Bi yeni bölümm dahaa
Beğenmeniz dileğiyle
Duyurular için hesabımı takip etmeyi unutmayınız
Oy verip yorum yapmayı unutmayın en çok ihtiyacımın olduğu şey. ❤☺
Keyifli Okumalar
Ayliz'den.
.
.
.
.
.Gür bir kahkaha daha attığımda Mirşah'ın yüzü sinirden kıpkırmızı olmuştu.
"Ay vallaha kanser olacağım şimdi yavrum üzerindeki bez parçası elbise mi şimdi?"
Normalde çok yakıştırdığı elbiseleri sırf Karan'ın davetine gitmek için giyiyor diye giymesini istemiyordu.
"Evet gayette güzel hem de."
"Bunu giymene izin vermeyeceğim."
"Senden izin istemedim diye hatırlıyorum."
"Bak yemin olsun gidersen öldürürüm onu."
"Mirşah."
"Efendim yavrum?"
"Siktir git!"
Kahkaha attığımda Mirşah'ın sinirli yüzünü görünce ona karşı dil çıkardım. Oh olsun sana ahmak herif!
"Aylizciğim canım bücür bacım sende bir şey desene."
"Sen o sesinin tonuna dikkat etsene bi. Yoksa bende bundan daha açık elbiseler de var onları da verebilirim yani."
"Gebertirim lan seni! Kafayı mı yedirteceksiniz bana? Bu nasıl iş birliği lan? Verem ettiniz ulan beni!"
"Çok rahatsızsan eğer kapı şurda Mirşah. Seni kolundan zorla tutup da burda kal diyen yok."
"Gidiyorum. Kaçıncı kovmanız be bu yeter benim de gururum var."
Ayağa kalkıp tam gidecekken Rahşan'ın sesiyle tekrar delirdi.
"Ayliz ben bunu değiştirip o sırttan derin dekoltesi olan elbiseyi giymeye gidiyorum."
"Gitmiyorum! Gitmeyeceğim de!"
"İyi Mirşah gitme! Arsız oldun arsız!"
Rahşan ayaklarını yere sertçe basa basa giderken ben onların bu hallerine gülüyordum.
Mirşah her an evden çıkıp Karan'ı gebertebilirdi.
"Ulan salak bücür siz ikiniz alışverişte hep bu bez parçalarını mı alıyorsunuz?"
"Evet neden ki?"
"Bütün mağazaları kapatayım da görün siz."
"Mirşah tamam geri kafalısın da bu kadar belli etme. Hani internet diye bir şey var sipariş falan veriliyor yaşlısın ama bu kadarı da fazla."
"Yaşlı değilim ben salak!"
"Bağırma kıza. Ayliz nasıl oldum sence?"
Rahşan'ın sesiyle ona döndüğümüzde fazlasıyla güzel olmuştu. Uzun derin yırtmacı olan lacivert bir elbise giymişti. Ayrıca sırtı fazlasıyla açıktı. Mirşah'ın aklını başından alacak kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DESTANSI SEVDA
Teen Fiction{Küfür, argo, kötü söz, yetişkin unsur içerir. Rahatsız olacaklar okumasın lütfen.} Herkesin adımı olan bir uçurum.. Mardin şehri önce cennet sonra cehennem izleri.. Geçmişin bilinmeyen sırları.. Gerçek aşk ne zaman ortaya çıkıcaktı? Dilden dile...