14

44 2 6
                                    

DİKKAT UYARI AZCIK SMUT VAR ÇOK DEĞİL AZ ÇOK GİRMEYECEĞİM TAM BAŞLAYACAKKEN YARIDA KESECEĞİM


Yoongi çok korkuyordu. Pişmandı. Eskiler yüzünden. Neden kumarı seçmişti. Neden batmıştı. Battığı için neden barda çalıştı. Neden patronunun ona aşkını kullandı. Neden Jimini bu işe karıştırdı. Ölmek herşeyi bitirmek istiyordu ama Jimine ne olacaktı?

Jimin artık iyiydi. Hastaneden taburcu edileli 1 hafta olmuştu yaraları kapanmıştı. 

Jimin: Yoongi bu akşam birlikte uyuyalım mı?

Yoongi: Bebeğim bir de soruyor musun? tabiki birlikte uyuyacağız.

Jimin bir çocuk gibiydi artık. Yoongi ona bakıcılık yapıyordu ama ikiside sırları yüzünden gece rahat değillerdi. 

                                                                     01.07

Jimin: Yoongi bebişim nerdesinnn

Yoongi jiminin üstüne çıktı ve dudaklarını öpmeye başladı. Jimin şaşırmıştı ama devam ettirdi.

Yoongi jiminin dolgun dudaklarını emiyordu. Jimin çok rahatlamıştı. Yoongi dil hareketleriyle Jimini azdırıyordu. Jimin Yoongiyi öpmeye devam ederken yoonginin eşofmanını çıkarmaya başladı bir yandan kendi eşofmanını bir yandan yoonginin eşofmanını çıkardı.

                                                                07.06

Yoongi mesaj sesine uyanmıştı. Hem jiminin hem kendi telefonuna mesaj gelmişti. Jimininki bir yazılımdan gelmişti. Yoongi umursamadı ilk önce kendi telefonuna baktı. Bilinmeyen numara 2 yeni mesaj

-Hey yoongi ben aşkın

-Son 2 günün kaldııı.

-Çok eğleneceğiz. Benim altımda inlerkenki seslerini duymak istiyorumm.

Yoongi kusmaqmak için kendini zor tutmuştu. Felix orosbusundan nefret ediyordu.

Jiminin telefonunu açmaya çalıştı şifre değiştirilmişti. Jiminin neden değiştirdiğini anlamadı ama deneyerek bulabilirdi.

16102021

77777777

.......

hepsini denedi ve sonunda açıldı. Bildirime bastı ve Yoonginin whatsappı açıldı. Yoongi şaşırmıştı. Nasıl diye geçirdi içinden. Jimin neden Yoonginin telefonuna erişmeye gerek duymuştu. Yoongi kamera tuşuna bastı ve kendi telefonunu eline aldı kameraya da erişebiliyordu. Galeriye girdi. Yoonginin telefonuna eriştiği zamanki ses kayıtları ekran videoları ve ss ler vardı.

Yoongi sebebini Jiminin ona güvenmediği için olduğunu düşündü. Jimin uyqanmadan eşyalarını topladı ve valizine koydu. Kıyafetlerinin çoğunu almıştı. Jiminin erişimini kesti ve kendi telefon sim kartını çıkardı. Kırdı. Yoongi güvensizlikten de küçükken çok kötü olaylar yaşamıştı bu yüzden onu yıkabilecek sadece 2 şey vardı. Güven ve sevdikleri. Küçük bir not bıraktı.

Jimin neden bana güvenmedin neden telefonuma erişim sağladın. Ben yalancı mıyım senin gözünde. Ayrıldık birdaha asla konuşma benimle.

Bir yanı sinir kusuyordu bir yanı hüzünlüydü. Jimini hala çok seviyordu ama Felixin işini bitirene kadar onunla konuşmayacaktı. Ona zarar gelmesini istemiyordu.

SELAM AŞKOLAR NABEERR.

SİZCE BÖLÜM NASIL OLDU BÖYLE DEVAM MI ETSİN

BARIŞSINLAR MI 

SİZCE KİM HAKLI JİMİN Mİ  YOONGİ Mİ .

FARKINDAYIM UZUN SÜRE YAZMIYORUM AMA OKUNMADIĞI İÇİN MOTİVASYONUM YOK.

 BU BÖLÜM 100 OKUNMAZSA 20. BÖLÜMDE BİTECEK

 BİTMESİNİ İSTEMİYORSANIZ CHAT E YAZABİLİRSİNİZ

 BEĞENDİYSENİZ KALP ATABİLİRSİNİZZZZ.

GÖRÜŞMEK ÜZERE CANLARIIIIIIIIIIIM



Gambler in love//YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin