17

35 3 4
                                    

Hoseok: Efendim Sevgilim.

Bangchan: Bebeğim işler tamda istediğim gibi gidiyor. Böyle devam ederse plan başarıyla sonlanacak. Yani ölümle.

Hoseok: Hangi aşamadayız. Yoongi aptalı geldi mi senin evine.

Bangchan: Geldi ve abimin yaptığı herşeyi anlattım. Ama araya biraz yalan sıkıştırdım.

Hoseok: nasıl yani?

Bangchan: Abim beni tehtit etmedi. Ben kendi isteğimle planın yürümesi için Yoongi den ayrıldım. Tanışmaları için elinden geleni yaptım. Falan filan.

Hoseok: Bebeğim doğru yoldamıyız emin değilim.

Bangchan: Tabiki doğru yoldayız. Beni yetimhaneden kurtardıkları günden beri bana sevgi vermedi o. Ben ondan 1 kere seni seviyorum kardeşim lafını duymadım. Sadece istediğim tek şeydi bu. Ama o benden hep nefret etti. Yaptığım şeyleri hep kötü gösterdi ve üste çıkmaya çalıştı. Tabi Park ailesini manipüle etmiştim bu yüzden onun çocukluğu mahvoldu. Hep beni sevdiler. Onunda bana nefreti arttı. O neden evden kaçtı biliyor musun?

Hoseok: Hayır anlatmadın

Bangchan: Annemin eve gelmesine 1 saat kalmıştı ben evde parti vermiştim. Oda etrafı toplamaya çalışıyordu. Ben arkadaşlarıma söylemiştim. Plan yapmıştık. Partiyi Jiminin yaptığını söyleyecektik. Arkadaşlarımdan Heesung alkol getirmişti. Sahte kimliğiyle almıştı. Ama sahte kimliğinde Jiminle babasının fotoğrafının karışımı vardı. Annem eve geldi. Herkes partiyi Jiminin yaptıüını söyledi. İçkileri de onun getirdiğini söylediler. Annesi yerde sahte kimliği gördü. Jimin o gün hayatının en büyük cezasını almıştı. 2.5 yıl ev hapsi. Telefonuna, elektronik her eşyasına el konulmuştu. Ama Jimin aptal değildi. Hiçbir zaman aptal olmadı. Gece yarısı bana olan tüm nefreti yüzünden evden kaçtı. Yanına aldığı tek şey ilkokulda annemin ona aldığı maskeydi. Maskeyi Jimin boyamıştı ve taşlarla süslemişti. O maskeyi sır gibi saklıyordu bi tek ben görmüştüm. Gördüğümü anlamıştı. Evden kaçalı 2 ay olmuştu. O sokaklarda aç dolaşıyordu. Ailesi onu arama zahmetine girmedi çünkü onu artık sevmiyorlaedı. Sonra bi bara işe girdi. Patronu Felix sapıktı. Gay bir sapık. Jimin bundan çok rahatsız oluyordu ama Yoongi gibi yaptı hep Felixe yavşadı ve daha çok para kazandı. Birikimi çoğalınca kumar oynamayı denedi. İlk önce az miktarlarlarla oynadı. Kazandı. Bugüne kadar 1 kere bile kaybetmedi. Ama gerçek kimliğiyle oynamadı. Adını Kumar Kralı olarak söyledi ve o maskeyi taktı. Sonra zengin oldu şirket kurdu. Biri ajan şirketi biri sahte hybe şirketi.

Hoseok: Gayet başarılı hemde bu kadar yaşadıklarıyla.

Bangchan: ama bu yaptıkları daha ona yetmemişti. Hacklemek programlamak istiyordu. Onun için haftada 20 ders aldı. Çok zeki olduğu için 2 ayda Ünlü JYP şirketinin gizli bilgilerini açığa çıkardı.

Hoseok: Bebeğim bence bu işi bırakalım. Şuan aramayı dinliyoe bile olabilir.

