Jimin Yoonginin eski sevgilisinin Bangchan olduğunu bilmiyordu. Hiç konusu açılmamıştı. Bangchan Jiminin kardeşiydi...
Kişiler
.
.
.
.
.
.
.
.
Ex bangchanie
.
.
.
.
Ex bangchanie
Number: 0152*******
Text Ex banchanie
Call Ex bangchanie
Ex Bangchanie
İs calling...-Yoongi: Bangchan
-Bangchan: Yoongi Merhaba
-Yoongi: Sana ihtiyacım var Bang
-Bangchan: Noldu?
-Yoongi: Hani ben senin abinle sevgiliydim ya abin telefonumu hackelmiş ve benden bişeyler saklıyor evden kaçtım.
-Bangchan: Yoongi bende kalabilirsin.
-Yoongi: Teşekkür ederim Bang.
-Bangchan: Bizim eve gel Kai yi kovdum şuan sevgilisiyle buluşmaya gitti sana anlatmam gereken şeyler var.
-Yoongi: Telefonda anlatamaz mısın?
-Bangchan: Telefonun Hacklenmiş sence bu hareketimiz doğru mu?
-Yoongi: 5 dakikaya ordayım.
-Bangchan: Sen bişey ister misin diye sormadın ama ben yine söyliyim ramen al acıktım.
-Yoongi: Bana yardım ettiğin için tamam.
Ex Bangchanie
İle konuşmayı sonlandırdınızYoongi aslında Jimine söyleyecekti ama vereceği tepkiden korktu. Jimin dengesizdi ne an ne yapacağı belli olmazdı. Bangchan ona gerçekleri anlatacaktı.
Dingdonggg (hehe)-Bangchan: Hoşgeldin Yoon
-Yoongi: Hoşnulduk bang. Yardım ettiğin için teşekkür ederim
-Bangchan: Lafı mı olur.
-Bangchan: Noodle ları kaynasın sonra anlatayım sana.
Yoongi: Anlaştıkkk.Bangchan ve Yoongi çok iyi bir çiftti. İlişkide ikiside çok mutluydu ama birgün Bangchan aniden ayrıldı. Nedenini söylemenişti. Yoongi bunun kendisiyle alakalı olduğunu düşünmüştü ama yanılıyordu.
Bangchan: Başlıyorum anlatmaya. Benim abim Jimin yani ünlü park jimin benim üvey abim bunu biliyorsun zaten.
Yoongi: Evett?
Bangchan: Ünlülerin hepsi tamamen masum değildir.
Yoongi: Nasıl yani?
Bangchan: Abim... Bunu sana anlattığımı öğrenirse Cennette uyanırım.
Yoongi: Öyle birşey olmayacak.
Bangchan: Abim Kumar Kralı.
Yoongi: Kendi çapında mı?
Bangchan: Senin borç aldığın Kumar kralı.
Yoongi: Bangchan siktir git yalan söyleme komik değil.
Bangchan: Sence yalan mı söylüyorum??
Yoongi: Jimin bana söylerdi.
Bangchan: Senden çok şey saklıyor yoongi. Ama telefonunu hacklenesinin nedeni güvensizlik değil. Önceden bu kadar yüksek bir kademede bile olsa biri tarafından aldatıldı. Hemde 6 kez.
Yoongi: Bunu ona kim yaptı?
Bangchan: Jung Hoseok. Eskiden en yakın arkadaştık. Ama beni param için sevdi ben bunu fark edince kavga ettik. Beni öldürmekle tehtit etti. Abime söyledim ama hiçbir zaman bana güvenmedi. Abimi 6 farklı kadınla aldattı. Abim onu gay sanıyordu ama değildi. Homofobikti. Jimini kullanıyordu hemde her alanda. Ünlü olmasıyla parasıyla fanlarıyla seks yeteneğiyle onu pazarlıyordu. Ama Jimin bunu anladığında çok geçti. Hoseok ondan aldığı 200 milyon dolarla kaçmıştı. Abimin güveni çok sarsıldı. Seni kaybetmek istemedi. Seni herkesten uzak tutmak istedi. Ve senden ayrıldığım için özür dilerim abim zorladı.
Yoongi: Abin seninle sevgili olduğumu biliyor muydu?
Bangchan: hayır beni Jennifer diye bir kızla çıktığımı sanıgordu. Kıza onun sırrını söyleyeceğimi düşündüğü için o kız sen oluyorsun bu arada ayrılmamı söyledi. Hayır söylemem dedim. Kuralları ben koyarım dedi. Beni bodruma kilitledi. 3 gün boyunca soğukta bodrumda kaldım. Telefonumu da aldı mesajlarına yanıt veremedim.
Yoongi: Sorun yok Bangchan. Ben sana kızmadım sorunu kendimde aradım ama Jiminin bunu yaptığını bilseydim kesin onunla sevgili olmazdım.Bangchan: Yoon abim arıyor ne diyeceğim?
Yoongi: Telefonu bana ver.
Üvey abim: BANGCHAN LANET OLASI İT YOONGİNİN YERİNİ BULMAN LAZIM!
Yoongi: Jimin ben senin bu kişiliğini nasıl görememişim. Ne demişler aşk gözü kör eden bir lanettir.
Üvey abim: Yoongi meleğim özür dilerim böylr olmasını istemezdim.
Yoongi: umrumda değil Jimin. Bu arada bir daha Bangchana dokunursan elimi önceden kana bulamıştım zaten şimdi hiç çekinmem.
Jimin: YOONGİ ÖZÜR DİLERİM LÜTFEN KONUŞALIM BİR KERE LÜTF-
Call ended
Jimin: Soyeon Siktiğimin kardeşi herşeyi yoongiye anlatmış. Sıçtık
Soyeon: Patron nasıl nerden tanışıyorlar? Birbirlerini nasıl buldular?
Jimin: Kesin bangchan onun sevgilim olduğunu öğrendi ve yoldan çıkardı onu siktiğimin orosbusuna hayatı zindan ediveğim sadece ihbar edilmeden yapmalıyım bunu. Yoongiye ihtiyacım var tek zayıf noktam o.
Soyeon: Tamam patron yumuşamışsın iyice bu yoongi napmuş sana. Keşke hep böyle soft olsan patron.
Jimin: SOYEON
Soyeon: Görev anlaşıldı.Yoongi: Bangchan sana güvenmeli miyim?
Bangchan: ikimizinde hayatı için birbirimize güvenmekiyiz.
Bangchan da tam masum değildi aslında. Jiminin çocukluğunu mahvetmiş, Hoseok a bunu yapmasını o söylemişti hoseokla hala çok yakındılae.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Hİ EVERYONE EVET 99 YIL SONRA GERİ DÖNDÜM😱 YOONMİN BARIŞIR MI BİLMEM AMA SONLARI ÇOK DEĞİŞİK OLACAK. SEVİYORUM SİZİ💕
(HİKAYEMİ OKUYUP YORUM YAPMAYANLAR DAHİL DEĞİLDİR)
✌🏻💕😽😽. 🦍💨🐖💨🦣💨🐒💨🐘💨🐓💨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gambler in love//Yoonmin
FanfictionKumar tutkusu onu bitiren Yoongi gerçek aşkı ünlü iş adamı Park Jiminde bulmuştu. Ama her hikayenin sonu mutlu bitmeli diye bir kural yok değil mi?