Artık Jiminle çok yakınlardı mesajlaşırlar ve sohbet ederlerdi. Ama Jiminin bilmediği birşey vardı Min Yoongi ondan çok hoşlanıyordu ama gay yada bisex olduğunu bilmediği için hiç söz etmemişti.
Jimin: Yoongi saat 12 de gelirim
Yoongi: Tamam Jimin her zamankinden mi istiyorsun
Jimin: Adı üstünde her zamanki
Yoongi Jiminin içeceğini hazırladı, Jimin geldi sohbet ederken 5 bardak içmişti bile. Yoongiye de ısmarlamıştı ikiside beşer bardak içmiştiler. Artık halleri kalmamıştı....
Jimin bir anda Yoonginin omzuna yaslanıp ağlamaya başladı. Yoongi telaşlandı.
Jiminin fanı olan biri sesinden tanıdı ve jiminin şapkasını aldı ve yüzünün gözükmesine sebep oldu. Fanı hemen telefonuyla kayda almaya başladı. Min yüzünü kapatıyordu ama nafile herşey apaçık ortadaydı. Jimin Yoongiye bağırdı.
Jimin: Biliyor musun tanımadığım adam. Ben Min Yoongiye aşığım. Onun gözleri beni benden alıyor. Hiçkimseyi istemiyorum. Sadece kedimi istiyorum. Bana Yoongiyi bul lütfen. Onunla evlenmek istiyorum. Yoongi çok şaşırmıştı. Kimse bugüne kadar ona karşı hislerini böyle söylememişti. Yoongi ona sarıldı. Jimin alıp evine götürdü. Sabah Yoongi Jimini uyandırmadan salona geçti. Televizyonda her yerde aynı haber vardı.
ÜNLÜ İŞ ADAMI PARK JİMİN VE SEVGİLİSİ MİN YOONGİ KAMERALARA YAKALANDI.
Yoongi korktu ya Jimin bu olay yüzünden işi kaybederse diye. Jimin uyandığı yerin hemen Yoonginin yatağı olduğunu anladı. İstediğini başarmıştı. Yoonginin yanına gitti.
Jimin: Günaydın Yoongii-shi
Yoongi: Günaydın Jimin-shii. Jimin seninle birşey konuşmak istiyorum.
Jimin: Dinliyorum.
Yoongi: Gerçekten beni seviyor musun? Dün söylediklerin çok güzeldi ama alkollüydün ciddi misin değil misin anlayamadım.
Jimin: Sen beni seviyor musun?
Yoongi kıpkırmızı olmuş bir şekilde
Yoongi: Belki ahh Tamam seviyo-
Yoongi sözünü tamamlayamadan Jimin dudaklarına yapıştı. Uzun zamandır kimse onu böyle tutkulu ve güzel bir şekilde öpmemişti. Yoongi için bu anın her saniyesi çok değerliydi. Dillerinin birbirine değmesi onu biraz utandırıyordu ama çok mutluydu. Jimin 3 dakikanın sonunda geri çekildi.
Jimin: Yemek yemeğe gidelim çok acıktııııım
Yoongi: Bu bir randevu teklifimi
Jimin: Belki Kedicik.
Yoongi: Gel sana kıyafet veriyim.
Kıyafet seçmek için Yoonginin odasına gittiler. Yoongi Jimine istediğini seçmesini söyledi. Jimin Beyaz bir sweatshirt ve gri eşofman seçti. Yoongi de siyah üst gri eşofman aldı. Yoongi tam altını çıkardığı sırada Jimin onu yatağa itti. Onu tekrar öpmeye başladı ama bu sefer sadece dudaklarını değil heryerini öpüyordu. Jimin Yoonginin kalkmasına izin vermiyordu ama Yoongi de gayet mutluydu. Jimin Yoonginin boynunu öpmekten morartmıştı. Ama artık çok daha fazla açtı ve Yoongiyi kaldırıp yeter çok acıktım eve gelince devam ederiz diyip giyindi. Yoongi anın tadını çıkarıyordu. Ama hala aklında borcu vardı ödemek için sadece 4 ayı kalmıştı. Kafasına takmamaya çalıştı ve arabaya bindi.
Yoongi: Jimin-shi benim yüzümden işten atılmazsın değil mi?
Jimin: Yoongim telaşlanma beni işten atarlarsa hisseleri çok düşer. Ama ben kendi işimi kurarım ve kazanan ben olurum.
Yoongi: Anladııııım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gambler in love//Yoonmin
FanfictionKumar tutkusu onu bitiren Yoongi gerçek aşkı ünlü iş adamı Park Jiminde bulmuştu. Ama her hikayenin sonu mutlu bitmeli diye bir kural yok değil mi?