Bangchan: Dibleyemez. Koruma altındayız ve aşk acısıyla yanıyor. Zaten 6 kez aldatıldı. Şuan götü Yoonu kaybetmeye el vermiyor

Hoseok: Bu işin sonunda vicdan azabı çekmeyecek misin? Ben Jimini aldattıktan sonra 1 yıl vicdan azabından uyuyamadım. Senin planınjn sonunda Jiminin ve Yoonginin ölümü var. Ölüm başka bir boyutta aldatmakla eşit değil. Ben 1 yıl çektim sen 20 yıl çekersin.

Bangchan: Bu iş bittiğinde Vicdan azabı çekeceğimi sanmıyorum

Hoseok: Sen bilirsin

Bangchan: Görüşmek üzere

Hoseok: bay bayy

__________________________

Yoongi!
YOONGİ!
CEVAP VER YOON!

Yoongi: KAPA ÇENENİ JİMİN SİKTİR GİT BU EVDEN

Jimin: YOONGİ LÜTFEN KONUŞALIM LÜTFEN BENİ Bİ DİNLE LÜTFEN

Yoongi: Jimin seni içeri alıcağım ama herşeyi dürüstçe anlatacaksın.

Jimin: Söz veriyorum herşeyi anlatacağım.

Yoongi Jimini içeri aldı. Bangchan dışardaydı bunu fırsaf bilip konuşöaya başladılae. Jimin Yoongiye çocukluğundan itibaren herşeyi anlattı. Kumar kralı olduğunu bile

Yoongi: Jimin özür dilerim. Seni dinlemem lazımdı senin konuşmana izin vermeden kaçtım

Jimin: sorun yok sen gerçekleri bil yeter.

Yoongi: Hala sevgili miyiz?

Jimin: istiyor musun?

Yoongi: Evet

Jimin Yoonginin dudaklaeina yapisti tutkulu öpüşüyorlardı herşeyin acısını çıkartıyorlardı.

Tık tık tık

Yoongi: SİKTİR BANGCHAN GELDİ.

Jimin: Önceden 10. Kattan kaçmıştım şimdi 7 çok zor olmayacak.

Yoongi: Dikkat et lütfen.

Jimin: korkma bebeğim

Yoongi: planı uygulamaya sokacağım.

Jimin: görüşürüzzz

Yoongi: Hoşgeldin Bangchan

Bangchan: selam Yoon

Yoongi: Bangchan ben..

Bangchan: Sen?

Yoongi: Seni hala seviyorum

Bangchan: Nee?

Yoongi: Jiminle parası için sevgili oldum. Ben seni hala seviyorum. Benimle çıkar mısın?

Bangchan: deneyelim.

Bangchan bir an düşünmeden hareket etmişti. Cinselliği yüzündendi. Yoongi yatakta çok iyiydi. Hoseok onun yanından bile geçemezdi. 2-3 sex uğruna sevgili oldu.

Yoongi: bangie benim dışarı çıkmam lazım.  Kendime yeni telefon alıcağım.

Bangchan: Bu telefonu neden istemiuyorsun?

( ARKOLAR MANTIK HATASI YSPMIŞIM SİM KARTI YOKTU TELEFONDA AMA YOON BANGİ ARADI??? SOKAK  TELEFONUYLA ARAMIŞ GİBİ DÜŞÜNÜN)

Yoongi: Çok eskidi bide sim kart alıcaö jimin erişmesin diye kırmıştıö ya.

Bangchan: heeeeğ doğru. Nakit ister misin?

Yoongi: birikmiş param var gerek yok.

Bamgchan: grç olmadan eve dön sevgilim.

Yoongi: Prezervatif almalı mıyım?

Bamgcham: banyo dolabını hiç açmadın mı?

Yoongi: anlaşıldı patron.

Bang: görüşürüz

Yoongi: bay bayyy

HELLO CHAEKİTTYLERİMM
NABERSİNİZ ?? OLAYLAR BÜYÜYOR. SADECE  1 OKURUM İÇİN KİTAPI GENİŞLETİYORUM🤧😭🦍💨 OLSUNDU BEĞENDİYSENİX LİKE ATIP ABONE OLUN BAYSSS 🐖💨 ghfkdhshhhghnö

Gambler in love//YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin