(11) VAZGEÇMİŞLİĞİN SEMBOLÜ

3.2K 169 213
                                    

Bi yeni bölümm dahaa

Beğenmeniz dileğiyle

Duyurular için hesabımı takip etmeyi unutmayınız

Keyifli Okumalar

Yazardan.

*
*
*
*
*

Ayliz ve Mirşah'ın söyledikleri karşısında herkes şaşırsada konuyu Mirzah ağa oğluyla konuşacağını belirterek herkesi susturmuştu.

Mirşah ise büyük bi oyunculukla babasını kandırmayı hedefliyordu. Bi süre babasının güvenini kazanması gerekiyordu.

Geşa, Ayliz'i de yanına alıp terasa çıkarken kızını da yanına almayı unutmamıştı.

"Ayliz artık anlat! Susup durma."

"Ne anlatayım ki Geşa?"

"Kızım nasılsın? Nasıl hissediyorsun? Mihran. Bu düğün nerden çıktı şimdi?"

"Aşağıda söyledim-"

"Hadi orda yemezler Ayliz hanım karşında salak mı var? Mihra bile inanmaz buna değil mi kızım?"

Mihra annesini onaylarcasına gülümserken Ayliz onu gördüğünde yüzünde küçük bi tebessüm oluşmuştu.

"Mihran beni aldatmış."

"NEE? "

"Geşa bağırmasana."

"Ne yapmış ne yapmış? Ben yanlış duymadım değil mi?"

"Hayır yanlış duymadın biz birlikteyken gittiği bi iş seyahatinde biriyle birlikte olmuş. İhanet etmiş yani."

"Pislik. Şerefsiz. Köpek. Allah'ın belası. Kör kuyulara düşesice! Banyoda ayağı kaysında yere kapaklansın! Ayakta yürürken ayağını sehpalara vursun inşallah!"

"Amin. Çöllerde su bulamazsın inşallah!"

"Selde kal- yok ölmesin ölme seviyesine gelsin de sana muhtaç kalsın."

"Ay dur neyse Mirşah söyledi zaten sonra delirdim falan ondan 20 gündür yokum."

"Sen yüzündeki deqleri acın için yaptın.."

"Öyle.."

"Düğün ise onun canını yakmak için."

"Kısmen."

"Kısmen?"

"Bir neden daha var ama onu sonra anlatırım."

DESTANSI SEVDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin