zeynep..

Zeynep hanım gelen ayak sesleriyle hemen kağıdı yorganın altına koyarken kapının açılmasıyla ayağa kalktı.

"Bir sorun mu var?"

"Niye bi sorun olsun Zeynep? Bir şey yok."

Kocası Arif bugün sürekli bağırıp çağırıp sinirini herkesten çıkarıyordu. Her zaman ki haliydi fakat bugün daha bi asabiydi.

DESTANSI SEVDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin