ÖNEMLİ: Bölümlerin okunma sayısı çok düştü. Bu bölüm 50 okunmazsa devam etmeyeceğim, final yapıcağım.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yoongi ne yapacağını bilmiyordu. Kesinlikle buluşma yerine gidecekti ama korkmuştu. İntikam istiyordu. Jimin için herşeyi herşeyi ama herşeyi yapardı.
1 Hafta sonra
Yoongi sabah 5 de uyandı ve giyindi. Hemen çiçekçiye gitti. 7 çiçekçi dolaştı ama hiçbirinde siyah gül yoktu. Sonunda 8. çiçekçide buldu. Gülleri alıp Jiminin odasına girdi. Vazodaki gülleri alıp siyah gülleri koydu. Çok korkmuştu ama bir planı vardı. Çiçekçiden sonra teknoloji mağazasına girdi. 2 tane küçük kamera aldı. Kameranın bir tanesini güllerin içine bir tanesinide dolabın üstüne gizledi. Kameralaeı telefonuna bağladı ve hazırdı. Hastanenin dışındaki banklara gitti ve oturdu. Beklemeye başladı. Siyah 4 tane araba Yoonginin önünde durdu. Arabalar son model mercedesti. Arabanın içinden maskeli bir adam çıktı. Ses değiştirici kullanıyordu. Yoongiye yaklaştı.
ADAM: Bebeğim cevabını çok merak ettim. Jimini gerçekten seviyor musun? Onun için canını verir misin? haha
Yoongi: Siktir git orosbu çocuğu sen kimsin de ben senin bebeğin oluyorum. Amına kodumun orosbu çocuğu.
Adam cebinden silahı çıkardı ve Yoongiye doğrulttu.
ADAM: Kaşınma istersen çok yüz verdim götün kalktı.
Yoongi: Hadi vur vursana ateşle şu silahı Jimini bırak beni öldür.
ADAM: Jimini öldürmemi istemiyorsan lanet olası çeneni kapa.
Yoongi Jimin için sustu.
Adamlar Jiminin odasından gülleri getirdiler.
Yoonginin planı işe yaramamıştı. Planı içeri girenin kim olduğunu kameralardan görmekti. Ama hiç düşünmediği birşey oldu.
Adamlar gülün içindeki kamerayı farketmeden arabaya koydular.
Yoongi mutluydu bu orosbu çocuğunun kim olduğunu öğrenecekti.
Adam: Görüşürüz Bebişim
Yoongi: Siktir git Orosbu ben senin bebeğin falan değilim sal ya
Adam el salladı ve NXDE da görüşürüz dedi.
Yoongiye ne yapacalardı orda.
Yoongi çok tedirgindi, ama ne olursa olsun gidecekti.
6 gün sonra...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gambler in love//Yoonmin
FanfictionKumar tutkusu onu bitiren Yoongi gerçek aşkı ünlü iş adamı Park Jiminde bulmuştu. Ama her hikayenin sonu mutlu bitmeli diye bir kural yok değil mi?