0.9 - Kavga

609 67 72
                                    

Şuan Bibi'nin kaşını temizliyordum çünkü Minho ile kavga ettiler.

Bibi, Minho'ya 3 kere ard arda osmanlı tokatı attı ama nasıl güzel vurdu benim elim ve yanağım acıdı o derece. Minho, Bibi'nin saçlarını yolmuştı bu yüzden saçları mısır püskülüne benziyordu.

Soobin gelip 2 saat Bibi'yi azarlayıp gitti. Bibi ile kısa bir sürede olsa iyi anlaşmıştık ve onu sevmiştim çok tatlı bir kızdı tabi birazda dik başlı.

Kaşını temizleyip yara bandını dikkatlice yaranın üzerine yapıştırdım. Saçları fazla komikti bu yüzden dudaklarımı bir birine bastırmıştım gülmemek için.

Bibi bana bakıp güldü.

"O kadar mı kötü?" Diye sordu dudak büzerek. Kafamı sallayıp dudağımı tekrar bir birine bastırdım.

"Kusura bakma ama mısır püskülüne benziyor" dedikten sonra gülmeye başladım artık kendimi tutamazdım. Bibi bana elinde tuttuğu çantasını atıp yüzünü astı.

"Gülme ya!"

"Tamam özür dilerim" gerçekten yaptığım bir aptallıktı çünkü o orda dayak yemişti ve ben buna gülüyordum. Ya benden soğursa ve benimle arkadaş olmak istemezse?

"Telefonumu versene" hemen telefonunu cebimden çıkarıp ona verdim. Sanırım telefonun kamerasınu açmışrı çünkü telefona ayna tutarmış gibi bakıyordu.

"Tanrım bu saçlarım nee" şaşkınlıkla sorduğu soruya cevap vermedim.

Bibi bir anda gülmeye başlayıp bana baktı. "Gülmek konusunda haklısın resmen mısır püskülüne benziyor" diyip gülmeye başladı ama ben gülmüyordum çünkü gülmemi istemiyor olabilirdi değil mi?

"Ya gülsene!!" Ama gülersem benden soğuyabilirdi ve ben bunu istemiyordum sonuçta benim içinde olsa bir arkadaşım olmuştu.

"Hannie biz seninle artık arkadaşız bana her konuda konuşabilirsin. Neyin var hadi söyle" gerçekten o'da beni arkadaşı olarak mı görüyordu?

"Beni arkadaşın olarak mı görüyorsu?" Buna inanamazdım çünkü bu imkânsız geliyordu kim benimle arkadaş olmak isterdi ki?

"Elbette seni arkadaşım olarak görüyorum aptal aptal konuşma kanki" diyip cebinden bir sakız çıkardı ve ağzına atıp çiğnemeye başladı.

"Şimdi jisungie bana neden gülmediğini söyle" söylesem mi? Güvenilirdir umarım..

"Şey eğer gülersem benden soğursun diye düşündüm" bir elim boynumda çekinircesine konuşmuştum.

"Hadi ama şaka yaptığını söyle bana! Gülüşün çok güzeldi gülmeye devam et senden soğumam ben merak etme hem çok sevdim ben seni" gerçekten beni sevmiş miydi? İşte buna inanamazdım.

"G.. gerçekten mi?" Bana burada şaka yaptığını söyleseydi eğer kesinlikle çok üzülürdüm.

"Gerçekten tabi" diyip bana sarıldı. Ayrılmadan önce saçlarımı karıştırıp gülümsedi.

"Hanji sen artık benim bestiemsin okay?" elini yumruk yapıp bana uzattı sanırım çakmamı istiyordu bende elimi yumruk yapıp çaktım.

"Gel o zaman artık sınıfa gidelim fazlasıyla müdürden ve Soobin aptalından azar yedim zaten" elini koluma koyup sınıfa doğru yürümeye başladı.

"Soobin ile kardeş misiniz?" Bunu gerçekten çok merak ediyordum.

"Hayır biz sadece komşu olan en yakın iki arkadaşız" ha öyleli

"Kaç yıldır arkadaşsınız?" Ben neden bunları merak ediyordum ki bananeydi? Sanırım konu açmak için böyle sorular soruyordum.

"Sanırım 15 yada 16 tam bilmiyorum" maşallah o kadar yıldır arkadaşlıklar sürer miydi?

Alkışla / minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin