1.5 - 3 Yıl Sonra

586 55 122
                                    

Selam ben yazar, Bu bölüm için çok heyecanlıyım ağağağa uzatmadan geçelim😘

3 yıl sonra: yazardan

"Biraz daha sert vur!" Koç bağırarak jisung'a söylenirken jisung daha fazla hırs yapıp daha sert vurmaya başladı.

"Aynen böyle" koç gülümseyerek Jisung'u izlerken yanına Niki gelmişti. "3 yıldır iyi gidiyor bugün Kore'ye döneceğiz" koç şaşkınlıkla Niki'ye bakmıştı.

"Daha gitmenize çok var sanıyordum, jisung'u özleyeceğim" koç üzgünce konuştuğunda jisung yanlarına geldi.

"Bende seni özleyeceğim koç ama şimdi eşyalarımı toplamam gerekiyor daha sonra vedalaşırız"

Jisung odasına çıkıp eşyalarını toparlamaya başladı. Eşyalarını toplarken aklına 3 yıl öncesi geldi.

Niki, Jisung'u kaçırdıktan sonra ona tıpkı Minho gibi bir mafya olabileceğini ve ailesinin intikamını alabileceğini söylemişti. Jisung bunu kabul ettiğinde niki onun gelişmesi için elinden geleni yapmıştı, bu konuda Niki'ye çok minnettardı.

3 yıldır İtalya'da yaşamıştı ve İtalya'yı çok özleyecekti özellikle burada ki arkadaşlarını...

Son olarak ailesinin fotoğrafını da bavuluna koyduğunda hazırdı, Bavulunu da alıp aşağıya indi.

"Niki ben hazırım 1 saat sonra uçağımız kalkacak" Niki de elinde ki valizle aşağıya indiğinde herkes tamamdı.

Korumalar valizleri alıp bagaja koymuşlardı o sırada jisung'un ve Niki'nin arkadaşları vedalaşmak için gelmişti.

"Jisung-ahh seni çok özleyeceğim arada bana yaz okay?" Lisa üzgünce jisung'a sarılmıştı tabi ki Jisung da karşılık vermişti. "Merak etme haftada bir kaç kez ararım"

"Çekil lisa" lisayı ittikten hemen sonra direk jisung'a sarılan rosé ile lisa göz devirdi. Lisa ve rosé bir birlerini seviyor ancak bunu kabul etmeyerek çok fazla kavga ediyorlardı.

"Geri zekalı kız" kısık sesle söylediği şeyi tabi ki rosé duymuştu. "Bana baksana sen bir!" Lisanın dibine girmesiyle ikisi de sertçe yutkundu o sırada jisung roséyi lisanın üzerine itmişti.

"Sizi aptal kızlar buraya geldiğimden beri bir birinizi sevdiğinizi hâlâ kabul etmiyor ve didişip duruyorsunuz bıktım bu durumdan!" Diğer herkes onay verdiğinde kapı sert sert çalmaya başladı.

Kapı açıldığında içeri girip jisung'a sarılan Hwasa ile kimse şaşırmamıştı. "Ohh geç kaldım sandım çekimim vardı da" Hwasa Jisung'dan ayrıldıktan sonra jisung diğer herkes ile vedalaşıp arabaya bindi.

"İntikamını al Jisung!" Herkes bir ağızdan konuştuğunda jisung kafa sallayıp gülümsedi, intikamını alacaktı.

*********************************

"Jisung kalk geldik" jisung uyku mahrumluğu ile gözlerini açıp etrafına bakındı, herkes uçaktan iniyordu. Ardından Niki ve jisung uçaktan inip korumalarla birlikte arabalara bindiler.

"Ahh kore seni çok özlemişim" buruk bir gülümseme ile konuşan jisung'a niki kafa sallamıştı.

"Bende özlemişim"

Araba durduğunda jisung geldiği yere baktı, öz olmasalar da annesini ve babasını ziyaret etmeye gelmişti.

"Sizden alacak bir intikamım yok zaten ölmüşsünüz, siz zaten cezanızı çektiniz sıra Minho aptalında intikamımı alıp huzurla yaşayacağım"

Kısa bir süre daha orada durduktan sonra tekrar arabaya binmişti ve kalacakları villaya geldiler.

"Güzel seçim" dedi jisung hayranlıkla. "Öyle mi?" Jisung kafasını sallayıp arabadan indi.

Alkışla / minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin