5

114 8 1
                                    


Yoonginin eski sevgilisi Mingyu onu 2 kez aldatmıştı. Bu olayın üzerine Yoongi içine kapanmıştı. Bu 4 yıl içinde hiç sevgilisi olmamıştı. Kimseyle yakınlaşmamıştı. Yine aynı şeyleri yaşayacağını düşünüyordu. Ama Park Jimin sayesinde korkularını yendi. Jimin onun için çok farklıydı. Tüm hareketleriyle tüm davranışlarıyla Mingyu dan farklıydı. Yoongi ona çok aşıktı ama Jimin de onu aldatırsa bir daha asla depresyondan çıkamayacağına emindi. Jimin ona çok sadık davranıyordu. Onu çok şımartıyordu hayatında bu kadar ilgiyi kimseden görmemişti. Jiminle tam 3 ayı geçti. 

Yoongi: Jimiin-shi 

Jimin: Efendim bebeğim

Yoongi: Benim işim var dışarıya çıkıyorum 1 saate dönerim.

Jimin: Ne işin var bebeğimmm

Yoongi: Ya önemli birşey değil bankaya gidiceğim

Jimin: Tamam aşkım geç kalma yemeğe çıkıcaz söz vermiştin unutmaa

Yoongi: Hiç unutur muyum geç kalmam söz

Yoongi dışarı çıktı, arabasına bindi ve Kumar Kralının konumuna doğru sürmeye başladı. 

Borcu olan paranın yüzde 95'ini toplamıştı. Maddi durumu artık iyiydi. Girişteki bayan onu durdurdu.

Min: Kumar Kralı için geldim.

Çalışan: Kumar Kralı 3 aydır gelmiyor.

Min: Neden? ona borcumu ödemeye gelmiştim son 1 ayım kaldı ya gelmezse

Çalışan: Onun insanlarsa ticari yada sosyal ilişkilerine karışmamız yasak bu yüzden neden gelmiyor veya nerde bilmiyoruz.

Min: Tamam. İyi günler

Çalışan: Sizede.

Nerde bu adam borcumu ödemezsem hemen burda belirir ama. O sürtük borcumun süresi dolduğunda gelecek çok eminim.  Telefonuna bildirim gelmesiyle iç dünyasından ayrıldı.

1 yeni mailiniz var

Merhaba

 Ben Kumar Kralının yerini biliyorum. Alttaki linkte konumu var. İstersen bak tabi onu maskesiz görünce sana yapacaklarından korkmazsan. Bence sen korkak bir kediciksin ÖLÜMDEN KORKUYORSUN.

....KONUM....

Yoongi birşeyleri kanıtlamak için herşeyi yapabilirdi. Korkak olmadığını kanıtlamak için konuma gitmeye karar verdi. 

Linke tıkladığı anda telefonunun ekranı kapandı.

Yoongi panikledi ama sonra şarjının bittiğini anladı. Eve gitmek için yola koyuldu, ama hala aklında o konumda gerçekten kumar kralı var mıydı yoksa bu bir oyun muydu? Kumar kralı tanıdığı birimiydi yoksa yabancı mı? 

Kafası çok karışıktı. Ya kumar kralı öldüyse? bu fikirlerinden en az ihtimali olandı.
                                                                    17.20

Jimin: Yoongi nerdesin?

                                                                   17.40

Jimin: Yoongim iyi misin?

                                                                  17.55

Jimin: YOONGİ CEVAP VERMEZSEN POLİSİ ARAYACAĞIM.

Yoongi şarjı bittiği için jiminin mesajlarını görmüyordu. Yoongi şanslıydı, Jimin polisi aramadan eve gelmişti. Jimin gözlerinden akan yaşları umursamadan Yoonginin üstüne atladı ve konuşmaya başladı.

-Neden mesajlarıma cevap vermedin çok korktum. Sana bişey oldu sandım. Polisi arayacaktım.

-Özür dilerim Jimin telefonumun şarjı bitti. Mesajları göremedim. 

-Yoongi Jimini sakinleştirdi ve yemeği evde yemeye karar verdiler. 

-Yoonginin emin olduğu tek şey vardı. Jimin onu gerçekten çok seviyordu ve bırakmayacaktı. 


Gambler in love//YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin