1

348 18 2
                                    

Min Yoongi: Lütfen bir kerelik yardım edin lütfen faiziyle beraber geri ödeyeceğim.
Kim Namjoon: Bugüne kadar bizden aldığınız paranın toplamı tüm organlarınızı satsanız bile ödeyemeyeceğiniz kadar üzgünün Min bey size bu konuda yardımcı olamayacağım
Yoongi elindeki içkiyle sokakta dolaşmaya başladı. Ne yapacağını bilmiyordu. Kumar onun tutkusuydu ama son 2 yılda 1 milyar won kaybetmişti. Milyarder Kim namjoon'dan 6 kere borç almıştı, her zaman aynı şeyi söylüyordu "size geri ödeyeceğim" hiç bir zaman ödemedi. Min yoongi eskiden milyonerdi. Annesi ölünce toparlanamadı içkiye başladı. İşini devam ettirmediği için şirketi battı. Min Yoongi işsiz kaldığında kumara başvurdu. İlk başladığı gün cebindeki 10.000 won ile oynadı. Kazandı ve 10.000 won 200.000 won olarak ona geri döndü. Kolay para kazanma yeri olarak kumarı seçmişti. Her gün kumar oynadı ve kazandı. 1 yıl böyle geçti. Birgün yine oynamaya gitti. Bu sefer kendini çok iyi hissediyordu ve büyük oynadı.
Min Yoongi: 1.000.000 won koyuyorum.
Karşısında kore'nin en iyi kumar oynayan adamı Kim Taehyung vardı.
Kim Taehyung:
9.000.000.000 won koyuyorum
Kim taehyung hem bilyonerdi hem kumarbazdı.
Min Yoongi kendinden emin bir şekilde oynuyordu ama hilesi işe yaramıyordu. Çünkü kim Taehyung adil oynayan biri değildi. Her türlü hileyi bilirdi. Oda hile yapıyordu. Son tur berabereydi. Min yoongi 6 atarsa kazanırdı. Taehyung zarı kendi hileli zarıyla değiştirmişti 6 atması imkansızdı. Min 5 attı. Ve gözlerinden yaşlar süzüldü çünkü bu oyuna bütün parasıyla katılmıştı.

Gambler in love//YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin