2

206 16 3
                                    

Min Yoongi'nin 1.100.000.000 won borcu olmuştu. Kim Taehyung ona 6 ay süre vermişti. Ya öderdi yada kölesi olurdu. Min saygınlığı onuru ve gururu için büyük bir gayretle iş aradı. 2 ay boyunca 60 adet iş başvurusu yaptı. Ama hiçbir yerden kabul almadı. Kredi çekti ve Taehyung'a olan borcunu ödedi. Ama bir sorun vardı, Banka faiziyle beraber parayı geri istiyordu. Yoongi akıllanmıştı ama başka çaresi yoktu. Cebindeki 10.000 won'la oynadı ama yine kaybetti. Borcu katlanarak artıyordu. Artık adı Akıllanmaz Yoongiye çıkmıştı. İşte böyle parasını kaybetmişti. Evinin kirasını son 3 aydır ödemediği için evine haciz mektubu geldi. Yoongi çaresizdi. Artık adını çok duyduğu ünlü Zirilyoner Kumarbaz'a başvurmanın vakti gelmişti. Yoongi adını bilmiyordu çoğu kişi adını bilmiyordu ama insanlar ona Kumar kralı diyordu. Yoongi adresini bulup gitti. Maske takıyordu Kumar Kralı. Yüzünü bugüne kadar kimse görmemişti kendi çalışanları bile onun günlük yaşamını bilmezdi. Yoongi odasına girdi ve konuşmaya başladı. Yoongi: Merhaba Ben Min Yoongi. Sizi rahatsız etme sebebim sizden bir miktar borç para istiyorum.
Kumar Kralı: Neden ben? Banka ne güne duruyor?
Yoongi: Banka'ya olan borcumu ödemek için para istiyorum zaten. Sizden çok fazla para istemiyorum sadece 1.000.000.000 won yeterli size geri ödeyeceğim.
Kumar Kralı:
Anlıyorum. Sana yardım edeceğim ama bir şartla borcunu 3 ay içinde ödemezsen seni öldürürüm.
Yoongi: 3 ay çok kısa bir süre lütfen 7 ay olsun size faiziyle öderim söz veriyorum.
Kumar kralı: O zaman şartım daha da ileri gider ilk işkence ederim sonra öldürürüm.
Yoongi: Kabul ediyorum.
Yoongi biraz korkmuştu. Parayı alıp bankaya doğru yürümeye başladı. Ama aklına birşey takılmıştı. Kumar Kralı'nın sesi ona çok tanıdık gelmişti. Ama önceden onu hiç görmemişti yada duymamıştı. Bankaya parayı ödedikten sonra yine iş aramaya başladı. Şansı yaver gitti. Restoranda garson olarak çalışacaktı maaşı azdı ama yarım günlük bir işti. Sabah 7 öğlen 13.30 çalışacaktı. Kalan vaktinde başka bir işte çalışırsa borcunu çok rahat öderdi. 2. Bir iş bulamamıştı ama yakın zamanda başvurduğu bar görüşmeye çağırdı. Barmen olarak çalışacaktı saat 6 ile gece 2 arası. İşe alınmıştı. Günleri çok yorucu geçiyordu ama borcunu ödedikten sonra işte ayrılmayı planlamıştı. 1 ay boyunca her şey iyi gitti. Kötü haber onu bekliyordu. Her sabah yaptığı gibi kalktı kahvaltı etti hazırlandı restorana gitti. Yolu karıştırdığını zannetti çünkü restoran kül olmuştu. Yandaki iş yerine girdi ve ne olduğunu sordu.
Min: Pardon kimse var mı?
Çalışan: Buyrun ben yardımcı olayım size
Min: Yandaki restorana ne oldu.
Çalışan: Gece sigortası patladı ve yangın çıktı.
Min: Anlıyorum, teşekkür ederim. İyi günler
Çalışan: Yardımcı olabildiysem sevindim. İyi günler

Gambler in love//YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin