13

62 4 3
                                    

Bolumler hala okunmuyor ama ben yazicam cunku issizum. ✌🏻🤙🏻
————————————————————
6 gun sonra
Yoongi NXDE barina gitti. Ciplak kadinlar ve ahlaksiz posterler vardi.
Yoongi hetero olsaydi kesinlikle azardi. Bos bir masaya oturdu. Bir anda gorevliler geldi ve masanin ustune mikrofon seti kurdular. Bir kpop idolu yoonginin masasina cikip performas sergilemeye basladi. Yoongi idolu taniyordu ama adi aklina gelmiyordu. Idol mini etek giymisti ve ustunde sadece sudyen vardi. Yoonginin yanina oturdu maskeli adam. Yani felix tabi yoongi onun felix oldugunu bilmiyor. (Hehehe) felix yoonginin yanina oturdu ve konusmaya basladi.
Senin icin ayirttigim masayi begenmis gibi gozukuyorsun.
Yoongi: Sapik bir orosbusun
- Senin icin sapigim canim
Yoongi: Felix.!?!?!?!
- Aissh bu kadar kisa surmemeliydi. Oyun bitti saniyorsan yaniliyorsun. Kucuk orosbum
Sen bana istedigin kadar hakaret et ama sen benimsin. Herhangi yanlis bir hareketinde Jimin ölür.
Yoongi jimin için sessiz kaldı.
Felix aslıbda jimine hiçbişey yapmayacaktı. Tek amacı Yoongiyle sex yapmaktı. Yoongiyi elde ettikten sonra serbest bırakacatı zaten. Ama Yoongi yğzünden bu çok uzun sürmüştü.
-Sana son bir şans veriyorum Yoon son şans bunu unutma. Haftaya çarşamba benim odama geliceksin.
Yoongi bir yandan ağlarken bir yandan konuştu.
-lütfen peşimi bırak artık lütfen ne istiyorsun benden ya neden ben?
-çünkü sen mükemmelsin
-ne istiyorsan son kez yapacağım ama sonra karşıma çıkmayacaksın ÖLENE KADAR AHİRET HAYATINDA BİLE SENİN LANET OLASI SURATINI GÖRMEYECEĞİM anlaştık mı?
-Tamam o zaman çarşamba saat 17.30 da artığım konuma gel.
-tamam.
Yoongi olacaklardan habersiz çarşambayı bekledi...

Gambler in love//YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin